לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

גיל: 15



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

פוסט הפסקה, והפעם כמו שצריך.



גראפיק סיטי (H) כרגע בהפסקה/סגירה.

הבלוג קיים כבר די הרבה זמן יחסית לבלוגים מסוגו בישראבלוג, והשקענו בו כל רגע.

אבל מגיע זמן שבו צריך להפסיק.

שתדעו, שלא הפסקנו עם הגראפיקה, וזה שעזבנו את GC לא אומר שעזבנו את הגראפיקה.

אור פתחה בלוג כפתורים, ואני מעצב לכיף מדי פעם [על מי אני עובד? פעם בכמה ימים חח]

פשוט די, GC כרגע לא בשבילנו.

מקווים שאהבתם את GC ואנחנו כאן תמיד בשבילכם במסנ, אם צריך עצה או איזה עיצוב ממש חשוב.

אילון ואור (כי באמת שאינלי מושג מה קורה עם שאר השותפים)

נכתב על ידי , 23/7/2009 19:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/9/2009 13:32
 



הפסקה T.T


הבלוג הזה הוא ה-בלוג שלנו

הבלוג שהכי הכי הצליח לנו

הבלוג שהשקענו בו הכי הרבה

כבר די הרבה זמן אנחנו מתחזקים אותו, ותאמינו או לא? הוא התחיל כבלוג כפתורים.

לנדב שפרש - כנ''ל, אבל לא היית הרבה...

לנדב שלא פרש XD - עשית אולי שני פוסטים, אך כמעצב אני יודע כמה מדהים אתה וכמה נחמד אתה, בהצלחה בהמשך.

אני לא יודע אם גראפיק סיטי ימשיך, אבל מה שברור שגראפיק סיטי זו אימפריה שתחזיק לעד, ותזכר טוב טוב.

כי כבר שנה הבאה אני עובר ביתספר וזהו, נמאס קצת...

מצטער שזה קורה שוב, אבל זהו זה. כנראה..
אילון ואור.


-עריכה-
אני (אור) פתחתי בלוג כפתורים חדש,
מוזמנים-
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=645150

 

-עריכה 2 ע''י אילון-

כ''כ נעים לשמוע את כל התגובות האלה...

אבל מצטער, זה כנראה הסוף. לפחות לכרגע.

תודה לכולםםםםםםםם 3333>

*קרדיט לאמברי*

נכתב על ידי , 1/7/2009 14:00  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גליתוש ב-14/8/2009 18:53
 





28,290
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraphic City Team. (H) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graphic City Team. (H) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)