לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond the mask


כל מה שצריך נמצא עמוק בפנים...לא כך? beyond the mask

Avatarכינוי:  beyond the mask

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

שיר חדש! D:


למטה
נכתב על ידי beyond the mask , 29/12/2009 01:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוג של קאמבק + שיר חדשדש P:


 

אתם יכולים לקרוא לזה סוג של קאמבק, אבל אחרי חצי שנה אני החלטתי בכל זאת לעדכן את הבלוג, ולא סתם לעדכן, אלא לעלות שיר חדש שכתבתי...

אכן, בחצי השנה שבה לא כתבתי אפילו שיר אחד, הרבה דברים השתנו (כולל אותי)...אני מעדיפה לא לחפור על זה כרגע, בין היתר כי אין לי כח, אבל לכו תדעו, אולי ביום מן הימים, במקרה שאני אכתוב עוד שיר, אני אעלה בדעתי לספר לכם (אם במקרה עוד יש אנשים שמשתמשים בישראבלוג ועוד מבקרים בבלוג הנ"ל מדי פעם) על החוויות שעברתי במהלך התקופה נתולת המוזה שלי...

 

בכל אופן, אחרי חצי שנה בלי מוזה, אני כתבתי שיר חדש :]]

אם הוא טוב או רע - אתם תחליטו...

 

 

The journey

 

Pack up your belongings – you're leaving tonight!

Put in the suitcase the things that you've learned:

The strength and the softness, the scorn and the pride,

Put in the things you've absorbed in your mind.

 

You're leaving today, stepping on a new path,

Going on a long trip, with no compass or map.

It's the journey of life, with no clear destination…

You're taking your suitcase, sure about your intention.

 

Carrying with you all your hopes and your dreams,

Recalling the feelings you've felt in these years…

You're going...wandering in the desert of time –

You're amazed by the changes…it has been a while.

 

But life is going on, and you're moving with it –

Passing by all the pain, tears and fear,

Above what's behind – it's a matter of time.

You're approaching towards the future that's bright.

 

beyond the mask

 

עד הפעם הבאה :]]

 

נכתב על ידי beyond the mask , 27/12/2009 03:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילדה בעקבות הכינוי האבוד . ב-9/2/2010 00:32
 





11,614
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbeyond the mask אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על beyond the mask ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)