לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my frozen life


עם לב קפוא, עם חיים מאובנים, מחפשת כוכבים בשמיים שחורים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2009

final post


פוסט אחרון.

למה???כי זאת אני.

למדתי להכיר את עצמי בשנה שנתיים האחרונות טוב יותר ממה שאנשים מכירים את עצמם בד"כ(או לפחות ככה אני מאמינה)

וכל זה היה בזכות ההגיגים, הציורים והפעולות שלי, בין אם בבלוג הזה, בין אם ביומנים אחרים ובין אם בחיים עצמם.

ולכן אני יודעת שמאחר שזו אני, אני תמיד אלך מתישהו.

אני תמיד עוזבת, תמיד מוחקת, מנקה, מטהרת.

ככה אני- אני אף פעם לא נשארת.

התרגלתי כבר לאורח החיים הזה- אני נמצאת במקום ובזהות מסויימת, אני מתחילה במרץ וממשיכה בהיסח הדעת, שוגה פעמים אין ספור, לומדת מטעיות ולעיתים חוזרת עליהן.

ואז- אז אני מרגישה שזו לא אני יותר, אני חוזרת למסע החיפוש שלי אחר הזהות תוך אימוץ של מסכה שונה.

אני מחפשת את עצמי בכל פינה וכשאני מוצאת, אני בוחנת ומאמצת את הזהות החדשה, עד שלבסוף מתברר שגם היא הייתה הטעיה.

אני אף פעם לא אחדול ממסע החיפוש הזה, הרגשות שלי משתנים ומתעצבים בלי סוף, אני מאמצת ערכים, תכונות, דרכים ומחשבות שונות, אני יוצרת דעות ומאחדת את כל אלה מחדש, מגבשת בכל פעם את צורתי הבאה בתקווה שהפעם היא סופית והחלטית, שהפעם היא אמיתית.

ככה אני, כשאני לא מוצאת את עצמי- אני עוזבת.

כרגע, אינלי מקום, לא כאן ולא במקומות אחרים, כרגע אנלא יכולה לעזוב את המקום הפיזי בו אני נמצאת, על אף שכבר גיליתי שזהו לא המקום בשבילי, שזו לא אני.

לכן, החלטתי לעזוב את מקומי הרוחני, זה הנמצא בין דפי הבלוג הזה.

לא שאני אעזוב בכלל, אני אוהבת את הכתיבה ביומן ואני חושבת שבמחשב היא יותר נוחה, אני גם נהינת לפרסם פוסטים, למרות שאני יודעת שאין קוראים, אחרי הכל אני עושה את זה בשבילי ולא בשביל איש, ולכן אני לא מצפה מאיש להעניין.

אולי אפתח בלוג חדש ואולי לא, בכל אופן איש לא ידע על זה וזה החלק הכי טוב.

בקיצור ולאחר כל החפירה- פוסט אחרון, מסכה מתחלפת, אני אחרת.

הבטחה לעצמי: אני אשא עיניים אל השמיים, אושיט ידיי אל הירח, אשא כנפי ואעוף לעברו.

מלים אחרונות:איך מחורר מת???(ואל תשאלו אותי כי אינלי מושג)

נכתב על ידי , 21/5/2009 02:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוהק הירח, אמת בדרך אחרת


כן, עוד פוסט....

זה פשוט שאני לא נרדמת ושיש לי יותר מדיי מחשבות, אבל את חלקן קשה לי להביע במילים מפורשות, אפילו רק לעצמי....

אז אני אנסה להוציא את זה בדרך קצת פחות מביכה:

השמים שלי שחורים וריקים מכוכבים.

בשמיים האלה נמצא הירח.

אני לא מצליחה להגיע אליו...

לא משנה כמה אני מנסה להתקרב, זה לא עוזר...

ואולי זה משום שהירח לא אמיתי???

