לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"לשמוע את הדממה"


בלוג של ילדה כבדת שמיעה.

Avatarכינוי:  the girl not hearing

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

היוום


אווףף! די! אני משתגעת!
בזמן האחרון אני משתגעת,מפריעה בשיעורים ומתחצפת.
המורה למטמטמתיקה (מתמטיקה) צרחה עלי והבהילה אותי עד מוות..
חצי שעה לאחר מכן,הלבשלי דפק כמו משוגע ושמעתי אותו דופק.
אני חושבת שאני בתקופה של שינוי קיצוני.פעם הייתי ילדה טובה ירושלים,ועכשיו אני מתנהגת כמו.........
מה לעשות?!?1!.!?!.!.
(דרך אגב,אני לא פקאצה,ושונאת אותן בדם,רק שתדעו...)

נכתב על ידי the girl not hearing , 26/2/2009 17:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכרותתת


הייי,,,
לפני 11 שנה,יצאה לעולם ילדה,ושמה שקד.
שקד הייתה כבדת שמיעה
ילדה זאת גדלה...וכיום היא כותבת את בלוג זה.
בבלוג זה אספר את חוויותי,שלא קשורות דווקא לנושא השמיעה
נכתב על ידי the girl not hearing , 26/2/2009 16:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe girl not hearing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the girl not hearing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)