לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי סלאבה


הסיפורים על סלאבה ועל חבריו,ועל רוסייה הסובייטית. שטויות ונזק מוחי מובטחים. אני מקווה שאתם דוברים רוסית...

Avatarכינוי:  the slava

בן: 27

Skype:  nitroman 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

מגילת אסלאבה-לכבוד פורים!


אני אמרתי ביום ראשון,אבל חשבתי: רגע המניאקים לא יצפו בזה בראשון! אז שמתי בשני...(פשוט שכחתי אוקיי?!?!? למה אתם נטפלים אליי?! מה עשיתי לכם?! leave now and never come back!!!!)
טוב אחרי זה כדאי שנתחיל לפני שאני איהפך לשיכור כמו ברדיסלב...
מתישהו,איפשהו,למהשהו(?!?!?) חי לו איזה סלאבה... והוא היה עשיר מאוד מסיבה כלשהי(מעניין איפה השארתי את הסמים...?) אז הוא קנה לעצמו מדינות  והוא מלך ב 1.20 מדינות מרוסייה הסובייטית ועד קוסקוס(כי קוסקוס זה מאוד טעים!). אז הוא התחתן עם אחת ושתוייה,שהייתה כשמה שתוייה בעיר הבירה(אתם יודעים בירה...) שוש(עם החיפושית).יום אחד עשה סלאבה משתה לכל חבריו הרבים(אביגדור,ברדיסלב) וקרא לושתוייה שיוכל להשוויץ בה(או סתם לשחק ב"לירות בשיכור" כי ברדיסלב היה חייב לשירותים)אבל היא לא הסכימה כי היא הייתה באמצע של בקבוק קולה.רגע! רגע אחד מה קשור קולה?!?! סתום ותן להמשיך... אז סלאבה התעצבן מאוד וקרא לכל שריו(אביגדור,ברדיסלב) להתייעצות תכופה.הם חשבו ומצעו רעיון לדבר איתה(רעיון של ברדיסלב ה*****)אה אלי לא לקלל(אלי הוא המספר הבלתי נראה)יש כאן ילדים קטנים בני 23! באמת! שיהיה.... אז סלאבה עלה אל ושתוייה ואמר לה:בואי רדי כבר סתומה... והיא ענתה:לא רוצה!!! מואה-הא-הא-ה-א-הא-הא-ה-אה-גהכ\דנכנ\דגנהכדמ\6א'4ע4רכיש'ק4י5/שע. טוב אלי.... אני לא אגיב...  סתום ת'פה שלך.... ואז סלאבה קרא בקול: לא רוצה?! אם היית אומרת לא רוצה ברוסייה הסובייטית לבעלך הוא היה מחזיר אותך לחנות! מה ז'תומרת? אני לא מוצר! ואז סלאבה הביא את שק היוטה ושם אותה בפנים. אז הוא הגיע לחנות  "ממש חינם"(מתאים לסוג הסחורה) הביא אותה לקופה והחליף אותה. הוא היה קצת שיכור אז הוא עבר בין המדפים ולקח איזה אישה גיבנת,צולעת,עיוורת,חיוורת,תתרנית,חירשת,קירחת,ובעיקר טיפשה בשם אסתומה. אבל היא הגיעה במבצע והוא קיבל מתנה גם איש זקן בדואי ומפגר בצורה יוצאת דופן מורדביל. אז הוא חזר לביתו בשוש הבירה,והמשיך את המשתה הגדול והזמין גם את אשתו ודודה והם כולם חגגו ושישו ושמחו ושמחו ושישו. מה זה היה אלי?! טוב נו... נמשיך. ומרדביל ייצא לשנייה החוצה וראה את החיפושית של השוש: זהו! נמאס לי!! לא בא לי להיות יותר סתם חיפושית מסריחה!!!!!! אני תקועה על שקיות חטיפים כבר שנים!! אני שונאת את סלאבה ה******* הזה. אני רוצה להיות מלכה!!!! אני ארעיל אותו,אתלה אותו אדקור אותו או אכחיר אותו לשתות טרופית!!!!! מוהא-אה-הא-אה-אה-הא-הא-הא-הא-הא-ה-החחהבהחהה.... מורדביל בא אלייה ושאל:אז מה בדיוק תעשי לו? אני לא הבנתי בדיוק... אז החיפושית חישמלה אותו בשוקר, וברחה מורדביל שהיה חסין לכל דבר שהיה מיוצר בסין(זה עוד ישתלט