אני כבר יודעת שהוא לא באמת עומד שם, שלמעשה השמיים שלי צלולים לחלוטין, אבל בכל זאת אני ממשיכה לבהות בו...

אני חוששת שההתבוננות שלי בירח הפכה להרגל, היא הפכה לכפייתית.

איך אני יכולה להיות כל כך טיפשה עד כדי לבהות בירח שלא באמת קיים????

ואם הוא אינו קיים, האם זו מחשבתי שמייצרת אותו???

זה לא הגיוני...בוהק שכזה, שאפילו מאה כוכבים ויותר, קרובים או רחוקים ממני, לא יצליחו להתעלות מעליו...

ואולי דווקא בגלל שהוא זוהר מדיי סביר להניח שהוא רק אשליה, שבמציאות אין סיכוי שקיים ירח זוהר שכזה.

זה מעציב לחשוב שזה נכון, אבל עליי לקבל את העובדות, הירח הוא רק אשליה.

אז למה בכל זאת אני לא מצליחה להפסיק לבהות בו ולקוות?????

נכתב על ידי , 12/5/2009 03:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המון עשן, אבל אין אש


לא עשיתי כלום בל"ג בעומר, שוב.

לא אספתי קרשים, לא עשיתי מדורה עם החברות, לא יצאתי מהבית...

ולמה??? כי אני אדם שחי את העבר.

אמנם שנאתי את המקום ההוא ואת האנשים שהרסו לי ת'חיים, אבל היו לי שם גם כמה רגעים טובים, של שמחה ושל הנאה.

היינו מחפשים יחד קרשים, מתכננים מי יביא מה, עושים מדורה גדולה בחולות האינסופיים...

היינו אופים תפוחי אדמה, עושים על האש וטוחנים חטיפים.

ישבנו יחד על כמה רפסודות, כולם סביב מדורה אחת ואני- אני הרגשתי שייכת.

ימי ל"ג בעומר היו כמה מהפעמים היחידות שבאמת הרגשתי שייכת בשנים שגרתי שם.

אני כבר לא שם, ויש לי חברות, אבל מעט ככל שאפשר וגם זה רק למראית עין, רק כדי שלא יגידו שאני לבד... אני שונאת שמתערבים לי בחיים ואני יודעת שזה מה שיקרה אם אני לא אעמיד פנים.

אני לא שייכת, מעולם לא הייתי. לא למקום ההוא ולא לאיפה שאני היום.

ואני יודעת שלא אצא עוד לחפש קרשים ולשבת סביב המדורה בל"ג בעומר, פשוט כי אאני יודעת שזה לעולם לא תהיה אותה

האשליה שאני כן חלק מכולם, שאני כן אחת מהם.

אני יודעת שאני כבר לא אותה ילדה קטנה שישבה מול המודורה בכל שנה באותו הערב, עם אותם האנשים, באותו פארק עצום של חולות וקיוותה שאולי הכל יראה אחרת, שאולי היא תוכל להתאים את עצמה ולגרום לאחרים לקבל אותה.

היום אני כבר לא מנסה להתאים את עצמי, היום אני כבר לא רוצה שאחרים יקבלו אותי.

אני שומעת את המוזיקה שלי, רואה את הסדרות האהובות עליי, כותבת את מה שאני חושבת ומציירת את מה שאני מרגישה.

אני יודעת שכל עוד לא אמצא אנשים שבאמת אוכל להיות אמיתית איתם, שבאמת אוכל להסביר להם את האמת והעולם שמאחורי המילים והקווים שלי אני לא אפתח לאף אחד, אני לא אקשר לאף אחד ואף אחד לא יקשר אליי.

ואולי האנשים האלה לא קיימים....

אבל זה בסדר, למרות שזה קשה וכואב, הבדידות לא הורגת- היא רק מכלה את הלב ושורפת את הנשמה בלהבות בלתי נראות,

באש שרק היא מכירה.

נכתב על ידי , 12/5/2009 00:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFrozen Heart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Frozen Heart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)