לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כינוי:  True colors

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

תמיד שאני שיכורה


למה כל המסקנות האלה מגיעות אלי בשעות האלה

 

 

מה  קורה פה/

מה עושים הלאה?

 

די

נשבר כבר כל המצב השיכור הזה

רוצה דבר להיות סחי

 

לדעת- שאני חוזרת למסלול שלי.

 

נכתב על ידי True colors , 15/8/2015 05:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מנסה.


לא לאבד את עצמי בכל המחשבות הבלתי פוסקות.

יהיה טוב בסוף

אני מחכה לטוב הזה שכבר יגיע.

 

ארבע שבועות, אפילו פחות.

מחכה לך בקוצר רוח

שתבוא שוב לאזן אותי, ואולי ביחד נאזן גם אותך.

 

נשמור על עצמנו.

כי קשה ככה.

 

אני לא יודעת להתמודד עם כל הסיטואציה הזאת.

קשה לי מידי לספר לך מה עבר עלי בשבוע האחרון.

 

אני לא יודעת איך לספר לך, שהיה לי נוח לדבר עם אקסית

וברגע שקלטתי שזה יותר מידי, עצרתי.

 

אני לא יודעת איך לספר לך על החברה הכי טובה שלי

שתמיד נמשכתי אליה

ושבערב יום שישי, היה מאוד קשה לעצור את הכל.

 

אני יודעת שאני אוהבת אותך.

אני יודעת שאתה זה שמאזן אותי בחיים

וכרגע, זה מאוד חסר לי.

 

אני צריכה אותך פה לצידי.

 

אני צריכה לספר לך, מה שאני פוחדת לספר לך.

פוחדת להרוס את הכול

אחרי שכבר כמעט נהרס בגללך.

 

פוחדת שזה יגמר

פוחדת מהסוף

לא רוצה סוף.

נכתב על ידי True colors , 12/8/2015 01:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrue colors אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על True colors ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)