לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dinamo h&d



Avatarכינוי:  DINAMO H&D

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

פתיחה וחיפוש שותפות



בלוג בנות חדש: dinamo h&d

 

הייי ( :

אני נוי בת 14 וחצי מהמרכז. אני תלמידת כיתה ח' עולה לט' ( ;
אוהבת אופנה לעזור ולתת טיפים בנושאים שאני טובה בהם. אני באה לעזור לכן ולעשות לכן כיף בשעות שאתן במחשב, אני הולכת לתת מעצמי הרבה ואני מקווה שאתן תחזירו פרגון והנאה 

אז בלי יותר מדי דיבורים, אני שמחה לפתוח את הבלוג, ומקווה מאוד שתעקבו אחרינו ותחזרו לפה עוד כמה פעמים (;

בינתיים אני מחפשת שותפות

אני אשמח אם תגישו בקשה לשותפות, כי אני בטוחה שביחד איתכן הבלוג הזה יגיע עוד רחוק ! 

תנאים - 

1. גיל 13 לפחות. אבל, אם הכתיבה שלה תהיה באמת טובה היא יכולה להתקבל גם אם היא יותר קטנה.
 

2. חובה שיהיה לך ידע כללי [לפחות] ברוב הנושאים שבהם הבלוג יעסוק [אופנה, עצות,מוסיקה...]. כמובן שאם את ממש אוהבת נושא מסויים , תשתפי אותי. חובה שיהיה לך ידע בסיסי בעריכת בלוג בישראבלוג [לדעת לכתוב פוסטים, לעלות רשימות וכו..]
 

3. חובה שהכתיבה שלך תהיה ללא שגיאות כתיב לגמרי. כתיבה מפוסקת נכון, כתובה נכון ומסודרת. 

 

- אגב, אם יש לך ידע בעיצוב בפוטושופ או כל תוכנה גרפית אחרת, תגידי לי, זה מעולה ואני אשמח להעזר בך לעיצובים וכ'ו .

 

טופס - 

 שם מלא [אפשר בדוי]:

גיל:

יש ניסיון?:

אימייל:
יש לשלוח את הפרטים לאימייל [email protected]  

נכתב על ידי DINAMO H&D , 10/6/2012 15:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאם ב-16/7/2012 20:02
 





1,533

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDINAMO H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DINAMO H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)