לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג עם עיצובים אישיים שלי, ומפעל הזמנות בשבילכם ותחרויות יהיו מדי פעם :]

כינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

פאן ארט D:


נממ... אני לא בטוחה שזה פאן ארט . לא ידעתי איך לקרוא לזה חיחי זה רק מברשות מקווה לתגובות
 
והנה עוד משו :] עיצבתי ושמתי לזה כמה אפקטים שונים D:
 
המקורי-
מקורי
 
הגרסאות-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נכתב על ידי , 19/1/2009 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלי :]


שם : יובל
כינויים: יובלי , יובי , יובליק
גיל: 13
ניסיון קודם - אתרים: אחד בטיפו - NO777 ואחד ב-HTML - סכרצ'
אוהבת : שוקולד
שונאת : חצילים ואנשים מגעילים
צבע : כחול כהה / תכלת
תחביבים : לעצב, לקרוא ספרים , לרקוד , לשיר וזהו נראלה לי :]
זהו :]

נכתב על ידי , 19/1/2009 19:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג נפתח :]


פתחתי בלוג D:
*איזה התרגשות :] *
דבר ראשון ראשון ראשון!
תודה להדרושש שעזרה לי ובעידכון הבא אני מקווה לשים את המתנה שהיא הביאה לי :]
אז מה הכוונה בעצם בסטודיו?.
נממ.. בגלל שאני ממש אוהבת לעצב ובלוג הרבה יותר קל מאתר-לפי מה שאמרו לי...
אז אני מציגה את הגראפיקה שלי..
וכדי שלא יהיה משעמםם החלטתי לשים גם מפעל הזמנות :]
ובסוף כמה תחרויות כמו- תחרות גראפיקה או עיצוב עובר- שזו לא תחרות אבל החלטתי לשים שמה :]
וזהו יובליי


נכתב על ידי , 19/1/2009 16:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובליק D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובליק D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)