לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

אכזבה (ותסכול) מביטוח לאומי


 

אדם כבן  90

נכנס לאחרונה מספר פעמים לבית החולים

(יש לי פוסט בטיוטה)

קיבל בעבר כ-10 שעות שבועיות מביטוח לאומי( לא רוצה כאן לפרט על איכות העובדת שנשלחה

מבחינת הדיוק בזמן שהיה עליה להגיע, למשל)

הוא ביקש מביטוח לאומי עקב החמרה במצבו

לשעות נוספות שהן מומרות לחלק קטן  מהשכר    של עובד זר

( גם על זה יש לי פוסט בטיוטה)

 ביקור העובד הסוצאלי נדחה עקב אשפוז בבית החולים

ושוב נדחה עקב 'חול המועד' פסח

ולאחר למעלה מחודש הגיע סוף סוף העובד הסוציאלי שהבטיח תשובה כעבור שבוע.

לאחר טלפונים רבים לבטוח לאומי, המתנה על הקו מורטת עצבים

נאמר לי היום שהמכתב נשלח ב-28.5

היום כבר ה-2/6 ועדיין הוא לא הגיע !

ברוב טובה הסכימה הפקידה לקרא לי את הכתוב במכתב

( אתמול בשיחה לא קראו לי את הכתוב ולכן טלפנתי שוב היום)

הוא לא קיבל אישור לשעות נוספות עקב החמרה במצבו !!! עצבני

הוא היה אמור לקבל 9 שעות נוספות !

והאבסורד הוא שֶקֶרֶן 'ניצולי שואה' לא מוסיפה 'שעות' אם ביטוח לאומי לא הוסיף!

 

כשיגיע המכתב תהיה אפשרות לערער !

 

 

אוף

השאלה שלי היא גם מה עושה אדם שילדיו לא יכולים לסייע לו בכל הבירוקרטיה  הזאת?!

אני מאחלת לכולם  שלא תזדקקו לשרותי הביטוח הלאומי .

 

"אל תשליכני לעת זקנה" ( מתוך תהילים)

https://youtu.be/SakT8sbMNP0

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 2/6/2015 14:15  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,316
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)