לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חנות הקסמים :)


מצאתי את העבודה המושלמת! כאן אני אספר קצת על מה הולך באמת מאחורי הדלפק של החנות וגם אתן מידי פעם ביקורות על מוצרים (חלק מההטבות, וזה החלק הכי מגניב, כל כמה זמן אני מקבל מוצר מהחנות מתנה לי ול.. ידידה שלי...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טיפ בסקס לגברים. טיפ גם לנשים.


אז ככה,

כנראה מצאו לי סוף סוף מחליפה.. אז יש מצב שזוהי המשמרת האחרונה שלי פה.. למרות שאני בטח אבוא מידי פעם לבקר ולעזור.

ועכשיו לנושא העיקרי להיום: טיפים בסקס!

 

חשוב לציין שכל הכתוב כאן גובש בראשי לפוסט בעקבות מאורעות יום שישי בלילה, כשעשיתי חנוכת בית ומישהי נשארה לישון.. או לא בדיוק לישון.. כל מה שכתוב כאן הוא עלי, ואני לא באמת יודע איך הוא יעבוד עם אחרים...

 

טיפ לגברים: (הטיפ לנשים בהמשך)

אתה מכיר את זה שאתה גומר, ואז הכל נגמר? ההנאה, הזקפה, החשק.. הכל! ואין סיכוי לגמור שוב בזמן הקרוב.. אז מסתבר שרוב הדברים הללו נגרמים בעקבות הפליטה עצמה- חוץ מהיכולת לגמור שהיא עניין יותר מנטאלי.

למה הכוונה? אני שמח ששאלתם! אורגזמה גברית מחולקת ל2, פיזית (פליטה, שפיכה) ומנטלית (ההרגשה העילאית שאתה מתפוצץ בתוכה).

אני גיליתי, אצלי לפחות, דרך נהדרת להמשיך את הסקס הרבבבההה זמן בלי לאבד את הזיקפה, ההנאה והחשק. ולא, בלי ספריי השהיה, למרות שזה גם פתרון טוב שאני משתמש בו לעיתים. אני עכשיו אספר לכם מה היא.

ביום שישי, לאחר שכולם הלכו מחנוכת הבית שלי, היזיזה התורנית נשארה לעזור לסדר וכאלה... אבל ברגע שהשותף החל לשטוף כלים, והיא התיישבה על השיש לידו, ובטיזריות מובהקת שלחה אלי מבט מגרה תוך כדי פיסוק קל של רגליה הסקסיות (לבשה חצאית.. ואתם מכירים את החוטינים האלה השקופים כמעט לגמריי??? גררר...) החלטתי שזהו. אי אפשר יותר ולקחתי אותה לחדר.

זה התחיל בנשיקות מלאות תשוקה. טורפים אחד את השני. תופסים. תוקפים ונכנעים באותו זמן.

במהרה החולצה שלי היתה בצד השני של החדר וציפורניה השאירו את סימנן על הגב שלי. אני לא נשארתי חייב והפכתי אותה כדי להשאיר את סימני השיניים שלי על התחת הסקסי שלה. מדהים כמה שהוא סקסי.

התשוקה בערה בשנינו, והרטיבות בין רגליה שהרטיבה את החוטיני הסקסי וגלשה מעט ליריכיה הפנימיות לא השאירה מקום לספק. במהרה היינו ערומים, ידיה על ראשי בעוד לשוני מלקקת את הדגדגן שלה בעיגולים איטיים וקצובים.. יד אחת שלי גלשה כבאופן אוטומטי לחזה שלה, תופסת אותו. צובטת פיטמה. יד שניה מלטפת את הירך שלה ועולה למעלה.. למעלה.. מחדיר לתוכה אצבע.. מגביר מעט את קצב הלשון שלי בהתאם לגניחות שלה שנהיו רמות יותר..

היא היתה כ"כ רטובה שלא האמנתי. לא הבנתי איך היא מרגישה את האצבע שלי עם כל הרטיבות והחלקלקות הזאת שבכוס החם והטעים שלה. הוספתי עוד אצבע. בהתחלה לא חדרתי עמוק, ריחמתי עליה, אבל הגניחות שלה התגברו והתגברו, האורגזמה שלה התקרבה הותקרבה, אני מלקק אותה במהירות לפי הקצב שהיא מכתיבה, ואז היא שלחה יד ודחפה את אצבעותי בבת אחת חזק ועמוק לתוכה! האורגזמה שלה היתה כ"כ חזקה.. הגניחה כ"כ עמוקה.. מהבטן.. מהכוס.. אצבעותי נמחצו בתוכה גלים גלים. ואני לא הפסקתי עד שנרגעה מעט... וזו היתה רק האורגזמה הראשונה שלה להערב....

