לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hallelujah



כינוי:  Anna-Nicolette

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

לפעמים


לפעמים אנשים עוברים חוויות שמשנות את זווית המבט שלהם על החיים בצורה דראסטית
זה מה שקרה לי.

אני לא רואה יותר טעם להשאר בבלוג הזה, בעולם הוירטואלי והלא אמיתי הזה.
יש לי המון זכרונות מפה, טובים ורעים, המון חוויות שהשפיעו על ההווה שלי
אך כמו לכל דבר, מגיע רגע שצריך לשים את העבר מאחורינו על מנת לפתוח דף חדש לחוויות חדשות, וזכרונות חדשים
יש עולם מדהים בחוץ, עולם אמיתי שמורכב יותר מכמה דברים כמו מסך מקלדת ועכבר. עולם שבמשך כמה שנים טובות התעלמתי ממנו- לא עוד.
את הבלוג אני משאירה, כי אחרי הכל נחמד להכנס לפה מדי פעם ולעלות נוסטלגיות.
המון אנשים שאלו אותי לאן נעלמתי בזמן האחרון, למה אני לא מתחברת למסנ'
אני ל-א אתחבר הרבה למסנ'
אני ל-א אעדכן בבלוג

המקום היחידי שאליו אני עוד נכנסת זה פייסבוק, וגם זה ל 5-15 דק' לא יותר
מי שרוצה מוזמן להוסיף אותי לשם : Anna-Nicolette Makeyev

אני גם זמינה בנייד(:

זהו כעקרון,
אז תהנו בחופש, תחגגו, תעשו שטויות




Bob Marley - Three Little Birds

Rise up this mornin,
Smiled with the risin sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin, (this is my message to you-ou-ou:)

Singin: dont worry bout a thing,
cause every little thing gonna be all right.
Singin: dont worry (dont worry) bout a thing,
cause every little thing gonna be all right!




חחחח הפרצוף הזה מעלה הרבה זכרונות
יאללהההההההההההה
פיססססססססססססססס



נכתב על ידי Anna-Nicolette , 9/7/2009 14:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





30,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnna-Nicolette אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anna-Nicolette ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)