לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*jonas brothers*


ההייי אני מניו ג'רזי והבלוג שלי הוא על האחים ג'ונאס אני לא הרחיב במילים ורק אגיד שאם אתם רוצים לדעת הכל אפילו חדשות מתורגמות מאנגית לעיברית כנסוווו love you ביי

Avatarכינוי: 

גיל: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009


היי..אני יודעת שהרבה זמן לא עידכנתי..ואני ממש מיצטערת!אני לא אתן לכם עכשיו מלא תרוצים כי הרי אני אשמה.ואני מיצטערת..אני  יודעת שזה לא בסדר מצדי..אני אנסה לפצות אותכם..

 

 

 

הינה כמה חדשות:

Before The Storm במקום ראשון עכשיו ברדיו דיסני

-יש שמועות שניק ומיילי חזרו

-קוין מיתחתן!!!!!!!!!!עאהעהאע!אני כל כך שמחה בשבילו..

-כאמפ רוק ייהיה סוג של סיפור רומאו ויולייה,ניק ייתאהב בבת של המנהל של המחנה..:)

-ב מגזין forbes פירסמו את אלה שהרויחו הכי הרבה כסף מתחת לגיל שלושים,האחים היו עם 25 מיליון דולר מאז יוני 2008 עד יוני 2009

אחריהם היו מיילי סיירוס ואז טיילור סוויפט.

 

 

אוקי אז כמו שכבר אמרתי,כבר הציע נישואים לדניאלה בהפתעה בבית שלה והיא כמובן הסכימה(מי לא הייתה מסכימה!?)אז הינה הטבעת!

וואו טבעת מהממת!!

והינה הזוג המאושר הכלה המהממת והחתן החתיך!!

 

אני מקווה שיזמינו אותי לחתונה..חח..או לפחות למסיבת רווקות!חח..

 

הינה מכונית שעשתה אחת המעריצות של האחים..היא קראה למכונית - Jobrobile Poison Ivy -

 

 

-פרנקי מדבב סרט חדש : "pomyo"

-האחים בשער של ה Rolling Stone

 

אני מבטיחה שאני אעדכן עוד ושאני ישים עוד פרק בקרוב מאוד פשוט המחשב שלי עוד שנייה הולך להיתקע אז..אני מקווה  שסלחתם על זה שלא עידכנתי:)

 

..תגיבו..3>

נכתב על ידי , 8/7/2009 19:52  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




jb<3
נכתב על ידי , 1/7/2009 18:45  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,204

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjonas brothers1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jonas brothers1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)