עליתי אליה, היא לא רצתה לחכות אפילו שניה עד שאני אהיה בתוכה. נכנסתי. חדרתי אליה עד הסוף בשניה. היא החזיקה אותי במקום. רצתה לנוח מעט, אבל כשאני ממלא את הכוס שלה. נתתי לה כמה שניות ואז התחלתי לזוז.. לאט.. הזין שלי מחליק בתוכה כמו סכין חמה דרך חמאה. רגליה עטפו אותי.. ידיה ליטפו אותי.. הגברתי את הקצב. זיינתי אותה יותר חזק. ויותר. עליתי מעט על ברכי כדי לשנות את כיוון החדירה (זה טיפ ראשון לגברים- זוית חדירה שתגרום לחיכוך בתוך הכוס שלה, אבל בחלק העליון- לכיוון הבטן... פוגע בול בנקודה) והיא נרעדה מעט. סימן טוב. המשכתי. חזק יותר ועמוק.. תפסתי אותה חזק.. הכאבתי לה מעט- והיא הרי אוהבת את זה! ממשיך.. חזק... אני רואה את עיניה נעצמות בחוזקה, שיניה ננעלות, והיא גומרת על הזין שלי בהבעה של כאב מענג ומטריף! (לא יכולתי להוציא מהראש שלי כמה אני מתגעגע לגמירות של האקסית שלי, שפערה עיניה ופיה בתדהמה בכל אורזמה. לוטשת בי מבט בעיניים פקוחות לרווחה בכדי לראות אותי מזיין אותה. להחיל אותי באורגזמה שלה. אבל זה נושא אחר לגמריי).

הפעם לא נתתי לה זמן להתאושש ומיד הפכתי אותה לדוגי והמשכתי.. הרגשתי את האורגזמה שלי מתקרבת... אני מרגיש את זה בא.. נבנה בתוכי.. אני עומד להשפריץ את כולי בתוכה......

 

וכאן הטיפ העיקרי שלי אליכם, הגברים. בדיוק בשלב הזה, של החלקיק שניה לפני, תעצרו. תחסמו הכל כמו שאתם עוצרים השתנה באמצע. אל תתנו לשפיך לצאת מכם. אתם תרגישו את הפמפום של הגמירה, אתם תחוו את ההרגשה המדהימה של זה, הבחורה תהיה בטוחה שגמרתם ממש (ולמעשה- אכן גמרתם).. אבל אתם לא תתנו לשפיך שלכם לצאת! עוד לא לפחות... השיטה הזאת לא קלה ודורשת מיומנות, וגם אני לא תמיד מצליח אותה. בערך 50-50. אבל אם אתם מצליחים......

 

עצרתי בכמה חדירות חזקות ונהמה של אורגזמה.. עצרתי בתוכה. נעוץ עמוק בכוס שלה. היא העיפה בי מבט מסופק עם חיוך... אני חייכתי אליה ברוגע... וחזרתי לזוז בתוכה...

היא לא הבינה מה הולך, הרי לפני שניה גמרתי, אבל זרמה עם זה.. לאט לאט הגברתי את הקצב.. חזרתי לזיין אותה חזק.. הפכתי אותה לתנוחה האהובה על שנינו- כשהיא מעלי... רוכבת עלי... נשענת אחורה עם ידיים על הברכיים שלי (זוית, זוכרים?). אני רואה מולי את הזין שלי נכנס ויוצא מהכוס שלה.. היא מגבירה קצב.. מניעה את האגן שלה עלי... למעלה למטה.. בסיבובים... רוכבת עלי חזק... גומרת.. ושוב... לפעמים גומרת לבד, לפעמים בעזרתי כששלפתי את הסופר רוקט פוקט שהוחבא מתחת למיטה לשליפה קלה בעת הצורך והצמדתי אותו לדגדגן החשוף שלה.. כיוונתי אותו עד פולסים מהירים שיתאימו את הקצב שהיא אוהבת לגמור בו.. וכמה שהיא גמרה.. ווואוו..... מסוג הרגעים שאני מודה לאל שאני עובד (עוד מעט "עבדתי") בחנות סקס...

