לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כאן גרים בכיף אני והחיים שלי P:



כינוי:  חושחשיתת DD:

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

זהו


                                                                                           זהו , זה נגמר

 

 

                      - GAME OVER -

נכתב על ידי חושחשיתת DD: , 16/11/2009 20:45  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

היום הייה יום סבבה D:

 

הייום בבוקר באנו לבייצפר וישר הייה צלצוול ><

 

הייה שעתיים מייאשות של מתמטייקה ואחר כך הפסקקה 

 

אחר כך הייה אנגלית וישבתיי עם סוופי :]

 

עשיינו מה זה צחווקים כל אייזה שלוש שניות המורה העייר לנוו XD

 

אחר כך בהסעה אני ומייכל מה זה השתעגנוו ואי ואי ואייי קפצנו על כל האוטובוס

דיגדגנוו אחת את השנייה וכאאלה

 

הקייצר יום קצר אבל חמווד ^^

 


נכתב על ידי חושחשיתת DD: , 13/11/2009 12:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלוונקה ומיכווש באות לביקוור חולים P:


 

אלוונה ומייכווש באוו לבקר אוותי כי אניי חוולההה [ את זה כבר הזכרתי ]

אייזה נחמדוות הן אה ? ! אה ?  ! ^______^

 

 

יואאאאאאאאא אייזה צחווקים היוו אלווהיייייייייייייייייייייםםםםם !!!!!!!!!!

חח אייך נקרענו פפההה כמעט לא נחנקתייייייייי !

 

''לא מפתאום זה לא סוכריות זה גלולות לאקרוקפוטיס שלי . באמת?!  ''

 

''מה את רומזת שאני עומדת למות מהקרוקפוטיס שלי ? '' 

 

'' לא זה לא  חמוץ , זה כזה חה חה כזה ''

 

'' זה עושה טעמי לוואי ? '' 

 

'' אלונה : הכי טוב לאכול פרות הדר . מיכל : בני אדם ? אלונה : מה? מיכל :הכי טוב לאכול בני אדם ?! . אלונה : בכי טוב ? ''

 

אייזה גאוונות XDDDD

אחר כך מיכל החלייטה שהיא מפחדת לרדת במעלית והטרייפה אותנו לא נתנה לנו לעלוות חח D:

הקייייצר הייה מצחיייק אעעעעששששששש !!

 

ואני כבר מרגיישה אוווווווווווו-אווווווווווווווווב =)

 

 

תמוווווונווווווווות מחר [ מהבייקוווור ]

 

ייהיהה שווה מאוווווד להייכננס חח אתם תקרעווווו ! :]

 

 

 

נכתב על ידי חושחשיתת DD: , 11/11/2009 20:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

684
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחושחשיתת DD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חושחשיתת DD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)