לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באלי בלוג אז פתחתיD:



Avatarכינוי:  כנראה שאאני=]

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

מלאמלאמלא תמונותתתת .. 400 כניסות תעזרו לי להגיע עד 10,000


למטהה ואל תשכחו להגיב השדעתי מלאאD:
נכתב על ידי כנראה שאאני=] , 15/4/2009 18:39  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל מיני + תמונות ד"א 400 כניסות עזרו להגיע ל-10.000 חחD:


היי אנשנים שקסים במיוחד..

אז אתמול אני אלכס,אלכס,שרון,מעיין,רוי ואלון יצאנו להסתובבD:

והיה אחלהה.

אחרי כמה זמן הלכנו לאלון להביא סרטים  ואז הלכנו לאלכס לראות אותם אצלהה=]

 

ואז אני ומעיין חזרנו ב-5.00 לפנות בוקר S:

ושרון ואלכס נשארו ללישון אצל אלכס.

 ואז היום קמתי ב-12.00 כי אמא שלי העירה אותי S:

 

ועכשיו אני משתעממת D:

 מחר יש לנו טיול של פרס הנוער לכרמל  ונפסיד יום שישי לימודים איזה כייפפפפ P:

מי שעוד נוסע לשם שיגיד לי אולי נפגושתו

=]]]]]

 

בקיצצצ.....

 לא שמתי תמונות מהטיול אז עכשיו אני מעלה מהטיול שנתי אז הנה קבלו=]

 

 חח פיצלו אותנו ביום השני ושעמם לי אז צילמתי את דליתD:

=] מצדהה כנ"ל ציור מגניב שהיה ל מצדה עדי הייתה עייפה אז צילמתי אותה כי עשו לנו הרצאה ושעמם אז צילמתי אותה=] מצדה וציורים מגניבים זה הדבר הכי מהמם שראיתי... שהיינו כבר בדרך חזרה הבייתה אז עברנו ליד ים המלח וזה ההשתקפות של ההר ואני צילמתי לבדי=]] מלאא חולS: פחח אור כולה מבסוטית כי תפסה אבן לשבת עלייה

 

וגם יום לפני שיצאנו לחופש פסח היינו בספארי אז תמונות D:

היפופוטם ג'ירפהה=] ואפילו האכלתי אותה קופ קופ פיננגווינים קופפ מוזר עוד היפופוטם

פחח יש מכל דבר מלא תמונות לא היה לי כוח אז סורי על החפירה..

עידכון שוב אחרי הטיול עם מלאא תמונות=]

תגיבו 3>

השקעתי מלאא

 

 

 

 

נכתב על ידי כנראה שאאני=] , 15/4/2009 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנסו


חחחח יש כאלה שקוראים תקטע למטה וחושבים לעצמם"מסכנה " ובגלל זה אינלהם מה להגיב.

אבל תגיבו מה שבא לכם כי אותי אפילו זה מצחיק אני שעברתי את זה..

חחח =]

אז תקראו ואולי תגיבוD:

נכתב על ידי כנראה שאאני=] , 14/4/2009 18:53  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

709

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכנראה שאאני=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כנראה שאאני=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)