לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

theViewFromTheSide


טובב זה בלוג עלי ועל איך אני רואה הכל מהצד..שלי... אני חופר..אממ ותהנו מאכפת לי חחח..אני מאגניב..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

יום שישי


אוקע אז יש אפשרות שהתנחלות הפוקר שתכננתי לא תתקיים בגלל שכל החברים שלי טמבלים...טקסס הולדם זהו סוג של פוקר שמתאים למקסימום של המקסימום ל 9 איש...
עכשיו אין ממש הרבה כיסאות בבית ויש איזה 10 כיסאות...וספה גדולה אבל כל זה בסלון אז אני יוכל להוציא 10 כיסאות למרפסת ולשחק שם עכשיו
חבר שלי מתקשר ואומר אנחנו באים ומונה 7 אנשים ואני אומר לו עוד אותי ועוד חר ביחד יוצא 9 איש אני חושב ואיי הכל בן זונה יצא בידיוק..
אני רק בא להכנס למקלחת עוד בכוונה יצאתי לרוץ מוקדם... ופתאום שיחה ממנו והוא אומר לי שעוד כמה חברה באים ושהם איתו ואני שונע את השניים האלה..
אחד היה חבר טוב שלי כשהייתי בתקופת התנסות סמים הוא התדרדר ונמחק ועכשיו הוא טוען שהוא הפסיק וכל פעם שאני ראה אותו אני רוצה לזיין לו את הפרצוף!!..
אבל לא שאני נגד חברים הוא מונה עוד חברים ויוצא איזה 14 איש אני אומר לו מה אתה דפוק אני לא יכול להושיב עכשיו 14 אנשים במרפסת זה יהיה רעש לא נורמלי..
כי חצי לא ישחקו... וחצי לא יוכלו בכלל לשבת...כי אין על מה... ובכל זאת יש לי הורים שהסקימו לזה והכל אבל הם גם רוצים לנוח בשישי בערב... והוא הבין והכל...
ואני אומר כיאלו אז מה נעשה? הוא אומר זה לא יהיה נעים כיאלו עכשיו לנטוש אותם ולבוא אליך...כמו איזה אגואיסטים... אז אני אומר לו קיצור תחליט מה אתה עושה
ותעדכן אותי...וככה זה בינתיים נגמר ...פעם כיאלו לפני איזה חודש היינו יושבים כמו שתיי חבורות כי אנחנו גרים בשכונות שונות...ואולי זה יהיה ככה היום ואולי לא...

בקיצור לעכשיו: הרבה אמרו טוב אנחנו נישב אצלך ואפחד לא חשב על כלום...מפגרים אחד אחד...
קיצר אני יעדכן מחר כבר מה היה מקסימום זה עכשיו מביא לי לנוח גם ככה יש לי עבודה מחר חי חי...חח סופרלנד!!!

נ.ב : שלכםיהיה יום שישי יותר מוצלח חח

עדכון: אוקי חברים מטומטמים כמו שידעתי כל החברים האלה חברי פוזה כל אחד אחד מהם טמבל שלא לתאר ויש לי רק שני חברים אמיתיים
וכמו שחשבתי ראיתי שאלה זה הם השנים האלה....בסוף הכל התבטל...וזהו אני מקוהה כבר להוציא רשיון ולחסוף לאוטו אפילו מעפן אחד...
ולצאת רק עם שני חברים ולזרוק את כל האחרים ולבלות את זמני בתל אביב...אחח החיים הטובים שם..
נכתב על ידי , 6/2/2009 20:30  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכונציק


אוקי אני טיפ טיה נטשתי פה אבל הכל בגלל לוח הזמנים הלא מאוד לחוץ  שלי חחח...
הייתי טיפה עסוק אבל מודה שהיתגעגעתי קצת חי חי...
אממ אוקע אני  אחרי ריה מפרחת\מפרכת במקום ללכת למקלחת נעימה כזאת וזה אני פה... איתכם טיפה מסריח כמו כל אדם ממוצע חחח...
אממ.. אני וכמה חברים התחלנו לשחק טקסס הולדם (סוג של פוקר) ואני במקום להפסיק את כל הכסץ הלכתי וקניתי 400 ז'טונים והזמנתי לשחק אצלי...
ויששנו כמו חבורת מהמרים אצלי במרפסת ושיחקנו עד 11 בלילה איזה 6 שעות ברציפות.. 6 אנשים היה מעאגנניב..חחח ומצחיקק עאש!!!
היום לא שיחקנו כי אני ימי שני רביעי ושישי מתאמן מ 8-10 ורץ אז אנשים כבר התחילו לתכנן על יום שישי אצלי חחח.. כי רוב הסיכויים שאני יצא לרוץ מוקדם..
זה לא מפריע להורים אז אני אישרתי להתאסף אצלי.. כן יש לי חברים...
אממ הבנתי שכמה שאני לא ינסה בסוך כל מי שאנחנו יושבים בבית ספר איזה 20 אנשים כיאלו ה "נורמלים" של השכבה יש רק כמה חבורות של 2-3 איש שאוהבים אחד את השני אבל
ככה כולם שונאים אחד את השני..ובגלל זה השנה האחרונה לא כל כך כיפית כמו שחלמתי חחח...
התחלתי להיות פעיל במועצת תלמידים ואני באמת נהנה לעזור לקהילה תנסו זה כיף ...חחח התחלתי באמת להנות מלעזור לאחרים..(לא עוזר לנצלנים אל תקוו!!)
אממ מה עוד...זהו כביכול זה מה שקרה לי בזמן האחרון...
אז אנשנושינים שלי!!! אתם שלי!!! אתם קוראים אצלי אז אתם שלי חח תפסתי בעלות עליכם!!!!
שיהיה לכם שבוע כיף ושיעבור לכם הכי טוב שיכול שכל מה שתכננתם לסוף שבוע יתמשש ושתהנו!!!
יאללה אין בונוסים נגמרו לי חחח..
אז זהו יאללה חיבוקים לכל האהובים עלי

נכתב על ידי , 4/2/2009 21:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 33




864
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheViewFromTheSide אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheViewFromTheSide ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)