לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים מזווית טיפה שונה: )




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

שוב שמנה.


יואו. אני לא מאמינה.
מאז שהתחלתי רק עליתי 500 גרם.
אני לא יכולה להתאפק כשאני רואה מתוק.
ואם אני אכלתי אז אני חייבת לשים ישר משהו מתוק בפה.
דיי !!
נמאס לי.
אני רוצה להרזות .
אז ככה :
אני יעשה כל ערב 100 כפיפות בטן.
כל יום אופניים.
פעמיים בשבוע שחייה.
ואני אבנה תפריט יותר טוב.
..
בעיניין התפריט מישהי יכולה לעזור לי ?
אני לא יודעת איך לבנות : (
תפריטים של 1000 קלוריות ליום ,
כי אני עוסקת הרבה בספורט.
תודה למי שתעזור, ותיתן עצות 33 >

אז ככה להיום נשאר לי :
-100 כפיפות בטן.
-לרקוד 45 דקות. [סתם כי זה כייף ושורף קל'].

תודה על התגובות המקסימות בפוסט הקודם .
333 >

עד כאן להיום.
גילי (:
נכתב על ידי גילי השמנה , 18/4/2009 12:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



: )


שלום!
הגעתם לבלוג שלי.
בו אני רוצה להרזות.
"אני רק רוצה להיות רזה", בכל בלוג של שמאנים,
המשפט הזה כתוב, טוב, גם בשלי.
אז..
פרטים עלי :
גילי לזרוב.
תל אביב, העיייר הגדולה D:
1.70
בת 14
משקל: 66.
אני רוצה להיות רזה, בריאה, לא להתבייש בעצמי,
בגוף שלי.
אם ישלכם הערות, הצעות לתפריטים בריאים ,
ספורט, וכדומה, אז תגיבו לי, ותעזרו לי להיות רזה.

הערה:
*בלוג זה אינו תומך בשום אופן באנורקסיה, בולמיה,
צומים , הקאות וכו'.
אני ארזה בדרך הכי בריאה שאפשר, בלי כל הבולשיט שצוין .

יום טוב לכולם

נכתב על ידי גילי השמנה , 14/4/2009 15:42  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  גילי השמנה

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגילי השמנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גילי השמנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)