לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

look at shagi yo


everything's gonna be alright


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

כל ששון וכל שמחה כל חתן וכל כלה!!


אוחתי מתחתנת כפרע עליייייייייייייה !!!!!!!!

 

סר, יהיה גיסי!! כפרה עליוווווווווו!!!!!!!

 

החתן רשאי לנשק את הכלה, החתן לא רוצה לנשק את הכלה. חחחח D=

נכתב על ידי shagi_yo , 8/3/2009 23:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיליתי...


 גיליתי כמה דברים השבוע..

 

1. הבנים בשכבה שלי ממש נהיו גבוהים. אני מטר 1.69 והם עברו אותי.. זה מטורף. הם נראים נמוכים ממני אבל בתכל'ס גבוהים?!

וואו זה נהיה לי ממש ממש מוזר..

 

2. גיליתי, קשה להגיד גילית, התווכחתי לדעת שאני ממש ממש מכוערת.

ואל תגידו לי שבתמונה הראשית של הבלוג אני נראת טוב, זה בגלל שזה בוק עם קילו מייק-אפ ושטויות כאלה.

קיצר, אני מרגישה ממש ממש מכוערת.. ואני מקווה להיות שלמה עם זה

 

ואל תגידו לי את יפה ! זה הכי פוגע!

נכתב על ידי shagi_yo , 5/3/2009 20:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"..וזה כואב, וזה ישרוף לך מבפנים.. "


אחי תתכונן אני מפסיק כבר לגונן,
אתה יוצא מול העולם עם עצמך.
אחי אתה גדול וצריך כבר להבין,
שלא תמיד אהיה שם לצידך.
החיים לא קלים בכל מקום יש מכשולים
ואנשים שרוצים ברעתך.
ואתה רב חובל של ספינת החיים,
צריך לנווט ליעודך, המטרה היא לשרוד,
באומץ, בכבוד אתה החלוץ של חייך סתם עוד בחוד.

ותזכור, ותזכור,
המעשים שלך רודפים אותך לאן שלא תלך,
זה לא משנה אל מי תשקר ואל מי תחייך.
הכל יוצא החוצה, הכל עוד יתגלה
בחוכמה נהגת על עצמך תתעלה
ושקר כעפר אותך לא ימלא,
שקית הבמבה שזרקת בטבע לעולם לא תתכלה,
לחומרים לא טבעיים אין לאן לחלחל.
תהיה ישר עם עצמך ואל תתקלקל.
החיים הפכפכים, המדרגות אל המגדל
אתה עולה ישר למעלה במקום זה שנפל,
העולם קטן, השכונה שלך עוד יותר,
עוד תיפגש בסיבוב עם זה שלא עוזר.

אחי אתה יודע, אותך אני אוהב,
בצומת של חייך, תלך אחרי הלב.
וזה כואב, וזה ישרוף לך מבפנים,
שהכל דפוק והמצב על הפנים.

אל תתרגש, אל תתייאש, אתה תמצא אם תחפש.

ותתרחק, ותתרחק
מהזקן התמים, מהחיוך החמים,
מעיניים רעות שאותך מבקשות,
מהחרמן ששוכח חבר ליד בנות,
מהאידיוט שמעתיק את המבחן בלי לשנות.
התמהוני שנשבע לך שאתם מכירים,
מהבטחות של חבר, מסוכריה של סמים,
מפוליטיקאי שמבדר על גבעות והרים,
מהמניאק שאומר: אני אשמור אתה תרים
מהחמדן שפותח עיניו על אחרים,
מזה שהתקלח לפניך, השאיר מים קרים,
מהחמום על כל הראש שמאבד ת'אשתונות,
מהחוזה על הדף מלא באותיות קטנות,
מאנשים שלא הכרת מציעים לך מתנות,
מבני זונות שרוצים אותך לשנות.

ואל תהיה, אל תהיה...

הנרקומן שגנב לזקנה את הארנק,
המשוגע האכזרי שאת בתו חנק.
האחים הקרובים שעל ירושה הם רבים,
אלה שלקחו את תקוותך ולעולם לא שבים.
משתמט שמזלזל בחייל שעומד במחסום,
משתמש שלא מבדיל בין מציאות לחלום.
הפגוע הנעלב שמקללה הוא מתקומם,
הסכסכן שעומד בצד, במקום להפריד הוא מחמם.
הקמצן שלא נותן שקל לרעב,
הכעוס הממורמר שלא יכול להתאהב.

