לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"damn my situation and the games i have to play with all the things caught in my mind damn my education i can't find the words to say about the things caught in my mind"

כינוי:  BlueLizard

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

My New-Old List


 אני רועדת.


 


ממש רועדת. 


 


אני ממשיכה לגלות מחדש את הבלוג הזה, בכל כמה שנים אני נכנסת ונדהמת מחדש מהשינוי שאני עוברת. 


 


מהבחורה שפעם הייתי. ממי שאני כיום. 


 


בת 25. 


 


שלוש שנים עברו.


 


פתאום התגלתה אליי הרשימה מצד שמאל. אני בת 25 וחלק גדול מהרשימה עוד לא בוצע!


 


כמעט מסיימת את התואר בחינוך מיוחד. גרה מחוץ לבית ההורים כבר 3 שנים (חוזרת בסוף השנה). 


 


קעקוע עדיין לא עשיתי, על הניתוח ממזמן וויתרתי. 


 


השותפה המדהימה שלי זורמת איתי על חלקים משביל ישראל כ"מסיבת סיום לתואר"


 


הטיול הגדול מתחיל להתגבש לקראת שנה הבאה. 


 


אני יכולה לסיים את הרשימה עד סוף השנה. היא לא ארוכה. 


 


יש לי 11 חודשים. 


 


זה כמו השקמה  מסוימת. מבט פתאומי על החיים שלי, האיטיות הבלתי נסבלת של השגרה. הלימודים והמבחנים שמונעים ממני לרכב על האופניים בעמק או להתאמן על אקורדים בגיטרה. 


 


אבל מה אם זה הכל סתם תירוץ. מה אם אני פשוט מפחדת לחיות?


 


כיצד שוברים את הבועה הזאת של הפחד? מדוע הוא שם מההתחלה?


 

נכתב על ידי BlueLizard , 8/2/2016 23:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlueLizard אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlueLizard ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)