לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm back, STRONGER

Avatarכינוי:  A.g.S.i

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

עידכון אחרי חודש שלא הייתי...


הרבה זמן לא הייתי פה..

אני נכנסת מידיי פעם כזה וקוראת את הפוסט האחרון אבל אף פעם אין לי כ"כ חשק לכתוב...

גם היום אני לא בדיוק בעניין אבל אין לי כ"כ מה לעשות עכשיו וקרה לי משהו מוקדם יותר שאני ממש חייבת לספר.

היה אמור להיות לנו היום מפגש כיתתי כזה עם המורה, סוג של פרידה כזו משהו נחמד.

מכל מיני סיבות הוא בוטל או אולי אפשר להגיד נדחה למועד מאוחר יותר, בכל אופן העברתי הודעה למי שמעוניין שנפגש בים בערב נשתה קצת ונביא נרגילה, כמו בימים הטובים...

הגעתי לשם והיה דיי משעמם, אני לא אפרט יותר מידיי זה לא כזה חשוב אבל באיזשהו שלב הגעתי למצב שנשארתי לבד עם כל הבנים והבנות הלכו הביתה...

אני לא יודעת מה גרם להם לחשוב שזה בסדר אבל הם התחילו לדבר על דברים שוואלה... לא כ"כ בא לי לשמוע אותם.

הם דיברו בינייהם כאילו שאני לא יושבת איתם שם או אולי כאילו אני עוד אח-ד מהם... אני לא חושבת שאי פעם הרגשתי יותר זולה מאותם רגעים...

זה היה מעליב ואולי אפילו משפיל כי גם כשאחד מהם אמר שאולי כדאי להפסיק השני אמר "שטויות אין לה בעיה היא אחת מאיתנו..." באמתתתתתת?!?! מה אתה אומר...

בשלב הזה פשוט קמתי, השארתי להם את הנרגילה (שלי) ואת השמיכה (הם ישבו עליה..) והלכתי משם, פשוט עליתי על מונית ונסעתי הביתה...

כאילו מה?! ככה זה בנים? מראים להם קצת יחס חברי כזה ומתייחסים אלייהם כמו אל חבר טוב או אח כזה וזה היחס שמקבלים בתמורה?! זלזול?

חשבתי שהם התבגרו אבל כנראה שסתם ניסתי לשנכע את עצמי, כי פשוט אין משהו אחר...

מה שהכי מעצבן אותי זה שהם בטח בכלל לא הבינו על מה התעצבנתי ולמה הלכתי הביתה בלי לחכות להם...

הרבה זמן לא הרגשתי כזו פגועה... הם יכולים לשכוח ממני!!

לא יודעת אם הבנתם כ"כ את הסיפור, זרמו.. בסך הכל רציתי לפרוק את מה שאני מרגישה...

 

 

ראיתי עכשיו שהפוסט האחרון שלי היה ביומולדת, אז אם כבר אני כותבת כאן ואני בשוונג כמו שאומרים, אני חייבת להגיד שיומולדת יותר מדהים משקיבלתי לא יכולתי לבקש!!

המשפחה המדהימה שלי הפתיעה אותי בפארק עם זולת שאנטי כזאת עם כריות מדרנים ונרגילות, ליד שולחנות גבוהים והרבה שתיה ואוכל (על האש כמובן)...

כל המשפחה היית וגם כמה חברים, היה פשוט מדהים!!!

הם אמרו לי שזו מסיבת הפתעה לבת דודה שלי שיש לה יומולדת יום אחד אחרי או לפניי אני לא זוכרת וביום שישי (יום אחרי התאריך המקורי שלי) הגעתי לפארק והבנתי שהמסיבה היא בשבילי :)

לא יכולתי לבקש משהו יפה מזה לגיל הזה... נהנתי מכל רגע!!!

גם מסיבת הסיום היית נחמד מאוד..

הטקס היה יפה וגם ההצגה שאחריו, אבל מה שהיה הכי כייפי היה כמובן המסיבה שבאה אחרי הכל..

לא שתיתי כלום שם אבל הרגשתי שיכורה גם בלי לשתות... אני חושבת שכולם היו שיכורים, גם אלו שלא שתו, כמוני.

היה משהו משכר כזה באוויר, זאת היית חוויה :)

 

 

סופסוף קיבלתי תשובה מהצבא, שובצתי בקד"צ אלקטרוניקה חיל אוויר.

נשמע קצת כבד, לא? אני מקווה שלא יהיה משעמם הקד"צ הזה חח

אבל זה עדיף על כלל צה"לי, לא? :)

 

אז זהו...

אין לי עוד שום דבר לספר עליו.

ולחשוב שהתחלתי לכתוב בלי חשק חח :)

שיהיה לילה טוב ואחלה חופש לכל מי שיצא לחופש הגדול..

אני אומנם בחופש אבל זה לא חופש גדול רגיל, זה חופש לפני גיוס :)

אוהבת,

A.g.S.i

חופש :)

הימים האחרונים באים עליי לטובה...

נכתב על ידי A.g.S.i , 30/6/2009 03:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA.g.S.i אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A.g.S.i ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)