לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


My own diet diary.

Avatarכינוי:  הזאתי שבדיאטה.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

ליאן.


אני קוראת את זה ומזדעדעת..
ליאן, אני כנראה הקוראת הכי ותיקה שלך פה. בכוונה שמתי את המשתמש הזה כדי שאולי תזהי אותי..
התחלתי לקרוא את הבלוג שלך מההתחלה, מהפוסט הראשון.
וכרגע אני מזדעדעת, אולי כי אני לא מצליחה להבין אותך יותר.
אם תכנסי לבלוג שלי תראי שאני מההפרעת אכילה, כבר הבראתי..
לוקח 4 עד 7 שנים להבריא, אבל אני בהתחלת ההבראה.
אני יודעת שלא תאמיני לי, גם אני לא האמנתי ! אבל תקשיבי ותקראי את הכל:

במשך 4 שנים הייתי בולמית, מקיאה כל יום, מגיל 12 וחודש, כדי לרדת במשקל. הייתי מקיאה 7 פעמים ביום. ומה הייתה התוצאה לאחר 4 שנים? 5 קילו. 5 קילו יפיפיים ומדהימים (בציניות כמובן) שהתווספו לי לגוף.
סיפרתי להורים על הבולמיה, והם לקחו אותי לאשפוז יום. 6 שעות 4 ימים בשבוע. שם שמו לי השגחה על האוכל, אסור שירותים שעתיים אחרי ארוחה.. ועוד כל מיני בולשיטים. היו לי שם כל כך הרבה ריבים עם הדיאטנית. היא רצתה לשים לי תרפיט של 1200 קלוריות! מזה 1200 קל'? זה מטוררףף.
אני רגילה ל500 קל' ביום (יום בלי בולמוס), מה 1200?
בגלל שהכריחו אותי שם לאכול וגם הייתה לי השגחה בבית, אז אכלתי לצערי הרב ולא הייתה לי הזדמנות להקיא (במקום כלשהו גם לא רציתי). אכלתי ואכלתי.. והייתה שקילה באשפוז יום. הייתי בטוחה שעליתי. אבל נחשי מה? ירדתי 600 גר' בשבוע! עם תפריט של 1200 כל יום ארוחות מסודרות. 
נשמע מצחיק לא? אני גם הייתי בטוחה..
עד שאת נמצאת 5 חודשים באשפוז, ואת מבינה שא' כל, אוכל זה לא הכל בחיים. וב', את יכולה לאכול כל מה שאת רוצה ולרדת במשקל!!!1
כשהוציאו אותי מהשגחות, אכלתי את כל התפריט ושיניתי כמה דברים. משולש פיצה בארוחת ערב, קרואסון קטן בארוחת בוקר.. הייתי משנה..
ונחשי מה? ירדתי עוד! תוך 4 חודשים הגעתי ל46.9 כשהייתי 51.4 .
באכילה בריאה, בלי ספורט בכלל, נהנתי מאוכל.. אני רק מחכה לארוחת ערב, שאני אוכל לאכול פיצה! מה שאני הכי אוהבת בעולם..
אני יודעת שאני יוצאת עם חברים ויהיה משו לנשנש? נוותר על ארוחת 4, נאכל משו שם במקום..
ליאן, הפואנטה של כל זה הייתה שתביני שצומות ו700 קל' ואפילו פחות ביום זו לא הדרך. אני יודעת שאת לא תאמיני, אני הייתי בדיוק כמוך.. ב-ד-י-ו-ק כמוך. השמנתי, שנאתי את הגוף שלי, הפנים התמלאו, הידיים, הגב... הבטןןן שלא לדבר על הבטן שהייתה לי..
ונחשי מה ליאן? עכשיו, אני מידה 36 במכנסיים, גדלתי מידה בחזיה כי התחלתי לאכול נכון ובריא! (D70), יש לי בטן שטוחה, לא לגמרי, אבל כשאני נשכבת רואים צלעות, וכשאני הולכת אני מרגישה את עצמות האגן..
ואני במשקל תקין ליאן!
אני מתחננת בפניך ליאן, הכרתי שם בנות שהדרדרו לאנורקסיה כל כך חזק וזה היה כל כך מזעזע, לא רוצה שעוד בנאדם שיהיה במצב הזה. 
מה שאני מציעה לך, זה ללכת לדיאטנית קלינית להפרעות אכילה. היא תבנה לך את התפריט שמתאים לך, ובבקשה ! תתמידי בו שבוע, שבועיים.. ואת תראי שזה עובד ליאן!
אם את מפחדת מההורים פשוט תגידי שאת רוצה תפריט בריא ואורח חיים בריא.. זה לא בעיה להמציא תירוצים.
ליאן בבקשה, תקשיבי לי..
בתור מישי שיודעת, מישי שהייתה שם 4 שנים..




הבלוג החדש שלי:
נכתב על ידי הזאתי שבדיאטה. , 16/10/2011 18:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנים הא?


מישו זוכר אותי בכלל?..

וואו, שנים שלא הייתי בבלוג הזה. אני בישרא, יש לי בלוג חדש.. אבל פה שנים שלא הייתי.

אני מדפדפת בפוסטים ובתגובות וקשה לי להגיד אפילו שאני מופתעת..

 

לצערי מבחינת מצב נפשי אני באותו מצב. אני מתה לחתוך (וכן אני חותכת לרוחב כי אני רוצה רק להרגיש ת'כאב,

אני לא רוצה יותר מזה), מחשבות על מוות, מרגישה בודדה, לא מוצאת את עצמי..

אבל מבחינת מצב פיזי הרבה יותר טוב.

לא הקאתי כבר חודשיים וחצי בערך.. הייתי בטיפול יום, טיפלו בי, אבל זה עזר רק פיזית.

אני כבר לא חושבת שאני שמנה.. מידי פעם צצות המחשבות האלה, אבל כבר לא..

ירדתי 3 קילו, בדרך בריאה!! אני הכי מרוצה בעולם..

הקאות כבר מגעיל אותי, אני יודעת שאני לא אחזור לזה..

אבל חתכים.. חתכים יפים שלי. אני מתה לחתוך.. אני רק מחכה שיקרה משו ממש גרוע, שאני אחתוך..

 

אחרי שנה שבה עישנתי הפסקתי לעשן לפני 4 ימים. כאילו, אני מעשנת רק 2 סיגריות בערב..

כשפעם הייתי מחסלת קופסא ביום. 

 

 

אני מקווה שגם אצלכן הכל יותר טוב :)

נכתב על ידי הזאתי שבדיאטה. , 15/10/2011 17:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





42,778

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להזאתי שבדיאטה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הזאתי שבדיאטה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)