לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.



Avatarכינוי:  שלום, אני כינוי סקסי =}

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

יום מוזר ביותר+ שיר מדהים שגרם לי להזיל דמעה


כנסו לקישור הבא לשמור את השיר:

http://www.youtube.com/watch?v=0bkexOldqhI

 

אין, הוא שר מדהים ♥

נכתב על ידי שלום, אני כינוי סקסי =} , 22/5/2009 13:54  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום המוזר ביותר בחיים שלי XD (קרה בבצפר)


הכל התחיל מההפסקה אחרי השעה הראשונה.

בשיעורי ספרות יש לנו מקומות אחרים וקבועים (שעה שלישית)

אז הושיבו אותי ליד ילד אחד, שהשאירו אותו כיתה כי הוא לא יודע לכתוב "אמא".

אז כל שיעור אני מבקשת לעבור ממנו, כי גם הוא כל הזמן מפריע ומציק, ואני לא מסתדרת איתו.

והיא לא הרשתה!!!

אז כאילו היום ביקשתי מחברה שלי, שתרשום פתק בשם אמא שלי למורה, שתעביר אותי מקום :)

ובואו נגיד שלא שמנו לב לצילצול (היה אחר כך שיעור ספורט)

ואחנו נלחצות, אז יצאנו לחפש אתהכיתה, והתוודע לנו שהם הלכו לאולם ספורט, שהוא בקצה השני של הישוב!!

אז ראינו מרחוק עוד שתי בנות שהבריזו, והן טיפסו מעל הגדר. ואני וחברה שלי פחדנו שישעו אותנו אם נטפס,ולא ידענו מה לעשות.

ואז מרחוק ראינו את אמא שלי, חוזרת מהסופר דרך הבצפר. ואני וחברה שליצוחרות כמו מטורפות שננעלנו, ונתקענו ואנחנו לא יודעות

מה לעשות XO . אז הישומר אישר להלקחת אותנו לאולם ספורט, ובדרך היא שאלה אותנו למה התעכבנו.

חברה שלי התחילה לספר שביקשתי ממנה לכתוב פתק בשמה, ואמא שלי מזה התחמממה עלינו, וכעסה, ואיימה עלי שהיא תקרקרע

אותי לחודש :(

אבל למזלי הצלחנו להרגיע אותה, והיא בסוף כתבה לי בקשה המהמורה להעביר אותי.

באולם שיחקנו מחניים, עם ילדי כיתות ד' (שהם גם בנים וגם בנות. אהמאהמבניםאהמאהמ) והם ניצחו אותנו! פדיחות.הבנים זורקים חזק

כמו לא יודעת מה, וזה היה ממש מפחיד ^^"

כשחזרנו מהאולם לבצפר, התברר לנו ששיעור מדעים התבטל, ויש לנו טקס. וגם הייתה לנו מורה מחליפה. אררררררר. חוק מרפי מטופש.

אז בטקס יום ירושלים, היינו צריכים לשיר את התיקווה, וראינו את כל הפרצופים המסטולים של הילדים האחרים והתפצצנו מצחוק.

והיה איזה קטע של 3 בנות כאלה בלבן שרקדו, וראו להן את התחתונים DDDD: ואני קולטת את ילד מהכיתה שלי בוהה בהן, מחיך, וממשש את

............. עדיף שלא אמשיך.

כשחזרנו לכיתה, הכל הסריח מאפטרשייב שמישו סם, ואני וחברות שלי צחקנו על זה שיש מצב שזו המקלחת שלהם =]

בהפסקה הבנים זרקו על הבנות אוכל מהזבל, ואני וחברות שלי ניסינו לסגור את החלון, ואז הם רצו לפתוח אותו, ובסוף החלון יצא מהמסילה שלו.

ואז בא השרת ושאל מי עשה את זה בטון פחיד כזה, שאוי ואבוי אם הוא יגלה מי עשה את זה. אז אחד הבנים שהיו שם אומר שהוא עשה את זה , אז השרת אומר כזה:

"אתה, אתה, אתה!!......כל הכבוד שהתוודת" ואז הוא תיקן את החלון ><

בשיעור אנגלית (המורה גם לא היגעה- שיעור חופשי!!) חברה שלי גנבה לי את בובות הכלב המתוק-מתוק שלי מהלוקר (יש לו ידיים עם מגנטים)

ואני רודפת אחריה, ואנחנוו מתפרעות ומרביצות אחת לשניה, וזה היה כיף XD

חוץ מהחלק שכל זה היה מול כל הכיתה, ועשיתי לעצמי פדיחות רציניות.

ואחר כך, בן אחד מהכיתה , חסר בטחון וחננה כזה, שהציע לי חברות וסירבתי בנימוס החליט שהוא חייב להשיג אותי,

וככה כשהוא דיבר איתי, אז הוא גמגם אא...אה.....ממממ...ממה ......ממהה ההממלזללל ששש...שששלך?"

לא שאני מזלזלת, חלילה, אבל רבאק- אמרתי לך לא, מה עובר עליך?

ולמה הוא עשה את זה? כי הידיד-חבר שלי נמצא בטיול בר מצוה.....-מתגעגעת-

אחר כך בשיעור אומנות אני וחברה שלי מצייירות בסבבה, ופתאום, אתם לא תאמינו:

היא מצאה שן בקלמר שלה!!!!!!!! מממש שן אמיתית,והיה עלייה דם, והיא הסריחה,

וכשריאתי את זה, אני התחלתי לצרוח, וחברה שלי התחילה לצרוח, וזה היה ממש מפחיד ומוזר....><

נכתב על ידי שלום, אני כינוי סקסי =} , 21/5/2009 14:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,945

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלום, אני כינוי סקסי =} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלום, אני כינוי סקסי =} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)