לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Passion



Avatarכינוי:  Love Girl

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

החזרה לחיים!


וואו עברו 5 חודשים מאז שכתבתי פה בפעם האחרונה
אני מרגישה כאילו יש לי מיליווווווווון דברים לספר לעדכן לשתף (או כל מילה אחרת שתרצו)

הספקתי לעשות המון דברים, לשנות המון דברים ולהתנסות בהמון דברים חדשים
אני אספר את העיקר אני מניחה (כמו תמיד)

אז.. מאז שכתבתי פה בפעם האחרונה עברו עליי 5 חודשים נפלאים ברובם
אני וגבי עדיין ביחד.. הוא רישמית הקשר הכי ארוך שהיה לי בחיים (נו אני צעירה :P)
האהבה פורחת השמש זורחת החיים יפים חח
דחו לי את הגיוס ל-13.11 (שזה מאוד מאוד קרוב)
הספקתי להיות במשך חודש בארה"ב (חוף מזרחי וחוף מערבי בטיול מאורגן) היה מקסים
לא דיברתי עם אמא חודש.. וגם השלמנו
חידשתי המון קשרים ישנים ואני עדיין עובדת על לחדש עוד כמה קשרים כאלה
ועוד המון דברים

בעניין הצבא.. אין לי מושג לאן אני הולכת וזה מעצבן מאוד.. אחרי כל שעות הלימודים בבצפר וכל המיונים שעברתי למודיעין אני חושבת שמגיע לי להיות במקום טוב
אבל בצבא אין היגיון את זה כבר למדתי
גבי מנסה לצאת משם בגלל בעיה רפואית שיש לו (שברי מאמץ והוא בקרבי..) זה נראה כאילו החיילים לא ממש נחשבים שם
לאף אחד לא איכפת אף אחד לא מקשיב
די מעצבן לגלות את זה עוד לפני שנכנסתי בעצמי למסגרת אבל מצד שני זה טוב שאני לא באה בציפיות גבוהות מדי.. אני לא אתבאס יותר מדי חח

במהלך השבוע הייתי די עסוקה בלהתארגן לצבא... לרשום מה אני צריכה ולקרוא מיליון ואחת מאמרים על זה

עכשיו אני נחה.. אין הרבה דברים לעשות
אין הרבה על הראש
רק לנוח :)

אני רוצה חורף!!!
עד כאן להיום
עדי :)
נכתב על ידי Love Girl , 3/11/2007 15:41  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חתולה פראית ב-7/9/2008 17:11
 





11,894
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLove Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Love Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)