לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פיגוריזם טימטומיישן . ומה שבינהם XD


מה ? רק 255 תווים ? סליחה , לא מספיק לנו . D:

Avatarכינוי:  פללללללצת [:

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

בלובלובלבובלו @ ^






היום היה לנו מבחן במתמטיקה ..... |x
חחחח , איזה חרא צורה להתחיל פוסט .
והוא היה נורא מעצבן , ונראה לי ששתינו נכשלנו ^_^
יותר נכון אני בטוחה שנכשלנו .
ואז כשחזרתי מבצפר , המורה למתמטיקה ,
הסתכלה עלי ( דוריס ) במבט רצחני , כאילו היא הולכת לדרוס אותי .
חחחחחחחח , ההו , איזה פחד .
- - - אני מפריד - - -
אז .... נועה הייתה אצלי [ שוב דוריס ] היום .
ושוב קנינו שוקולד .... D:
רק שהפעם זה היה קליק ,
כי לא היה למוכר האידיוט הזה עם סוכריות קופצות OO"
חחחחחח , ושוב עשינו חצי חצי .
כןכן , אנחנו דבווות , ידוע P=
חחחחחח , וגם קנינו טיק טק וחילקנו חצי חצי ,
ואז הכנסו הכול לפה ונועה נחנקה T.T
אין תמונות , חבבבבבבבבל O.0
- - - אני מפריד - - -
ונועה אמרה לכולם דסבידניה , חחחח זה ברוסית ^^
ואז איזה איש אחר נטפל אלינו בתחנת אוטובוס OO =
חחחח , יותר נכון אנחנו נטפלנו אליו .
והוא אמר לנו משו שאני לא זוכרת ברגע זה ...
ומרוב טיפשותינו צילצלנו למישהו באינטרקום , ואז היינו בטוחות
שהוא ירד למטה כי היה רעשים של צעדים ומלא זמן התחבאנו DD;
ובסוף הרעשים היו של המזגן ...
חחחחחחחחחחח
- - - אני מפריד - - -
אחר כך הלכנו למרכז .... ,
ונועה לימדה אותי ת ' ריקוד של החוג וכולם הסתכלו .
חחחחח וצילמתי אותה בשביל לזכור ((( =
אח אח אח ' טיפשות שכמותינו ! .
- - - נחשו מה אני - - -
ורק רציתי לומר ....... ? !
שעוד 5 ימים ישלי יומולדת ,
ועוד 6 ימים יש לנועה [:
חחחחחחחחחחחחחחחחחח .


חמודי PP ;
טוב טוב , יאללה בבבבבי .

- - -
עריכה 5.3 17:56
היום יש לי יומו
לדת [ דוריס ] ^^
ומחר לנועה XD

- - -

נכתב על ידי פללללללצת [: , 1/3/2009 20:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,153
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפללללללצת [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פללללללצת [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)