לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

~אני נולדתי לאהוב~


it''s my life it''s now or never i ain''t gonna live for ever

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

אלון בסלע \ אבישי כהן


מאמין שאני אלון בסלע

גם אם סופה תכני

אגבור עליה

כשאני דומע אני זורע

העצב הוא הנפש אני הטבע

 

מאמין באדם ובשמיים 

גם בעץ ובים אני קיים

 

כל עוד אני קיים אזכור לדעת 

האושר הוא אדם בו יש לגעת.

 

-

 

משאלת ליבי לזמנים הקרובים,

גם לנצח.

להפסיק לפחד מעצמי.

נכתב על ידי , 9/1/2014 14:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמר ב-4/2/2014 18:46
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*All You Need Is Love* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *All You Need Is Love* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)