לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I don’t wanna be a stupid girl



Avatarכינוי:  הילדה שמאחורי הפוני|

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

פוסט 3?


יש משהו שמאוד מטריד אותי בחודשים האחרונים ורציתי לשתף..
יש מורה בשם סופיה (בדוי), בהתחלה כשהיא לימדה את כל הכיתה, היא הייתה מורה רגילה,
מתיי שחילקו אותנו להקבצות היא נהייתה ממש רעה  (אבל גם זה רגיל)
קיצר היא נהייתה חולה למשך משהו כמו חודשיים ובינתיים לימדה אותנו מורה ממש נחמדה!
כשהיא חזרה אז היו ילדים ששאלו אותה: "מה עם המבחנים?" אז היא התחילה לצעוק שזאת בעיה שלנו,
והיינו צריכים בכלל לקחת אותם מהמזכירות (למרות שהמורה הנחמדה אמרה לנו שמתי שהיא תחזור סופיה תתן לנו אותם).
גם היו כל מיני מקרים שהיא נכנסה לכיתה ואמרה "איזה מסריח כאן, ברמות מטורפות אי אפשר לנשום" וילדים התווכחו איתה שהיא מגזימה והיא כזה אומרת "אני יכולה למות!"..
יום אחד שהיא השאירה אותנו לעמוד הרבה זמן, היא אמרה לי: "תפסיקי לרקוד ולשיר!"
ואני בכלל עמדתי כמו כולם  *ושתבינו, אני ילדה שקטה בד"כ.
אבל הדבר שהכי עיצבן אותי זה היה שהיא הקריאה מתוך המחברת את שמות הילדים וכמה פעמים הם לא הכינו שיעורים!
(דוגמה: נועה- 1,2,3,4,5,...)
באמצע עצרו אותה (מזל כי לא הכנתי דיי הרבה..) ואמרו לה שאם זה ככה בטח לא תהייה לה בעיה גם להקריא את הציוניים,
אז היא אמרה שאין בעיה ואז עצרו אותה שוב ואמרו לה שהיא תכנס לכלא (כמובן שזה לא ככה)xD
אז היא אמרה שאין לה בעיה להיכנס לכלא אם נשתוק,
והאמת שכל הכיתה שקטה ואנחנו סתם צריכים לשבת ולשמוע עד כמה שאנחנו מפריעים

סיפרתי את זה להורים שלי,
אבל אני מפחדת שאם אני אבקש שהם יעשו משהו עם זה הם יראו שיש לי הרבה אי- הכנת שיעורים..

וסביר להניח גם שלאף אחד לא טוב עם זה,
אבל אף אחד לא רוצה שההורים שלו ידברו עם יצור כמוה!!

נכתב על ידי הילדה שמאחורי הפוני| , 15/3/2009 16:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

350
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילדה שמאחורי הפוני| אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילדה שמאחורי הפוני| ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)