אחי אתה יודע, אותך אני אוהב...

אחי אתה יודע, אותך אני אוהב,
בצומת של חייך, תלך אחרי הלב.
וזה כואב, וזה ישרוף לך מבפנים,
שהכל דפוק והמצב על הפנים.

אל תתרגש, אל תתייאש, אתה תמצא אם תחפש.
תפילת הדרך, תפילת הדרך,
זו התפילה של כולם, זו התפילה של כולם,
אל עבר הדרך הקשה בעולם,
תפילת הדרך, דרך החיים, זו התפילה של כולם.
נכתב על ידי shagi_yo , 5/3/2009 00:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מצליחה לשנות עיצוב


אני לא מצליחה לשנות עיצוב ! ><

אני מנסה מנסה מנסה

וזה לא שומר.. מה עושים ?

 

חחח לא משנה כבר, יצאתי טיפשה ><

הצלחתי!!!

נכתב על ידי shagi_yo , 2/3/2009 21:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבט בזקקקקקקקקק!


המורל של הדס המושלמת ! :

 

לא עובר יום, [טוםטום]

שלא חושב עלייך

תמיד רוצה [טוםטום]

לבוא רק אלייך

כי כשאני רואה כתום [טוםטוםטוםטוםטום]

אני נזכר פתאום מהי מעצמה

כי כשאני רואה כתום [טוםטוםטוםטוםטום]

אני חושב על אימפריה [טוםטוםטוםטוםטום]

כי בשבילך אעשה הכל [טוםטוםטוםטוםטום]

במיוחד אוציא ת'קול [ להלהלהלהלה ]

בזק אימפריה בזק מעצמה

בזק כתומה, בזק הכי גדולה

כי בזק תמיד בלב [ טוםטוםטוםטוםטום]

כי אותך תמיד אוהב [להלהלהלהלה]

 

שבט בזק שולט, שבט בזק שולט, שבט בזק שולט

עוד הפעם!

שבט בזק שולט, שבט בזק שולט, שבט בזק שולט

איממממממפריה

 

נכתב על ידי shagi_yo , 2/3/2009 20:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואי איזה יום איזה שבוע D=


טוב אז כמו שהבנתם, השבוע התחיל ברגל ימין וממשיך ברגל ימין עם קצת פאשלות..

היום הייתי בבצפר, ואיחרתי כמובן לשיעור הראשון [ספורט] ובנתיים שכולן היו בשיעור ספורט אני קמתי מהמיטה עם אמיר פיי גוטמן [ באח הגדול ] הוא עשה ספורט ואני התבוננתי בו, ובפעילויות שלו, גם אני רוצה לקום ככה בבוקר.

קיצר אחרי שקמתי הלכתי לבצפר, ושתדעו לכם,הרבה יותר כיף ללכת לבצפר אחרי שעה שאתה ער,

כי הכל עדין וכייפי, קיצר היה הרגשה ממש נעימה, הלכתי לשיעור טכנולוגיה, והיה כמובן ממש ממש מצחיק להסתלבט על המורה.

קיצר היום היה ממש ממש נחמד בבית ספר, לא למדתי כלום ><

 

אחר כך הגעתי הביתה כמובן האח הגדול והופ למיטה, מרוב עייפות לא יודעת למה,

אחר כך קמתי בשעה 15:00 והלכתי לסבתא לקחת כמה תחפושות סתם זרוקות כאלה

כי אני ועוד כמה חברים היינו בהתנדבות של לאפר ילדים והיה ממש ממש מצחיק וכייפי, אבל מאוד מאוד מאוד מעייף!!!!

אחר כך ראיתי חברה שאני ממש ממש ממש אוהבת D= כפרה עלייה מושלמת [ אני ערסית?! אמא שלך! חחח סתםסתם ]

 

כשהייתי בדרך למונית קרו כמה דברים מפחידים ומצחיקים

הגעתי לשני שערים שצריך לעבור כדי לצאת מהמתחם, והיו שם שני רוסים רוסיה וכלב גדול

אז שנכנסתי לשער הראשון הרוסיה אמרה לי " תסגרי את השער השני בבקשה " וכאילו מהפחד הסכמתי

אבל לא סגרתי!! נהנהנה מגיע לה!!

 

אחר כך עליתי על המונית, והיה ילד קטן במונית והוא ישב על אבא שלו.. הילד הקטן בא למישהו ולחץ לו את היד וזה היה ממש ממש מצחיק

והייתה אישה צרפתייה במונית והיא צחקה מהילד והתחילה להצחיק אותו, והוציאה לו לשון איזה מצחיק אני כולי נופלת..

