לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בעיניים של מאדאם רוז’’


סתם בלוג אישי ובכל מקרה,כבר אין כזה דבר.

Avatarכינוי:  MaDaM RoUgE

מין: נקבה

ICQ: 00000000 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

לזכרו של אורן מזרחי ז"ל


האמת היא שאני לא יודעת ממש למה אני פה...
בעיקר כי אני רוצה לדבר על משהו לא ברור,שנראה לי כ"כ ברור לפני שהתחלתי לכתוב ועכשיו נראה לי סתם מטופש.
כמעט חודש לא כתבתי פה,לא הרבה קרה בחיים שלי אבל בראש קרה הרבה.
כמעט חודש לא כתבתי כי לא היה לי מה,כי הייתי נכנסת כמה פעמים ביום ופשוט מנסה לחשוב על משהו.
אני רוצה לדבר על המוות של אורן מזרחי ז"ל ,שקרה בגלל דבר טיפשי,שקרה בגלל אחד מהחברים הכי טובים שלו.
זה מטומטם,זה עצוב זה מכעיס וזה גורם לי לחשוב על כמה כל דבר טיפשי יכול לסכן אותנו לגמרי.
למי שלא יודע מה קרה הנה הסיפור:
לפני מספר ימים כמה ילדים באו לבית של אחד מחבריהם,אורן מזרחי ז"ל היה ביניהם.
הילד שאצלו ישנו החליט להשוייץ באקדח של אביו ואז בטעות ירה באורן ז"ל,מבינים את הטעות הנוראית?

אני עצובה וזועמת שזה מה שקרה,אולי לא הכרתי את אורן ז"ל או את הילד(המסכן גם הוא)שירה בו אבל אני יודעת שזה באמת לא הולך לעבור לסדר היום.
אנשים,קלטו מה קורה בעולם הזה!
תפקחו עיניים,פתחו את האוזניים השמיעו את קולכם והראו לעולם שאכפת לכם!
אל תתנו לדברים כאלה להמשיך לקרות...
הילד הזה הוא רק מקרה אחד מבין רבים!
במקרה הוא היה ילד בן 12 שהיה חודשיים לפני בר מצווה,חודשיים!
מה אם זה היה החבר הכי טוב שלכם?בן דוד שלכם?חברה של אחותכם או הילדה הסתומה מהכיתה המקבילה?
אפשר לעצור את זה...

 

 

פוסט זה מוקדש לזכרו של אורן מזרחי ז"ל,מוות שנגרם מתאונה פשוטה,מוות שיכול לסלול דרך חדשה

נכתב על ידי MaDaM RoUgE , 15/4/2009 20:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaDaM RoUgE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MaDaM RoUgE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)