לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


וואו.... איזה אבסורד, אותו מקרר בגישה כל כך שונה! רוצה עוד, עוד..

Avatarכינוי:  כבדה בעולם

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

בחור טיפוסי אדיוט ומכוער


בחור: "קשה באימונים קל בפאב"

אני: "קל בפאב...העלאק"

בחור: "כן קל בפאב את תראי!"

אני: "תשמע אני לא חושבת אני צריכה להיות כמו שאתה מצפה בשביל שיהיה לי קל בפאב לדוגמא,ברוך השם נומר ככה..בורכתי בפנים וגנים יחסית יפים וטובים מספיק בשביל שאני אוכל גם להרגיש "קל בפאב" וגם תראה, אני לא חושבת שבחורה צריכה להיות כוסית בשביל שיהיה לה יותר קל. היא צריכה להיות עצמה"

בחור: "אני מצטער להגיד לך אבל את חיה בסרט... תחזרי לוידיאומאט להחזיר להם את הסרט שאת חיה בו!!"

אני: "מה אתה רציני? חח"

בחור: "כן, את חיה בסרט"

אני: "חבל מאד אבל אני רואה שאתה מאד נהנת לצפות בו....."

 

פאקינג טיפש....

מנסה להתחיל איתי וברגע שקוטלים אותו הוא מתהפך עלי.

בחורים, טיפשים ודפ"רים.

נכתב על ידי כבדה בעולם , 4/2/2009 00:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבדה בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבדה בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)