לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי..



כינוי: 

בן: 34

ICQ: 113980992 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

עוד עדכון.. כדי שלא ימחקו לי את הבלוג...


חחחח כבר איזה 5 חודשים לא עידכנתי.. וכדי שלא ימחקו לי את הבלוג אז הנה עוד תגובה..

 

בכדורסל - החליפו לנו מאמן לא מזמן, והמאמן החדש הוא ממש אחלה.. במשחק הראשון הפסדנו(לקבוצה בין הטובות בליגה..), אבל אנחנו מצפים לשינוי..

 

בין היתר, הצטרפתי גם ממש למד"צים. קיבלתי קבוצה של ילדים בגילאי גן חובה שאותה אני מדריך עם עוד ילד.. וחוץ מזה שתופס לי בערך את כל השבוע(יחד עם הכדורסל) אני די נהנה... מה גם שכל החברים שלי שם..

 

 

בנוסף לכך, הבנתי כמה דברים על כמה קשרים שהיו לי.. הרבה דברים השתנו, לא יודע עדיין אם לטובה או לרעה. את זה רק הזמן יגיד..

 

ואממ זהו... עד כאן להפעם..

 

ארז.
נכתב על ידי , 10/2/2006 19:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,144
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBen Wallace אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ben Wallace ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)