לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I never knew living simply could be so awfully complicated.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014


אני מרגישה תקועה בתוך בור של ייאוש.

וזה מצליק, כי אפילו חווית-כמעט-מוות שהייתה לי הבוקר לא גורמת לי להרגיש יותר חיה, או יותר בעלת מזל, או קדושת החיים ושקר כל שהוא.

אני חושבת שמעולם לא הייתי במצב כזה

ממש איבדתי את האור בעיניים.

כשצריך אני יודעת לצחוק וכצריך לחייך אני מחייכת

אבל אל בא לי

אני לא רוצה

לא טוב לי.

נשיקה זו נשיקה וחיבוק אולי טיפה מדגדג לי בפנים

אבל דברים הם פשוט לא כמו שהם אמורים להרגיש.

 

איבדתי את האמון בך

איבדתי הרבה מהכבוד שהיה לי כלפייך

איבדתי תחושת שייכות למערכת יחסים שלנו.

את אומרת שזה היה "החלום שלנו" לעבור לגור יחד מחוץ לבית של ההורים

וזה מרגיש כל כך רחוק ממני.

לא יודעת עד כמה אני רואה את העתיד שלנו יחד

לא בקצב הזה.

את מפוררת אותי לאט לאט

בכלל בלי לשים לב

כמו פלסטלינה את מגלגלת אותי לפירורים קטנים ובלתי נראים וזורקת אותם לאוויר.

אין לך מושג מה את עושה לי

אין לך מושג איך שברת אותי

איך אותו רגע באותו פאב מזדיין שבר אותי

את פשוט לא מבינה.

 

לא, אני לא חושבת שמחר יהיה טוב יותר.

לא איתנו, לא איתי, אולי לך.

מעולם לא הרגשתי בודדה כל כך, וזו בדידות איומה

זו תחושה שפעם ראשונה בחיי לא נובעת מאיזה מצב רוח פתאומי ודרסטי

לא אמיזו תקופת משבר או תפנית בחיים

שמיד תשתנה

 

לא

זו תחושה עמוקה של הבנה שאני פשוט באמת לבד

הידיעה שהלבד הזה הוא הלבד הכי פשוט שיש

שוברת אותי ומוציאה אותי מאיזון.

אני פשוט לבד.

וזה פשוט ככה.

נכתב על ידי , 8/2/2014 18:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל כך רציתי שדברים יהיו פשוטים יותר. כשכבר פשוט אני לא יודעת איך לאכול את זה. אם הפשטות מסובכת לי, מה המפלט? כל כך נמאס מהכאב, חשבתי שאחרי גיל 15 אשכח שהדבר הזה, בלוג, קיים בכלל. ועכשיו אני בת 20 וזה המקום היחיד שאני מרגישה שאני יכולה לשבר בו. החיים הם דבר עצוב, באמת. לפחות החיים שלי.
נכתב על ידי , 7/2/2014 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,736

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInbarushkale אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Inbarushkale ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)