על הועלם) רת אחירה אבל אז הוא נפל והתגלגל עאל עבר האולם של סלאבה הגדול וצעק:רגע חיפושית חכי לי!!! לא הבנתי את התוכנית המרושעת שלך להשמיד את המלך עם הטרופית!!! ואז סלאבה ירד מכסאו ואמר:תודה מורדביל,הצלת את חיי אני אלך להראות לחיפושית ה************************************* מה זה טרופית... והיא נתלתה בתוך טרופית הרסנית במיוחד. יום אחד מורדביל הלך ברחובות וראה איזה מוזר אחד בשם המנייאק שמבקש מכולם להשתחחות בפניו אחרת הוא יקלל אותם בתותי פרוטי(תאמינו לי עדיף לכם לא להיתקל בתותי פרוטי בסמטה אפלה...)וכשהמנייאק ביקש ממורדביל להשתחוות הוא לא השתחווה כי הוא היה בדיליי. אז המנייאק היה מעוצבן רצח(למה הוא היה תימני ה************************************************************* הזה...) והוא דפק לו כוס בראש... אבל למזלו הרב של מורדביל היא יוצרה בסין ולכן לא קרה לו כלום. יום אחד סלאבה לא יכל להירדם והמנייאק קפץ על ההזדמנות והקריא לו מיומנו של סלאבה. הוא הגיע לקטע של איך הוא המיס את החיפושית בטרופית אכזרית ואז הוא שאל: מה אני צריך לעשות לאיש אשר אני רוצה לתת לו כוס בירה? אלי תגיד לי מה אתה אידיוט?!?!?אוי רון... מתי תלמד... אני  בלתי נראה לא אידיוט... לאמשנה. המנייאק שחשב שמודבר בו אמר:הרכב אותו על שוש גדול ושיסחב אותו ויצרח כך יעשה לאיש אשר המלך רוצה לתת לו כוס בירה! אז אמר סלאבה:מצויין הבא את מורדביל ובגלל שאני קמצן אתה תהיה השוש הענק אז תתחייל להתאמן בלהיות שוש! איך עושה שוש? והמנייאק פשוט נפל מעצבים ודפק את הראש ברצפה... בבוקר התחיל מצעד ובו ראו את השוש הענק ואת מורדביל הרכוב עליו. המנייאק צעק:כך יעשה לאיש אשר המלך רוצה לתת לו כוס בירה(בראש....) וכמובן כשנגמר האירוע הלך המנייאק לבקש מהמלך להשמיד את כל האנשים מדתו של מורדביל(אף אחד לא ידע מה דתו) אבל המלך לא הגיב כי הוא ישן ולכן המנייאק גנב את הטבעת של סלאבה וחתם על ההסכם. כדיל קבוע את היום הוא שיחק משחק מהיר של פורקר(רק בשביל פורים מקצועיים)ונקבע התאריך:  מתישהו באדר.כשהמנייאק דן עם חבריו(הוא) בתוכניתו המרושעת מורדביל שמע את זה ומהר סיפר לאסתומה.הוא אמר לה את חייבת לספר את זה לסלאבה שיבטל הכל! אחרת אני את ומשה המוכר במכולת נמות!!!! אז היא באה אליו וניסתה להרשים אותו ביופיה. אבל היא הייתה מכוערת אז היא הוציאה תמונה של בר רפאליו אז הוא השתכנע לתת לה מה שבהיא רוצה והיא ביקשהממנו שיקיים משתה ושהמנייאק יוזמן.אז זה קרה מבתישהו באדר. המנייאק הגיע עם מסור חשמלי(מעניין למה....) ואז אסתומה עלתה על השולחן ואמרה:יש לי הודעה! חדשה באימייל שנייה.... ועכשיו להודעה אחרת! אני ודודי יוניים אורתודוכסים!!!! המנייאק רוצה להשמיד אותנו ואז היא קפצה על המנייאק ודרכה עליו. אז המנייאק נתלה ומאז כל היוונים האורתודוכסים חיו בשקט ושלווה... תודה אלי! מחיאות כפיים(בעצם לא משנה...)
עכשיו לכמה שירים מאת ברדיסלב:
"פעם התחפשתי לליצן
ונראתי כמו קבצן
כל הכיתה עליי קפצה
ואותי במכות פוצצה" (על התחפושת של ברדיסלב כשהיה צעיר)

