לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WHAT


בלוג,פשוט בלוג על החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

ואי כמה זמן, והאחים ג'ונאס.


טוב לא כתבתי המון זמן כבר בבלוג.
אבל בחיים שלי אין דברים חשובים... XD
אבל מה שכן קרה. זה שחזרתי להיות חברה של הבת שרבתי איתה.
אמממממ ועוד משהו.
אני התחלתי לשים לב לזה.
הבנים בשכבה שלי לא אומרים לי בפנים או בפייסבוק או בשום מקום אחר שאני סקסית, או דברים כאלה.
אבל מה שכן באינטרנט כן אומרים לי את זה!

אבל אני לא מפגרת, ואני לא מתכוונת להיפגש עם ילדים שאני לא מכירה, והיכרתי מהאיטרנט.
אבל לא משנה.

אמממ ככה, אולי אתם כבר יודעים אבל אני מעריצה ענקית של האחים ג'ונאס!
ויש המון שמועות שהאחים באים לארץ בחנוכה משהו כזה.
אבל נו טוב זה עדיין לא בטוח.
אבל אם יש פה מישהי שקוראת את הבלוג הזה, והיא מעריצה של האחים.
אז אני בפורום שלהם, שהוקם בארץ.
זה פורום ממש גדול, יש בנות חמודות ומתוקות שעושות פשוט הכל בשביל להביא את האחים לארץ.
יש לנו מפגשים בחגים וכל מיני דברים.
אמממ אני פורום ממש נחמד, ומי שמעריצה אותן, בבקשה תירשמו.
הנה קישור.




































נכתב על ידי שקדווש:) , 17/10/2009 12:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  שקדווש:)

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקדווש:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקדווש:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)