עכשיו משהו שאתם צריכים להבין. אתם גמרתם כבר. הזקפה נשארת. החשק נשאר. ההנאה נשארת. אבל אתם לא תגמרו כ"כ בקלות שוב... אתם תרגישו את ההנאה אבל זה לא יגיע לרמות אורגזמתיות שוב בקלות.

אחרי כמה גמירות היא נופלת עלי באפיסת כוחות... זזה מעט... לאט... מותשת.. סחוטה... כל הסדין לח ורטוב ממנה... מנשקת אותי...

"עוד לא גמרת?? אני לא יכולה יותר.. אין לי כח..."

"מה את רוצה?"

"אני רוצה שתגמור.. אני רוצה שתגמור בתוכי.. תגמור לי בכוס.."

וכשהבחורה מדברת ככה זה הדבר הכי מחרמן בעולם... ואז...

 

והנה הטיפ שלי לנשים:

מכירה את זה שאת גומרת שוב ושוב והוא עוד לא? מכירה את זה שאת כבר לא יכוה להמשיך והוא לא עושה רושם שאפילו קרוב? כנראה שלא, כי רוב הגברים גומרים מהר מכן. אבל אם כן (שזה אומר שהגבר אולי קרא את הטיפ הקודם שלי), יש לי פתרון בשבילך... זוהי תנוחה שבה אני לפחות לא מסוגל שלא לגמור בה! אני יכול לזיין בדוגי חצי שעה, ואז כשאת עלי עוד שעה וחצי ובמסיונרית שעתיים ולא לגמור- אבל בתנוחה הזאת אני לא מחזיק 2 דקות בלי להתפוצץ בתוכך.

 

אחרי שהיא אמרה לי שכל מה שהיא רוצה זה שאני אגמור לה בכוס הפכתי אותה על הבטן... הצמדתי את רגליה... היא הבליטה מעט את התחת הסקסי שלה, שסימני השיניים שלי עדיין נראו עליו, בשביל להקל על החדירה שלי לכוס שלה מאחורה. נשכבתי עליה. התחלתי לזוז בתוכה.. היא הצמידה רגליים חזק.. מחצה את הכוס שלה סביב הזין שלי.. אין דבר צר מזה.. והיא כ"כ צרה וכ"כ רטובה.. ואני מעליה בשכיבה מזיין אותה חזק.. היא מסובבת את ראשה וגונחת לי באוזן.. זה טוב.. כן.. כןןןן..... אאההההההה.... גמרתי כ"כ חזקקק... גמירה בעוצמה של 2 אורגזמות ביחד!!! אני פאקינג לא מסוגל שלא לגמור ככה!!!!!!!! (ד"א, למי שאוהבת אנאלי, זה אחלה תנוחה גם לאנאלי!!)

 

ועכשיו אזהרה קטנה בקשר לטיפ לגברים שנתתי... אל תשכחו שלמרות שאתם גמרתם פעם אחת בהתחלה, או לפחות הרגשתם גמירה, השפיך לא באמת יצא מכם.. אם לא תגמרו שוב אחרי כמה שעות יכול להתחיל לכם כאב ביצים עצבני... אל תתנו לבחורה לעזוב אותכם לפני שהיא תצליח בכל זאת לגרום לכם להשפריץ הכל...

 

מקווה שלמדתם.. אם כן, ספרו לי איך היה :)

אני נהנתי מזה ביום שישי... והיא אמורה לבוא אלי שוב מחר או מחרתיים- אז אני אהנה שוב :)

נכתב על ידי , 12/4/2010 11:44   בקטגוריות סקס, מיניות, ברטולין, רוקט פוקט, אורגזמה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Sweetie Doll ב-17/11/2010 04:38
 



חווית סקס מדהימה!!! (+וידאו!)


אז סורי ש"נטשתי" אתכם בזמן האחרון.. אבל בשעה טובה- תמו המבחנים והידידה נפרדה מהחבר!!!!

