לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גיא, זה אני.

הבלוג בעצם מספר על חיי היו שלי,גיא. וחוץ מזה: כול מניי דברים! כמו בדיחות, תמונות וסירטונים ששוה לצפות. הבלוג מדבר עליי ועל כול מניי דברים שאני עושה, מדבר עליהם ומתעניין. וכמובן שאני לא עושה:"היום אכלתי ...,הלכתי לישון" ממש לא! אני ממליץ להיכנס ולהתעניין!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2009

זה הראשון שלי? וואו!


שלום כולם!!

אני רוצה שתכירו את הבלוג שלי: 'גיא,זה אני.' . (ועכשיו הסבר:) אז ככה, היום בבית הספר חשבתי על הרעיון הנחמד הזה, ככה שאתם הקוראים תהנו מהבלוג שלי .
אני לא ממש יודע כמה קוראים יש לי ברגע זה ממש (מתי שאתם קוראים, לא מתי שאני כתבתי...) אבל אני מקווה שיש (שלום לך קורא\ת חדש\ה XD).
בכול מקרה אני מאוד "יפציץ" את הבלוג בעידכונים, כך שזה נפלא!( לא ככה? ) אני יעדכן יום יום את הבלוג שלי, ואני מודה: את השם שלי בחרתי משעמום = \ אבל זה סבבה (נכון?).
אני לא יודע מה לומר (אחרי שפיצצתי בשלוש+ שורות XD) אבל הכי טוב שיהיה לכם כיף! מצאתי! הינה קטע קצר מסטנד-אפ שאני המצאתי! אני!(תבינו שהחיים שלי זה הומור!)
 "מה הקטע של ה-נ.ב במכתבים וההודעת? כמה שאתה יכול לדבר קצר ולעניין אתה נזכר ששכת משהו להוסיף ואתה מתבעס אחרי שכתבת 'בברכה, יורם', ואז אתה כותב לי גוף שני של המכתב ב-נ.ב במקום לכתוב הכול בנורמאלי!למשל..

'היי יואב!
אני כותב לך עכשיו מהטיסה שלי לרוסיה, וכיף מאוד פה למרות שקר..
אני ימשיך לעדכן אותך..

בברכה,
ססקילצ'וב.

נ.ב
שחכתי שאת המפתחות יש על הקיר בחדר השני, אבל אל תישכח להאכיל את פופצ'קו הכלבלב שאני מבלה איתו כול כך הרבה זמן, כבר חודשיים! אני זוכר ת'קטע שהלכנו לים ופופצ'קו תמיד נכנס לים אבל בכה כול הדרך הביתה על עיניים שורפות..
ביי!'

ואם מדברים כבר על הרוסים, תמיד יש ת'קטע שהשמות שלהם עם איזה צ' בשם איפה שהוא והם תמיד מדברים עם מבטא כזה שלא משנה איזה שפה מדברים, נשמע המילים ממש כמו ברוסית."

והקטע האחרון סתאם לכיף, אל תעלבו רוסים, זה סתאם צחוקים..

ועכשיו הסברים:
*סתאם אני כותב עם א' כי בא לי...
**החיים שלי כול הזמן בצחוק, ואני לא יכול שלא לעשות סטנ-אפ קצר D= .
***קוראים לי גיא ואני מתעלם מאנשים שאומרים "היי גיא!! (~עם מבטא של ילד קטן~)
****אני אוהב לשמח אנשים, מקווה ששימחתי אתכם יותר!

יאללה ביי אנשושים! נעדכן מאוחר יותר D= .
גיא.. (אני חייב לשים שם בסוף?!)
נכתב על ידי , 20/1/2009 15:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 27

MSN: 




78
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-_Guy_- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -_Guy_- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)