חחחח היא אישה מעצבנת כזאתי, עלק דוסית, מזכירה את טינה מכמעט מלאכים , מפחידה כזאתי .. חחחח D=

קיצר הגעתי הביתה ואמא הכינה לי דג, והוא היה כזה טעייייייים D=

היה לי ממש ממש טעים, ואף פעם לא אכלתי דג, פאקינג טעים

 

כבר אמרתי שאביב גפן מלך? אז אני אזכיר! אביב גפן מלךךךךךךךךךךךך !!

וגם רוית [ המבין יבין ]

 

התחלתי שוב ב- אוהבת לא אוהבת!

 

נכתב על ידי shagi_yo , 2/3/2009 20:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואוו אייזה יום!!


טוב היום דווקא התחיל סבבה..

היה אמור להיות לנו שיעור מורשת ונחשו מה?!

הגיע שוטר שהרצאה לנו כמה זה מסוכן להרביץ לאישה זקנה ולגנוב לה את התיק ..

אבל אני שמחה שהמשטרה מעלה את המודעות של הנזקים שאדם יכול לעשות לעצמו כשהוא פוגע באחר

בקיצור, התוכן היה מעניין, אבל עיצבנה אותי האדישות של אותו שוטר שהסביר לנו, לא נורא העיקר שאני לא עוברת על החוק.

 

אחר כך היה לנו שיעור לשון, שכמובן לא הקשבתי ועשיתי טבלת ייאוש עד ההפסקה.

כל ההפסקה חיכיתי לשיעור מדעים כי זה שיעור שמעניין אותי אנחנו לומדים על רבייה [ לא מעניין אתכם ]

ואז מה מסתבר?! שיש לנו שיעור בכיתה! איזה עצבים, ועוד ראיתי את המורה למדעים בבצפר!

לא נורא, העברתי יופי שעתיים בחברתה של עדן D=

אחר כך היה לנו מבחן במתמטיקה, בדר"כ הציון שלי הכי גבוהה בכיתה כי אני יושבת על המבחן שעתיים [באמת שעתיים ] ואפילו אחרי השיעור השני..

ותמיד מוציאה את הציון הכי גבוה בכיתה, אבל משום מה, פרשתי.. עשיתי מה שאני יודעת ולא היה לי כוח לטחון את השכל יותר מדיי.

אז פשוט הלכתי והחלפתי ספר, שאגב נזכרתי, אני צריכה לקרוא אותו!!

הספרנית [שאגב היא מה זה נחמדה] הסבירה לי על igoogle וזה נשמע ממש מגניב אז עשיתי לי גם אחד, איזה כיף..

וואי אני נשמעת כמו איזה חננה. אבל בעצם זה ממש כיף לספר איך עבר עליי שליש יוםD=

קיצר הגעתי הביתה, והפעם לא קפצתי ישר על המחשב, הוא דיי עשה לי בעיות אז סידרתי קצת את החדר ואירגנתי דברים לביתספר למשחק שמתחיל בשעה 5 וחצי, אז אני יוצאת ב-5

טוב קיצר, יש לי לעשות היום שני מונולוגים, אחד דווקא אני חושבת שילך טוב, והשני נראלי שפחות כי אני לא יודעת טוב את הטקסט

ואני מעדיפה לא לעשות אותו היום, נתנה לנו שני מונולוגים להכין?! נו באמת מה אין לי מבחנים?! לא נורא, אני מקצועית [איזה מעודד.. ]

קיצר הראשון היה לנו לבצע כמונולוג שיר של משורר מסויים, והמילים כל כך גבוהות שזה ממש קשה לעשות מונולוג, אבל תאמינו או לא, הצלחתי!

והיה לנו לעשות מונולוג מסרט, עשינו קונצים על המורה, אז היא הסכימה לנו לעשות מונולוג איזה שבא לנו העיקר שיהיה מונולוג!

אני מקווה שילך לי טוב =]]

אז אני אעדכן אתכם כשאני אחזור [ אני בטוחה שאפחד לא קורא כי למי יש כוח?! חחחחח ]

 

נ"ב: יש לי בושם של גוצ'י ! =]

 

נכתב על ידי shagi_yo , 1/3/2009 15:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  shagi_yo

בת: 29




625
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshagi_yo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shagi_yo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)