מה שאומר- כן כן... עוד צעצוע לרשימה! :)

 

אז קבלו את ויברטורי הואקום!! :) ויברטורי הואקום המדהימים

קצת רקע על הויברטורים האלה-

הם של חברה בשם NMC, שהיא אחלה של חברה לאביזרי מין. לפני לא הרבה זמן היבואן הביא לנו ארגזים מלאים מוצרים חדשים של החברה הזאת, אז הייתי צריך לעבור ולראות ולשחק עם כל אחד מהם כדי לדעת מה הוא עושה.. איזה כיף לי

הויברטורים הספציפיים האלה באים עם כרית ואקום ממש חזקה בבסיס שלהם ככה שהם נדבקים לכל משטח חלק (עוד על זה- בהמשך ). הם באים בכל מיני גדלים, מקצת פחות מ13 ס"מ עד קצת יותר מ20.

 

ועכשיו- לחויה הבאמת מדהימה שהיתה לי איתם (קצת ארוך, אבל שווה כל שניה)..

 

הידידה/יזיזה/ידיזה שלי (למי שלא מבין מה הולך פה, ד"א, שילך לפוסט הראשון) נפרדה סוף סוף מחבר שלה. בטלפון היא אמרה לי שהוא נחמד והכל אבל לא התאים לה לקשר רציני. חוץ מזה שהיא התגעגע לסקס מטורף

אז אם היא התגעגעה, לא ניתן לה? חח..

הפעם היא באה אלי. יושבים על כוס תה (תה עם קצת ויסקי- ממליץ בחום) ומדברים על התקופה שלא נפגשנו.. תוך כדי הרגל שלה מלטפת את הרגל שלי, מוודאת שאני לא שוכח את הסיבה האמיתית שהיא באה. אני מקרה את הכסא שלי אליה.. מלטף את ירכיה.. היא באה עם שמלה פרחונית אביבית כזאת, שדרכה אפשר לראות את החזה החצוף שלה כשהיא בלי חזיה. והיא היתה בלי חזיה.

"אז.... מה הבאת לי היום??"

אני מחייך ומעלה את הליטופים של יותר גבוהה.. מתחת לשמלה..

"נו.... תגלה לי כבר! אני מתה מסקרנות!!"

"רק מסקרנות?"

"סקרנות... ו... חרמנות..." (היד שלי עלתה יותר ויותר.. מלטפת את הירך הפנימית שלה ומידי פעם אצבע שובבה מטיילת על החוטיני שלה שכבר הספיק לספוג לחות)

 

אני שולח את ידי השניה לפניה, מלטף עם גב ידי את לחייה, מעביר אצבע על אוזנה, ידי השניה כבר מתמקדת בתחתון הרטוב. מעסה את הפתח הלח שלה דרכו. היא כבר שכחה שהיינו באמצע סוג-של-שיחה והתמכרה לגמריי למגע שלי. עוצמת עיניים, משעינה את ראשה על ידי המלטפת, גונחת קלות.

אני מזיז את ידי מלחייה ועובר ללטף את שפתיה. באותו זמן, סוף סוף מסיט את התחתון. ובדיוק כשהיא פתחה פיה והכניסה אליו את אצבעי, והתחילה למצוץ אותה בתאוה, אצבעי האחרת מצאה את דרכה לתוכה.

ככה המשכנו.. מוצצת שתי אצבעות בפה, ושתי אצבעות נעות בתוכה לאט לאט.. מעסה את הדגדגן שלה עם הבוהן... והיא בטראנס חושני כזה, מכוונת את המהירות שהיא רוצה על ידי המהירות שהיא מוצצת את האצבעות שלי..

אחרי כמה דקות כאלה נזכרתי שהיא בעצם רצתה לדעת מה הבאתי לה. (כן.. אני רע ) אז הוצאתי את אצבעותי מהמקומות החמים והלחים שבהם הן היו והתחלתי להפשיט אותה. הסטתי את שתי החוטים שהחזיקו את השמלה עליה ונתתי לשמלה ליפול, חושפת זוג שדיים די קטן אבל מדהים!! הפטמות ביקשו ממני ללקק אותן ולא יכולתי לסרב. ליקוק קטן לזאת, ליקוק קטן לשניה. היא לקחה את ידי שהיתה בתוכה והחלה למצוץ את האצבעות.. את כל הרטיבות שלה שנשארה עליהן.. התענגה מהטעם כמו שאני עמדתי להתענג עליו.

