לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Banana Republic.מדריכים בפוטושופ.

בן: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

וואו!! כמה כיף לחזור!!


כ''כ הרבה השתנה בישראבלוג מאז שהייתי פה, באתי לבקר ושיניתי עיצוב על הדרך

אולי אני אכין עיצובים כשיתחשק לי, תקופת הבלוגים הייתה כ''כ כיפית! 

מאז השתנו המון דברים בחיי, גם יצאתי מהארון, וכיום אני בן 17, ורק לפני חודש התגברתי על פרידה כואבת.

אז פתאום התחלתי להיזכר בעבר ואז בננה רפובליק עלה לי לראש, כ''כ כיף לחזור לפה ולהיזכר בימים ההם..

ועדיין יש לנו 241 מנויים, מעניין אם מישהו מבקר פה לפעמים, הייתה השקעה עצומה על המדריכים ואני מקווה שאנשים עדיין נעזרים בהם

אז .. מה קורה?



 

נכתב על ידי Banana Republic.מדריכים בפוטושופ. , 10/2/2011 23:37  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שאאנ (L) ב-17/8/2012 14:40
 





51,630
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBanana Republic.מדריכים בפוטושופ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Banana Republic.מדריכים בפוטושופ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)