לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

יחסים בין בלוגרים


 

 

 

אני אישית חשה שההכרות ה'וירטואלית'   כפי שהיא נקראת 

היא כמעט כמו הכרות אמיתית.
 בד"כ מתוך הבלוג ( גם אם אינך  מביע דעות אישיות או לא מספר את קורותיך

 במשך השבוע וזה כמובן לגיטמי למי שעושה כך כל אחד בוחר

את הדרך שלו בבלוג)

במשך הזמן אתה כאילו ממש מכירים  את מי שעומד מאחורי הבלוג .

שמחים בשמחות שלו , עצובים כשרע לו,

 מנסים לייעץ אם אפשר ולפעמים אפילו חיבוק {} וירטואלי מסייע קצת.

 

בשבוע שחלף דאגנו לתושבי הדרום ודאגנו במיוחד לבלוגרים שאנו יודעים שהם מתגוררים שם.

כשהיתה השריפה ברכבת מישהי שלחה לי תגובה עם דאגה ,

כי סִפרתי רבות בבלוג על נסיעותי ברכבת.

אי אפשר שלא לחוש את הקשר שיש  לנו עם כותבי הבלוגים ,

ובמיוחד עם אלה הקבועים שמגיבים בבלוג שלנו.

 

 

ההתכתבות  בדוא"ל מגבירה את ההכרות .

 

חלק התחברו לפייסבוק ואם יש תחומי עניין משותפים ההכרות מעמיקה ,

 ולעתים אפילו נפגשים.

 

מישהי , שהסתבר שהיא גרה באותה העיר בה אני גרה, שהיתה זקוקה לעזרה , 

והיתה לי אפשרות נחלצתי לעזרתה .

 

מישהו שלא מעדכן זמן רב דואגים לו.

 

זוכרת אני שהתרגשתי כשלא עדכנתי תקופת מה כהרגלי ,

ונשלחו אלי תגובות משתיים  שהביעו דאגה.

 

ההכרות הוירטואלית הזאת גורמת לקשר

כמובן שהקשר שונה ולא עם כל בלוגר/ית  זה היינו הך ,

 אבל גם במציאות זה כך.

 

בעקבות דאגה לבלוגרית כתבתי בזמנו את הפוסט הזה על דילמה ,

כששאלתי כמה מותר לנו כבלוגרים להתערב...

והפוסט הזה כשראיתי מישהו שכל כך התאים לי לתאורים שלו בבלוג

וירטואליות ומציאות , אבל זה לא היה הוא.

 

 



אגב; חברותי במציאות לא מבינות בכלל את העניין של כתיבת בלוג

 ותגובות בבלוגים.

 

נכתב על ידי נ*גה , 17/3/2012 15:01  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,315
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)