ויברטור נצמד בואקום

היא נעמדה, משתחררת כליל מהשמלה המכבידה, הסתובבה עם הגב אלי ותוך כדי התכופפות שהראתה גמישות ראויה לציון- פשטה את החוטיני שהיה כל כך מיותר שם. יחד עם הכיפוף היא הצמידה את התחת המדהים שלה לפנים שלי. אחחחח איזה תחת.. יום אחד אני עוד ארגיש איך זה להיות בתוכו.. יום אחד היא תסכים.. בנתיים הסתפקתי בלנשוך אותו קצת.. ללקק.. פיסקתי את רגליה קצת, כך שהכוס הרטוב שלה נגלה בפני- פתוח ומזמין. לק אחד.. עוד לק.. היא רועדת מעונג.. עוד אחד..

היא מסתובבת אלי. בלי לומר כלום מורידה את החולצה שלי, פותחת באגרסיביות חסרת סבלנות את המכנסיים ומפשילה אותם מהר. אני יושב שם, עם בוקסרים, מחכה לראות מה היא תעשה עכשיו כל עוד השליטה בידיה.. והיא מתחילה לרקוד לי.. מחייכת אלי.. מסתובבת.. מחככת את הישבן שלה על חזי.. על הזין העומד שלי.. מסתובבת שוב ומתיישבת עלי.. מפסקת את שפתי הכוס שלה עם אצבעותיה ככה שהזין שלי, עדיין מאחורי בוקסר, יתיישב בול באמצע- מפריד את שפתיה. היא התחילה להתחכך עלי.. אוחזת את משענת הגב של הכסא שלי.. יותר מהר.. נושכת את השפה שלה.. ובחצי שניה מזיזה את הובקסר שלי ומכניסה את כולי לתוכה! הגניחה שהשמיעה לא השאירה מקום לספק- היא קרובה. מאוד! זה הזמן לקחת חזרה את השליטה...

תפסתי את כתפיה, הצמדתי אותה אלי חזק, כל מילימטר מהזין שלי נעוץ בתוכה, לא נותן לה לזוז.

"את רוצה לגמור??"

"ככככככככןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!! אני כ"כ קרובה!!!!"

"את תעשי מה שאני אומר לך??"

"לאא!!! תן לי לגמור כבר!!!" (כמעט בכתה מחרמנות)

"אני אתן לך לגמור.. אבל איך, ומתי שאני רוצה. אל תשכחי שהבאתי לך משהו.."

ואיך שאמרתי לה את זה זרקתי אותה מעלי. אולי זרקתי קצת חזק מידי כי היא נפלה על הרצפה הקרה, אבל נראה שהיא מרוצה מהתפתחות העניינים.. הסקרנות והחרמנות השתלבו ליצר חזק... היא שכבה שם ערומה, רטובה, על הרצפה הקרה, ולא עשתה רושם של רצון לקום. הסתכלה עלי בחיוך מצפה..

מקופסה שהיתה לידי הוצאתי את הויברטור עם כרית הואקום.. 19 ס"מ.. נראה ומרגיש ממש כמו זין אמיתי.. והתקרבתי אליה.

התיישבתי על הרצפה לידה והצמדתי אותו לבלטה (הוא נצמד ממש חזק!). בלי להגיד כלום היא התרוממה והתיישבה שוב- עליו. מתיישבת על הברכיים, מחדירה אותו לתוכה סנטימטר אחר סנטימטר. כמעט כולו נבלע בתוך הכוס החם שלה. מתחילה לעלות ולרדת.. נושכת את השפה.. פולטת גניחה קטנה.. אני מפעיל את הרטט על עוצמה חלשה (אח"כ היא אמרה לי שהיא בכלל לא ראתה שהחזקתי שלט ביד! חשבה שזה שלי רטט!). עיניה נפקחו בהפתעה והיא הגבירה את הקצב של הזיון.. נהנת להסתכל עלי מסתכל עליה.. אני מתכופף בעצמי, מנשק את הבטן שלה. מגביר מעט את הרטט. נשכב על הרצפה על הבטן. מוציא לשון. כל פעם שהיא מכניסה את כולו לתוכה היא מקבלת "בונוס" של הלשון הרטובה שלי על הדגדגן שלה. היא נשענת אחורה, שמה כפות ידיים על הרצפה מאחורה הגב. הכוס שלה פתוח לפני ואני רואה איך הויברטור רוטט בתוכה ואיך היא מזיינת אותו חזק.. הגניחות שלה מתגברות.. אני מגביר את הרטט לעוצמה הכי חזקה והיא מתיישבת עליו לגמריי, הלשון שלי מתחרפנת לה על הדגדגן, הויברטור רוטט בתוכה בכוח, והיא רועדת!! גונחת!! מתקרבת!!!! גומררתתת!!!! רועדת כולה עוד כמה רעידות אחרונות.. חזקות.. אני מחליש את הרטט.. היא מתנשמת.. עולה ומוציאה אותו מתוכה..

