לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

far away



כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

place


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ther no place for me.

נכתב על ידי , 10/3/2009 17:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכי הכי.


 

אני תמיד רוצה להיות הכי.

הכי טובה, הכי מצחיקה, הכי יפה, הכי חכמה, הכי נחמדה, הכי הכי שיש.

רק חבל שאני לא.

כ"כ קשה לי לקבל את זה, סעמק אני קנאית מגעילה..

נכתב על ידי , 5/3/2009 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למית. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מית. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)