לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיכת ביטחון, כי זה מה שהיה על השולחן.


עוד דברים שהיו על השולחן: עט. מצית. מחק. פלאפון. בטריות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


כפי שכתבתי כבר, הייתי אמורה להוציא היום טופס ירוק.

אבל ברוב טיפשותי שחכתי את הת.ז בבית!
הייתי כל כך עצבנית! כמה סתום מצידי!
הייתי עצבנית אבל גם שמחתי - זה הסיח את דעתי ממנו.
יכלתי להתרכז בטיפשות שלי ולא בו.


הבטחתי לעצמי אתמול שמחר (היום) אני אתעלם ממנו. "ישחק אותה"
למה אני צכה לשחק אותה? מה זה הלשחק אותה הזה.
צריך להיות חמה-קרה , מיסתורית - כ''כ לא אני!
בא לי פשוט לצרוח את מה שאני מרגישה מהגג!
אבל אז אנשים יגידו "מה עובר עליה?" ו- "מה הקטע שלה?"
הייתי רוצה להגיד שלא אכפת לי מה אנשים חושבים עלי - אבל לא הייתי רוצה לשקר.
לרוב אנשים אכפת מה חושבים עליהם - אחרת לכל התאגידים הגדולים לא היה ממה לחיות , כי אתם מבינים התאגידים הם הבעלים של החנויות בגדים, ולמי שלא אכפת מה חושבים עליו לא היה קונה מהנס, או מקסטרו או מטבע נאות, הוא היה קונה מהשוק או בחנות בנתניה . בסדר יש עניין של איכות אבל הרוב זה המותג.


בעודי מהרהרת בדרכי לבית הספר, פתאום האוטובוס עוצר, הגיע הרגע.
אני יצילח להתעלם למרות שבא לי לצרוח מהגג?
עמדתי בהבטחתי - התעלמתי , לא פניתי , לא נתתי לעצמי ליפול
הגיע לו סוף היום , כבר חשבתי שהוא שכח ממני שהוא לא בקטע שלי,
ואז זה קרה - הוא פנה אלי (השג עצום בשבילו) ואז ידעתי, ידעתי שהצלחתי "לשחק אותה"

 

נכתב על ידי , 18/2/2009 16:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב


החרא הזה עולה לי על כל העצבים אני לא מצליחה לעשות פה כלום , ולא תגידו אני סתומה במחשבים!

אני ספצית אני יודעת לעשות מלא דברים במחשב , אין לי בעיה עם אנגלית בכלל, אבל אני פשוט לא מצליחה להעלות פה תמונות!

כווווווווווווססססססססססססססס עממממממממממממממממקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!

ררררררררררררררררררררררררררררררר

 

 

אז אני יספר כמה דברים בלי התמונות שרציתי להעלות.

 

סתם על היום שהיה לי - כרגיל הצקתי לגל, נראה לי הוא מפחד ממני.

אני ונדב החלטנו סופית (בעזרתו של גל) למה להתחפש. יאאיי!

עשיתי בגרות באנגלית. הגישו אותי על 96 . דאמ איימ גוד. הלך טוב נראה לי.

חזרתי הביתה - אכלתי. שבעתי. נגנתי בפסנתר קנון די , היה פיצוץ.

ועכשיו זה. מרתק , אני יודעת.

מחר מוציאה טופס ירוק , הגיע הזמן! אני חייבת חייבת חייבת להוציא רישיון כבר

 זה לא מצחיק היה לי 17 לפני שבוע.

אאאאאאאאאמ. וזהוווווווו אין לי מה להגיד יותר. צ'או .

נכתב על ידי , 17/2/2009 20:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלוהה


אני חדשה, ומקווה שיהיה טוב.
פיס.
נכתב על ידי , 16/2/2009 22:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmorikwa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על morikwa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)