בלי לומר מילה היא מסתכלת עלי, מסתכלת על הויברטור, מתכופפת אליו ומכניסה אותו לפיה.. מוצצת אותו.. זה היה כ"כ מחרמן..

קמתי והזזתי כסא אחד קרוב יחסית לקיר. מול מראה גדולה שתלויה שם. ניגש אליה, מרים אותה, משחרר את הויברטור מהריצפה (פשוט מרימים פינה של הכרית ואקום והוא משתחרר) וניגש לכסא.

"הספיק לך?" שואל,

"כל כך הרבה זמן לא גמרתי ככה.. נראה לך שהספיק לי?? אני עדיין חרמנית.. אני רוצה עוד!!"

 

הצמדתי את הויברטור למראה.. בדיוק בגובה המתאים.. והתיישבתי. ערום.

היא הבינה מה אני מצפה ממנה אחרי תצוגת המציצה המדהימה שהיא הפגינה. נעמדה עם גבה למראה.. הניחה ידיים אל רגליי.. התכופפה אלי ונשענה אחורה. נותנת לויברטור להחליק שוב לתוכה. לכוס החלק והמדהים שלה. פולטת אנחה קטנה אבל לא מאחרת לסתום את פיה עם הזין שלי. תיאמה את הקצב שהיא מזיינת את הויברטור עם הקצב של המציצה.. בהתחלה לאט.. מחזיקה את השלט ביד שלה ומפעילה את הרטט. אני יושב ומסתכל מהופנט על המראה.. רואה הכל.. את התחת המדהים שלה שנצמד שוב ושוב למראה, את הכוס הרטוב שלה שמקבל את הויברטור לתוכה, את התנועה, הרטיבות, הכל!! זו היתה התחושה הכי מדהימה שהרגשתי! יכולתי לדמיין שזה הזין שלי כי היא מצצה לי באותו קצב בדיוק.. זיינתי אותה בדוגי וקיבלתי מציצה באותו זמן!!

לאט לאט היא החלה מגבירה מהירות.. התחת שלה נצמד שוב ושוב למראה. חזק יותר. מהר יותר. מכניסה את כל הויברטור לתוכה. מכניסה את כל הזין שלי לפה הקטן שלה. מגבירה את הקצב. מתחילה לגנוח בקול תוך כדי. יותר מהר. יותר חזק. גונחת. גונחת.. היא כבר הפסיקה למצוץ ורק העלתה את הראש שלה למעלה ולמטה כשהזין שלי נעוץ בפה שלה. לא מצליחה להתכז מספיק בשביל ליצור ואקום בפה. לינוק את הזין שלי. הגניחות שלה נהיות ממש רמות ואני מרגיש שאני עומד לגמור יחד איתה!! זה כ"כ טווובב!!! ואז זה קרה- גניחה עמומה וחזקה תוך כדי שבבת אחת היא הצמידה את הראש שלה לגוף שלי ומצצה את הזין שלי חזזזזזקקקקק!!!! רועדת כולה באורגזמה מטורפת ואני משפריץ את כל החרמנות שלי ישר לגרון שלה!!!!!

עוד כמה רעידות קטנות והיא התרוממה. בלעה הכל. שלפה את הויברטור מתוכה. ובחיוך שליו מיקמה את עצמה מעל הזין שלי שעדיין עמד והתיישבה עלי. וככה, עם הזין שלי בתוכה והויברטור שעדיין רוטט על המראה, היא שמה ראש על הכתף שלי ונרדמה עם חיוך.

ויברטור NMC

כמובן שלא נשארנו ככה הרבה זמן.. זה פשוט לא נוח. הקמתי אותה, הורדתי את הויברטור מהמראה וכיביתי אותו, והלכנו למיטה. ישנו מחובקים וערומים איזה שעתיים ואז התעוררנו.. עשינו סקס מדהים בטירוף (סקס "מסורתי" הפעם.. בלי תוספות..) ואז היא הלכה הביתה. אחרי איזה שעה קיבלתי סמס ממנה. אמרה שהיא התגעגעה להרגיש את השפיך שלי בתוכה ואיזה מזל שהיא על גלולות.