"משלוח מנות אני קיבלתי
והכל מיד אכלתי
אז נהייתי קצת שמנמן
ואיזה איש נתן לי בעיטה בקטן"(.... לא נגיב)

 אין לי כוח לתת לכם את המתכון למשלוח המנות של אביגדור אז אתן אותו בפעם הבאה...
 תגיבו... זה לא נושך!!!
 בייק

נכתב על ידי the slava , 9/3/2009 16:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3 סליחה על האיחור


שלום לכם אחים של האחיות שלהם!
אני מצטער שלא כתבתי מלא זמן, פשוט חשבנו(אני,גיא ורן) להפוך את סלאבה לקומיקס!! אבל זה עוד לא קרה ולכן אני ממשיך לכתוב רגיל.
ועכשיו לפרק: בפרקים הקודמים: סלאבה וברדיסלב נכנסו לכלא.

"ישנו מקום בין ההרים
שם כולאים קופים ואסירים
הוא אפור מבחוץ ואפור מבפנים
הקלא"

(שירו של ברדיסלב על הכלא,וכן הטעות הייתה בכוונה,היא של ברדיסלב אהם אהם... כל טעיות הכתיב בשירים הם בכוונה מ-עכ-שיו!)
הם ישבו להם הכלא על ספסל רעוע, שנתן להם הקוף-הלא- מפותח -אבוליוציונית-במדים-של -המשטרה. ברדיסלב ניגן קלינקה מלינקה על מפוחית עד שסלאבה תקע לו את המפוחית בעין.(אל תדאגו הוא עשה ניתוח להסרת מפוחיות אדומות וירוקות מהעין השמאלית)הגיע לשם הקוף המוזר שקרא לעצמו סוהר ואמר: איך זה להיות בכלא,מי מכם כבר אידיוט? ברדיסלב כמעט הרים את היד אבל סלאבה נתן לו כאפה והוא עף לקיר. סלאבה קרא בוריד מנופח: אני אידיוט? אם היית קורא למישהו אידיוט ברוסייה הסובייטית היית הופך בין רגע לשניצל חצילים!(פרטים בהמשך). איזה שניצל? צחק האסיר... ואיך תהפוך אותי לשניצל שלך? ענהלו סלאבה: ככה! הווקי טוקי כבר היה בידו והוא קרא: אביגדור תביא ת'בולדוזר!!!! ומיד נשמע צליל חזק ואחריו היע עשן,מסתבר שזה היה הנפץ של אביגדור  ואז הקיר התמוטט ונכנס לשם אביגדור בבולדוזר הכתום שלו. במה אני אנפץ את הסורגים?!צעק סלאבה תביא מסור. פוף נפל עליו מסור. ואז ברדיסלב צעק:ישז וודקה? ונפל עליו בקבוק וודקה. ומה איתי צעק הקוף-סוהר. ואז נפלה עליו משקולת של 100 טון(זו הייתה דפיקה מצויינת לשניצל...)ואז סלאבה חתך ת'סורגים חטף איזה שוטגאן וירה לכל מקום בטענה שכך היו משתעשעים ברוסייה הסובייטית.ואז אביגדור הכין שניצל חצילים מעולה אבל היה חסר קטשופ... אז סלאבה הביא קטשופ טרי שהיה דליל קצת,וכששאלו מאיפה הוא הביא את זה הוא הסביר להם על אימואים משוגעים שחותכים ורידים. ברדיסלב עדיין מקיא...לאחר האורחה הם ברחו ושרפו את כלוב הקופים ביחד עם הקופים המוזרים,שדפקו עם כפות על הקירות...הם היו מבוקשים ולכן הלכו צפונה אבל אביגדור כרגיל עשה פניית פרסה מוחמששת(כדבר ברדיסלב)אז הם הגיעו לעיירה משמשגת בשם באר שבע.
סוף הפרק חברים!
משפט החכמה של ברדיסלב:"כשאתם שוטפים יידים,תסגרו את הברז,כי אין לנו ברז לבזבז!(אה.. יצא לי חרוז!)
ועכשיו להסבר קטן על הפינה של אביגדור: כשיש שם מאכל בפרק בסוף הפרק יינתן המתכון.
ולפינה(קולדה! סתום ברדיסלב!!):
מתכון לשניצל חצילים:
(למנה ל-3-4 אנשים)
1 איש
פרורי לחם(יונים גרוסות שמהם הוצאנו את הפרורי לחם)
שמן תינוקות(כמו שאתם שומעים...)
מחבת קניבלים
 הוראות הכנה:
קוצצים את האיש לחתכות עבות אחרי שדפקתם אותו טוב-טוב.
מצפים בפורורי הלחם ומטגנים בשמן התינוקות עד שזה מעלה עשן ונהיה שחור. לאכול קפוא.
בתיאבון! פרק הבא יהיה ספיישל אז כדאי שתבואו,באמת!
בייק
(תגיבו כבר!!!!)

 

נכתב על ידי the slava , 4/3/2009 18:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





216
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe slava אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the slava ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)