לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ככה חחופש חח


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2022

שישי שהיה פעם בקרליבך


זה שישי אחה"צ 

שישי שהיה פעם 

פיתה עם בולגרית ומרגרינה 

הייתי מורידה עם התה הכי מתוק 

זה היה להתפלח למועדונים 

של גדולים 

כמו גדולה 

זה היה באלטיקה 9 

עם ראש של ספייס 

זה היה שתן, בושם בואי הנה 

זה היה חופש מהעבודה 

זה היום אחרי שמתת 

זה היה להתכונן לבית הכנסת 

זה היה צלחת מנגו קרירה 

זה לבכות מתחת לבית 

להתחנן שמישהו יבוא 

זה היום שהייתי הולכת ברחובות 

סטלה לא סטלה 

אווירה של כן, יש וזה יבוא 

ופתאום הלכת גם 

ועדיין הלכתי לי במצב רוח 

עם המצלמה עליי 

והסיגריה מאחוריי 

זה היה להתכונן לבוחטה של כסף 

זה לסוע במונית שירות מהמרכזית 

זה היה להסתכל על החתולה שלי 

לדעת שזה כל מה שיש לי 

ואז לעבור דרך אבו כביר 

זה היה רק לא לאימא, אין למה 

זה כאב כשהייתי מחכה בגינה 

והלכתי ימים עם השירים בצרפתית 

זה היה אז, כשנפגשנו בשנית, 

הם היו ימים של סבל 

ומידי פעם רקטה הייתה מרעידה לי תקווה 

והדמעות בעיניים שלך 

כשאמרת שאיבדת בשישי את אימא שלך 

זה לעבור חרדות 

ולסוע לתחנה 

לראות את כולם לא מהצד 

אלא כאילו אתה איתה 

זה היה לילות בלי שינה 

כי הלכתי ממך 

והלב דפק חזק ולא נתן לי מנוחה 

זה יום שישי אחה"צ 

מתארגנים למשמרת הבאה 

עוד כסף עוד מסיבה 

וכלום לא הייתי צריכה 

עוד שטרות לקופסא 

והחתולה ממש מחייכת 

היא הייתה מבקשת ממני עם העיניים 

שכבר יש מספיק ואין לאן ללכת 

זה רק עוד יום 

שנישקת אותי והערת לי את הנשמה 

והימים אחריי היו גיהנום שלא הייתי מכילה 

זה היה לבכות מלא 

ולאבד תקווה 

אבל אז הייתי יוצאת החוצה 

וזוכרת ממה השבת מתחילה 

זה היה הכאב הכי כואב שכאבתי זמן מה 

פעמיים טראומה, בקטנה 

זה עכשיו הרגע 

שאני רחוקה מהכל 

הגעתי לפה ברגל 

וכל השאר אמרתי: יעבור. 

זה משקע, ואין עם מי לדבר 

זה היום שאני רוצה להפסיק להיות עצובה יותר 

וכולם נחים 

עוד מעט קמים להתארגן 

ולי אין משפחה 

ואין לי סיבה לחפש יותר 

הזמן עובר והיום והשעה מקבלים צורה שונה 

אני מחכה, בתור בממתינה. 

החיים שלי הולכים להשתפר, 

זאת בקשה. 

ושמעתי שצריך להאמין שזה כבר איתי, 

אבל אני לא מצליחה. 

נכתב על ידי , 5/8/2022 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשכרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשכרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)