 

וזו היתה החוויה שלי מסוף השבוע שעבר.. אחת מחוויות הסקס המדהימות ביותר שהיו לי בחיים!

ועכשיו- לסיכום וציונים לויברטור!

 

יתרונות- נראה ומרגיש אמיתי. לא צריך ידיים! מאפשר "זיון מראה" מדהים ואוננות שמרגישה כמו סקס!!

 

חסרונות- 3 מהירויות רטט. בלי מקצבים ובלי כלום. רטט פשוט.

 

רעש- שקט מאוד! 8 מתוך 10

 

מגע- די דומה לזין אמיתי.. יש כאלה שאוהבות את זה בויברטור ויש כאלה שלא. 7 מתוך 10

 

רטט- 3 מהירויות פשוטות. אמנם עושה את העבודה, אבל לא מעבר. 6 מתוך 10

 

גודל- מצויין!! יש מגוון של גדלים ככה שכל אחת יכולה לקחת את הגודל שהיא רוצה (או אחד.. אני לא מפלה..) 10 מתוך 10 עם 2 נקודות בונוס!

 

מדד האורגזמה- האורגזמה היתה מדהימה, אבל זה כי אני הייתי שם והיה את כל המעבר.. אח"כ נתתי לה לנסות את זה לבד והביקורת שלה היתה שאמנם אין מגוון גדול של רטטים, אבל העובדה שלא צריך לשלוח יד למטה ואפשר להזדיין כאילו כמו עם בנזוג אמיתי מפצה על זה! 9 מתוך 10!

 

כללי- 8.5 מתוך 10! ואם מקצבי רטט לאו דוקא עושים לך את זה- אפילו 9!

 

ובגלל שהבטחתי, ואת הטוב שומרים לסוף, הנה וידאו שמראה עד כמה הויברטורים האלו נצמדים חזק!

(כן, זה אני בוידאו... זה בחנות...)

 

(אם אתם לא מצליחים לראות את הוידאו, כנסו ללינק הבא ליוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=q8kHGlaKxqI)

 

שיהיה לכם יום מהנה!! :) :)

 

נתראה בחוויה הבאה...

נכתב על ידי , 23/7/2009 18:39   בקטגוריות אוננות, ברטולין, וידאו, מיניות, סקס, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירי ב-6/4/2010 13:24
 



אחח.. חדירה כ"כ חלקה ונעימה...


הנושא להיום, גבירותי ורבותי, הינו... (תופים בבקשה)

 

חומר סיכה! (לשם שינוי מדובר כאן בפוסט רציני. אני חושב שהפוסט הזה חשוב לכל אחד ואחת. קצת ידע מקצועי שרכשתי... תקראו!)

 

לאחרונה יצא לי להשתתף בשיחות ארוכות ומעמיקות (או סתם שיחות של 2 מילים) בנושא זה. חלק מהשיחות עם בלוגרים בחלון התגובות.

אנשים נוטים להמעיט בחשיבות העניין, ואפילו לזלזל. לא שאני שופט, גם אני זלזלתי עד לא מזמן, אבל בדיוק בשביל זה אני כותב את הפוסט הזה.

 

האבולוציה, כפי שאתם וודאי יודעים, מבוססת על צרכים קיומיים בעיקר. כמו למשל- סקס לצרכי רביה. בדיוק בשביל זה לנשים יש ברטולין (חומר הסיכה הטבעי של הגוף, למי שלא יודע). אז למה צריך עוד חומר סיכה? מילת המפתח כאן היא רביה. הצורך הקיומי הוא סקס למטרת רביה. ובואו נהיה כנים רגע עם עצמנו... 90 אחוז מאיתנו הגברים יכולים לגמור תוך דקה! זאת אם הגבר נכנס למיטה במטרה אחת ויחידה- לגמור. וכמה שיותר מהר יותר טוב. סקס כזה אינו מהנה במיוחד בד"כ לצד הנשי, אך זהו הסקס ה"חייתי" שאליו הגוף שלנו מתוכנת. הרי בזמן משגל אנחנו מאוד חשופים לסכנה ולכן האינטרס הקיומי (תחשבו על תקופת האבן.. לא על עכשיו..) הוא לסיים את זה כמה שיותר מהר.

