לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ya Ya Its Me .....


חרטא על החיים .

Avatarכינוי:  ענתי .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

אז איך להסביר לך ? הרגש חזר . בעצם ... הוא אף פעם לא הלך .


זה מוזר לי לכתוב לך . עוד מכתב שלא תקרא . אבל זה לא העניין. העניין הוא שחשבתי שהתגברתי. הענין הוא שהמכתב האחרון שכתבתי עלייך? נגמר בכל כך הרבה כעס.
איחלתי לך למות. כעסתי.  על משהו כל כך שולי וקטן . אז היית שיכור, והתקשרת . אז מה. למה כלכך נלחצתי? שצחקת שאתה אוהב אותי? כולם אמרו שאמרת אמת .
קשה לי לכתוב לך . עבר כל כך הרבה זמן ... עוד מעט שנה , מהיום שהכרנו . אצלי זה היה אהבה ממבט ראשון, אני לא יודעת מה איתך . ראיתי אותך ונדלקתי .
אבל הייתי עדיין ילדה, כל כך ילדה . זה הייה ביציאה אחת. הלכתי לראות ידיד.. היית שם . ואו , באמת נראת טוב . חזרנו הביתה התחלנו לדבר.. היה מעולה .
אני הייתי ילדה, מה הבנתי בלהתאהב? בלהיות עם בנים? היית הבן הראשון שאולי חשבתי איתו על כיוון של יותר מידיד.. הייתי בשוק. רדפת אחרי, השקעת בי .
כתבת עלי סטטוסים באייסקיו . אהבתי אתזה . התרגשתי מזה . אבל הייתי כל כך אדישה, כל כך מגעילה . חשבתי שתאהב אותי לנצח , שלא תעזוב.
שאני יכולה לזלזל ותשאר שלי .. אז זלזלתי . אמרת שאתה אוהב, שאלת אם גם אני . אמרתי שאני לא יענה לך על זה לא בפלאפון ולא באייסקיו, אנחנו צריכים להפגש.
נפגשנו. לא ידעתי מה אני רוצה מעצמי, אהבתי לא אהבתי , לא יודעת כבר . באמת לא יודעת . רצית לדבר איתי. השאירו אותנו לבד. ואני כמו מטומטמת הפנתי לך את הגב
כמה אפשר להיות מטומטמת כמההההההההההההההההההההה ?? אי אפשר להבין אותי כבר . אני במקומך הייתי שמה עליי אלף זין והולכת . אבל לא וויתרת .
אבל זה לא שאתה היית כזה צדיק . פגעת . הרבה גם אפשר להגיד . אבל אם לא הייתי ילדה קטנה.. היתי סולחת יותר מהר, כועסת פחות . היה יכול להיות לנו זמן להנות .
היה לנו משברים.. ניתקנו קשר.. חזרנו לדבר . טלפונים עניינים . הייתי מבולבלת לגמרי . ואז הכרתי אותו ... בן דוד שלך . חחחחחחח איזה טעות .
הייתי איתו . הייתי מאוהבת, אין מה להגיד . היה אחלה קשר. נגמר עבר . הצטערתי שהייתי איתו, שהוא לא אהב אותי באמת ואתה כן, ופספסתי אותך .
העדפתי להיות איתו, כי הוא יותר יפה, יותר מצחיק . לא יודעת מה . אבל אתה? אתה פי אלף יותר שווה ממנו . ואני אומרת את זה בכל הביטחון בעולם !
היה טעות להיות איתו . כי... כי הוא קודם כל בן דוד שלך. איך יכלתי לעשות משהו כזה? כולם אמרו לי תשימי זין תשימי זין. שמתי. פגעתי.. ונפגעתי .
עבר זמן... היינו ידידים .. תמיד נמשכתי.. תמיד התגעגעתי, הבנתי מה עשיתי. קרו דברים היו דברים סליחות עניינים.. עדיין ידידים .
אבל אצלי זה לא ... איך אני יגיד לך , הבנתי מה הפסדתי, ואני רוצה אותך בחזרה. אני מבטיחה לא לפגוע . מבטיחה שיהיה טוב . אתה האחד שלי .
אם כמעט שנה עברה.. ואני עדיין תקועה עלייך.. זה אתה חיים שלי, זה אתה . רק חבל שלא יכול לקרות כלום בנינו , כי זה כבר יותר ממידי , גם בשבילי, וגם בשבילך ..
אני חוזרת, לא מוותרת . נלחמת בכל הכוח שתהיה כאן לידי , אני צריכה אותך איתי ..בכל לילה נושאת תפילה, שאתה שוב תזכר, אם אתה זוכר אז זו סיבה טובה שתשאר .. ,
מלאך שלי 3>
נכתב על ידי ענתי . , 3/2/2010 20:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענתי . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענתי . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)