לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex is like Humus


Sex is like Humus

Avatarכינוי:  DAMBO

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

שבוע אחרון ללימודים + ים + תמונות D:


פאק, השנה הזאת עברה כל כך מהר..

אני מרגישה שהשגתי כל כך הרבה, אבל שנשאר לי עוד הרבה להשיג

נשארה רק הבגרות בהיסטוריה בשעה טובה, אז כנראה נעביר את החצי השני של השבוע בהתכוננות..

יום רביעי - היינו בים

מ- 9 בבוקר עד 6 בערב

היה טירוף

בלי יותר מדי דיבורים

תמונות- 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וזהו- בקיצור היה כיף D:

 

נכתב על ידי DAMBO , 12/6/2011 12:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iMika ב-12/6/2011 13:06
 




כשאנחנו ביחד עם עוד אנשים, הכל טוב ויפה

כשאנחנו ביחד עם עוד אנשים ואיתה, אני לא קיימת בשבילך

מה היית עושה בלעדיי? אני אגיד לך מה היית עושה בלעדיי

היית איתה

הרי זו הייתה התכנית שלך מההתחלה, לא?

אם אני זוכרת נכון התכנית הייתה "מי שתגיד לך כן קודם", לא?

לפעמים אני פשוט לא מסוגלת לראות אתכם באותו החדר ביחד

אני לא רוצה שזה ייגמר, אבל לא משנה מה, כשאתה איתה אני פשוט לא

 

 

נכתב על ידי DAMBO , 1/6/2011 12:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-8/6/2011 16:25
 





18,250

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDAMBO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DAMBO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)