כל זה חשוב מפני שהאשה מתוכנתת לסקס כזה ומפיקה מספיק ברטולין לסקס של דקה עד 5 דקות!

בימינו המודרניים אנו כבר ממש לא עושים סקס לצורך הקיומי שלו. אנחנו מושכים את הגמירה ומתענגים עליו. משגל כיום נמשך בד"כ 5.. 10.. 45 דקות. לפעמים יותר. הגוף של האשה פשוט לא מפיק מספיק ברטולין בשביל זה!! ואז מה קורה? חלק מהברטולין מתאדה מהחיכוך, חלק ממנו נספח חזרה לגוף, והחיכוך מתגבר ככל שהסקס ממשיך יותר זמן.

ד"א, הרבה פעמים נשים לא מרגישות את ההתייבשות הזאת. הן כבר באמצע הסקס.. עם האדרנלין והתשוקה.. והכאב הוא לפעמים חלק מההנאה.. פשוט לא שמות לב!

כל זה יוצר הרבה פעמים סיבוכים קלים עד בעייתיים אצל האשה. מי מכן לא סבלה אי פעם בחייה מפטריה וגינלית? מדלקת? דלקת בדרכי השתן? לפעמים בעיות אלו הן חד פעמיות, ולעיתים הן נהיות כרוניות. ואז זו כבר ממש בעיה. יובש וגינלי, גם אם לא מורגש, הוא אחד הגורמים העיקריים לכל זה!!!

 

הפתרון הוא כמובן חומר סיכה.

 

חסרון - "קוטע" את זרם העניינים... אבל חסרון זה, שקיים גם בקונדומים, לדוגמא, ניתן לביטול בקלות. כל מה שצריך הוא מעט נסיון. כמו לדוגמא- לעשות אחד לשניה ביד עם החומר לפני החדירה (כחלק מהפור פליי)..

 

יתרונות:

לאשה- א', חדירה ראשונית חלקה ונעימה ללא כאב! ב', בריאות בריאות בריאות! אם את חלית אי פעם בדלקת או פטריה את יודעת כמה שזה לא כיף.. אם לא חלית- תגידי תודה ותקווי שלעולם לא תצתרכי להבין על מה אני מדבר.

לגבר- קודם כל, חדירה ראשונית חלקה ונעימה. גם אנחנו לא תמיד אוהבים "לפרוץ את החומה" בחדירה הראשונה. דבר שקורה לפעמים. שנית, ויותר חשוב, בריאות הבחורה! לא שבאמת אכפת לך מבת הזוג שלך, כמובן, אבל אל תשכח שאם היא תחטוף דלקת או משהו כזה- זה אומר תקופת זמן ללא סקס בשבילך!!!

 

קצת על חומרי הסיכה השונים...

קודם כל- תשתמשו אך ורק בחומרי סיכה המיועדים לכך! לא לנסות למרוח את הזין במרגרינה!!

חומרי הסיכה מחולקים באופן כללי ל2 קטגוריות. על בסיס מים ועל בסיס סיליקון.

שניהם ניתנים לשימוש עם או בלי קונדום.

חומר סיכה על בסיס מים- קל להשגה מפני שקיים בכל בית מרקחת (בד"כ בשפורפרות) וגם זול מעט יותר. אבל מים, כמו מים, מתייבשים. וכך, ככל שהמשגל ארוך יותר, נצתרך להוסיף באמצע מעט חומר סיכה. שזה קוטע את זרם העניינים לא פחות מאשר בהתחלה. חוץ מזה שככה אנחנו משתמשים ביותר חומר כל פעם, כך שזה משווה את המחיר עם הסיליקון.

חומר סיכה על בסיס סיליקון, עליו אני ממליץ, מחזיק לזמן ארוך מאוד ויורד בניגוב/מקלחת שאחרי. פעם אחת לפני החדירה הראשונה, ואפשר להזדיין שעות...

שני סוגי חומרי הסיכה טובים, אגב, גם לחדירה אנאלית. כמו גם לשימוש עם כל סוג של ויברטור או דילדו.

חומר סיכה על בסיס סיליקון
לינק

 

פוסט הבא- סקסי יותר. מבטיח.

נכתב על ידי , 12/5/2009 17:21   בקטגוריות סקס, אוננות, מיניות, חומר סיכה, ברטולין, עבודה  
1973 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TXFffhjxed ב-25/10/2013 19:40
 



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




15,220

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעובד ב... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עובד ב... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)