לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Whats My Age Again oO?


אומג אתם רואים את השורה הזו O:

Avatarכינוי:  Hasa oO..

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

אנחנו דור מזוין ;)




הצלחתי בסוף 15 יום בלי פייסבוק שזה דיי שיפור ניראלי חחח...

טוב אז אין הרבה מה לעדכן אם כבר אני נזכרת לעדכן,י"א זה חרא XD אני פשוט מתה מקנאה כשאני רואה את כיתות ז' במקיף חחחח

אגב הם אשכרה בגובה שלי פשוט עצוב :( ולחשוב שגבהתי בס"מ (156 מוחעחעחע)

טוב אז ממחרתיים אני אהיה בשבועיים חופש כי אני עצלנית מדי בכדי לצאת לגדנ"ע

טוב תשפטו אותי איך שבאלכם אבל בסופו של דבר זו החלטה שלי לא לצאת לשם כי מה לעשות אני עצלנית ומאדמאד מפונקת וצה"ל יכול להיות בלעדיי עוד שנתיים וחצי אני בטוחה בכך P:

ואממממ כנראה שבשבועיים האלה אני אחרוש בטח על תל אביב ובחנוכה אני כבר אסע לבקר את גלי בנתניה D:

ואממממממממממממממממ פוסט קצר אז זהו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ניראלי XD



כי אין תמונות חדשות XD

אגב אני זוכרת שקרה לי משהו מפדח שרציתי לכתוב עליו אבל שחכתי מה..יופיייי שרית

נכתב על ידי Hasa oO.. , 25/11/2010 16:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מביאה למילה פדיחה משמעות חדשה ;)


לאחר 9 ימים בלי פייסבוק,ואי עדכונים במקום זה וטונה של מבחנים וזה (י"א שטוייייות)

החלטתי לעדכן את הבלוג.

אני חייבת להודות שהחיים נהיים סבבה כאלה מפדחים אבל סבבה שזה מעולה וזה :)

עוד מעט חנוכה ותאמינו לי בחנוכה אני פשוט לא יוצאת מהמיטה זה 8 ימים של מיטה,אוכל,מיטה...

אני בהתלבטות אם לצאת לגדנ"ע אז אם מישהו פה היה בגדנ"ע שיספר חוויות וזה..

התחלתי לעשות ריצות הורדתי 3 קילו הידד D:

בול כשאמא קנתה ת'עוגיות הכי טעימות שאכלתי בחיים נשבעת לכם זה כאילו נגיעה אלוהית בכל ביס וביס *___*

התחלתי העשב של השכן שזה מאדמאדמאד מומלץ וזה גורם לי לרצות לקנות חולצה של

GETTIN' חיייי


אז אני כבר 9 ימים בלי פייסבוק ואנשים טוענים שנהייתי מתוסכלת מינית,התחלתי לקרוא ספרים יותר XD

וכמובן איך אפשר בלי פדיחות..

אז לא ממזמן יצאתי לריצה (שמיס מלפפון הפסידה וחבל שכך) עם שאני שדרך הריצה עם גם סיפרה שמסתבר שמוש בן ארי ישב בשכונה שלנו כן איך אפשר לשכוח כזה דבר פשוט ._.

ואיכשהוא זה נגרר לכך שעצרנו ליד ברזייה ואני עייפה מתמיד התחלתי לשיר מרקו..הינו ליד חנייה וחשבנו שאין שם אף אחד אז התחלנו לשיר עם תנועות ורגש את הפתיח של מרקו.

ובסוף סולו מרהיב זה קיבלנו מחיאות כפיים מזוג שכנראה הפרענו לו להתמזמז בתוך אותו (עמכם סליחה)

ולמרות שאני יודעת שהרבה תגובות אני לא אזכה לפחות ישלי אחת מאיגור אז תודה איגור אה והנה כמה תמונות 3>

 






נכתב על ידי Hasa oO.. , 3/11/2010 16:19  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHasa oO.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hasa oO.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)