לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי [למה יש לכם שם יותר טוב ?!]



Avatarכינוי:  מיה ^^

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

היי (:


 

היי ^^" .

 

מה קורה ? :)

מקווה שהכל טוב XD


 

היום ? , [;

אני הולכת למשהו ממש מאגניב ! ~

 

לילד מהכיתה שלי [13] ולאחותו [12] יש אירוע בר/בת מצווה ביחד ^^

הרעיון ממש מצא חן בעיניי [[:

ואני חושבת שיהיה ממש כייייף -מזל ששניהם חברים טובים שלי- ...



ועוד משו' קטנטן DD:

 

אם יש לכם שוקס , תכנסו לשוקס שלי [ברשימות] ...

ותגיבו לי (!) ~

שראיתם את הבלוג שלי או משו' כזה ...

ותקשיבו שם לכל השירים , כי הם מדהימים %

 

 

33333>

מיה :}



נכתב על ידי מיה ^^ , 8/1/2009 17:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צה"ל נכנס לעזה + שרביט O:


 

היי .


נתחיל ממשו' לא טוב , ונעבור למשו' חמוד [ D: ] !

 

היום ... ממש לפני שעתיים וחצי ,

חיילי שריון נכנסו לעזה , להתקפה קרקעית .

אמנם אינלי אף קרוב משפחה שנמצא שם , זה בכל זאת כל כך כואב !

אני מפדחת שימותו לנו הרבה חיילים , ואז ... ביום הזיכרון (לדוגמא) , נשמע סיפורים :

עוד אמא שאיבדה את בנה , עוד אישה שבדיוק ילדה איבדה את בעלה ...

אני רק מדמיינת את ההורים של החיילים הצעירים , איך הם יושבים בבית ובוכים

אני לא מסוגלת להתמודד עם הדברים האלה , אני ממש בכיתי כשראיתי בחדשות ^בשידור ישיר^ איך החיילים פולשים לעזה ...

ממש עצוב לי

 

לכן ,

כל מה שנותר לנו לאחל זה ...

 

שהחיילים יחזרו בשלום .

אמן .


 

ועכשיו ,

למשו' דיי שונה XD

השרביט [!]

 

חוקים:

לתת קישור למי שהפנה לכם את השרביט ,

לציין 7 דברים שקוראי הבלוג לא יודעים עלייך

להעביר / לתת קישור ל-7 בלוגים אחרים .

להודיע בבלוג של ה-7 בלוגרים שהעברת להם את השרביט

לכתוב פוסט בנושא / קטע בפוסט ולציין את הכללים האלו ...

7 הדברים שלא ידעתם עליי :

1. לכלבה שלי קוראים לילה ^^

2. אני אוהבת את הצבע הירוק אבל לא לובשת אותו [!]

3. אני מאוהבת באורלנדו בלום

4. אני שונאת נסטי (בעעע ...)

5. נולדתי יום וחצי אחרי הצירים O:

6. אף פעם לא הייתי בארה"ב .

7. אני חושבת שבחברות חשוב יופי+אופי באותה מידה D;

 

אני מעבירה את השרביט ל -

* Dirty Damn Doll

* Queen Of Rain .
* Netu ^^

* סתם עוד חופרת~(:

* אניאניאניאניאני .

* רווווננני ' ק D:

* דנה :):)

 

- - - - - - - - - -

 

טוב ... נקווה שהחיילים בעזה יחזרו אליינו בשלום ,

שבדרום יהיה שקט ,

ובהצלחה :)

 

333>


 

עריכה :

 עברתי את ה - 100 כניסות [!]

שיהיה לי הצלחה בהמשך XD

 

נכתב על ידי מיה ^^ , 3/1/2009 22:34  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתיחה & 2009 D:


היי (:

אני מיה , אני בת 13 , מרמת גן .

זה לא הבלוג הראשון ... ולא השני גם חחח xD

 

- - - - -

 

ממ ... היום התחילה לה שנת 2009 !

אני חושבת שזו הזדמנות טובה לפתוח דף חדש , כי 2008 לא הייתה השנה הכי טובה וקלה שיש [לי] , ואני מקווה ש 2009 תהיה שנה הרבה הרבה הרררבה יותר טובה . אמן . [;

 

אוקיי ... אז :

אני מקווה שתגיבו , ושתהיה לכולנו שנה מדהיייייימה !!! O:

 

 

 

נכתב על ידי מיה ^^ , 1/1/2009 15:20  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





325

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיה ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיה ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)