לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האופטימי שלי


אם לא נהיה אופטימים... נשתגע!! אני מקווה שאני אהיה תמיד אופטימית...!! למרות שאני יודעת שזה לא תמיד ייקרה... היה לי משעמם, אז החלטתי לפתוח בלוג... נראה מה ייצא מזה... =)

כינוי:  .מיכל.

בת: 35

ICQ: 198705109 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

פסיכולוגיה...?


 

כשהייתי קטנה, הכנתי כל מיני תלבושות לברביות שלי.

אני ואחותי פעם עשינו "תצוגת אופנה" הדוגמניות היו הברביות, החומר היה נייר מכסף שיש במטבח, זה היה דווקא נורא יפה..

כשהתבגרתי, אהבתי פסיכולוגיה, ורציתי להיות פסיכולוגית.

וזה נשאר איתי עד עכשיו.

אבל כשזה מגיע לזמן אמת, אני שואלת את עצמי- פסיכולוגיה?

אני פסיכולוגית?

רוב האנשים אומרים לי שזה מתאים לי.

אני עדיין לא יודעת.

ואם עיצוב אופנה, אני בכלל אהיה טובה בזה?

אני ציירת גרועה.

אני לא יודעת עד כמה יצירתית אני.

חוץ מזה שאני לא חייבת לוותר על עיצוב אופנה, לא חייבים לעשות מזה מקצוע..

ופסיכולוגיה, כדי להתקבל לאוניברסיטת חיפה אני צריכה להוציא 663 בפסיכומטרי, אני אצליח?

זה רק זמן יגיד (אפריל+).

אני לא מסוגלת לכתוב פה את כל הלבטים.

אבל זה מסובך.

אני מרגישה כמו פליסיטי. הלוואי.

יש לי עוד זמן. נראה לי.

 

Time will tell

 

נכתב על ידי .מיכל. , 24/11/2006 15:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,437
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.מיכל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .מיכל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)