לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just a girl


just a girl.. me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

ווואי, בזמן האחרוון.


וואי בזמן האחרון אני מרגישה משוחררת, אני מרגישה חופשיה,

אני מרגישה שאני מתחילה לגייס אל עצמי חברים, חברות..

אני מרגישה שאני עולה.. D: אני מרגישה שאני לא לבד יותר. DDDDD:

ואני אוהבת כ"כ את כל החבררוות המושלמווות ששלי ! (הן יודעות מי הן)

אבל גם לצערי, החברה הכי טובה שלי.. הלכנו קפווט. ><"

ניפרדנו, ז'תומרת. -.-

אנחנו כבר לא מדברות 4 ימים ברצף, אני עצובה מאד מזה.

אבלל..

הבנתיי מי החברות האמיתיות שלי, שישארו לידי תמיד ולא יעזבו אותי בחיים !

שכ"כ כיפפ לי איתן ואנחנו לא ניפרדות לעולם, שאנחנו ניהיה ביחד תמיד.

ואפחת לא תעבוז את השניה בשביל מישהי אחרת.

הבנתי, הבנתי מי הן.

מייכל וויעעל ? אני אוהבת אתכן הככי בעולם. ^^~

 

 

וגם אותכן בנות :

גילי לסין, טל וולקן, גילווש צ., מורי, מייה, ליילו, אליי, ייובה, סהררולי,
רננהה, שביטווש, נועמיק, עדנטל, מיויו וגילילושי ויסברג. (L)

נכתב על ידי lali. 3 , 5/3/2009 15:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצצבב רווח.


הוא כזזה יללדד _____.

הוא כזה ילדד מגעעיל !

לשחק בי ככה רק כי הוא רוצה להיתנשק ?

והוא בכלל אוהב מישהי אחרת ?

באלי לתת לו כזאאאאאאאתת..

באלי לנקקום.

 

אני לא יכולה להאמין שככה שחקו בי.

ומזליי, מזלי שלא ניפגשתי איתו ועוד רק כדי להיתנשק..

אני לא מאמינהה, מזלי.

אבלל.. בכל זאת עצוובה. :'(

 

נכתב על ידי lali. 3 , 2/3/2009 21:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  lali. 3

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlali. 3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lali. 3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)