לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Virtual Insanity...


I'm looking for a place , Searching for a face , Is anybody here I know? Cause nothing's going right .. And everything's a mess , And no one like to be alone ...

כינוי:  Kotena4ik

בת: 38

ICQ: 143915976 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

יומולדת..


אתמול יומולדת, אתמול יומולדת =))) האמת בכלל לא הרגשתי שהיה לי יומולדת....

 

סתם נזכרתי שהמקום הזה עדיין קיים... אז מה המצב ?? =)

מוזר לכתוב כאן... אני רגילה לכתוב כאן לרוב רק על דברים רעים - כדרך מוצא לפריקה... אבל אין לי צורך במקום הזה כי יש לי אל מי לפרוק....

בכל אופן... סתם רציתי להגיד שכרגיל החיים מוזרים ואף פעם אי אפשר לדעת למה לצפות...(כמה כבר אמרתי את המשפט הזה ושום דבר עוד לא השתנה)

אני לא פסיכולוגית אבל יש דברים שאפשר לראות בבירור.. זה נורא לא לומר את מה שרואים ויודעים שאי אפשר לומר כי זה יהיה חסר טעם...עצוב שיש אנשים חסרי ביטחון כשהם לא מודעים לזה שהם חסרי ביטחון והם יוצרים תלות באחרים ... מבלי שהם אפילו יודעים... בשביל ליצור לעצמם ביטחון מדומה,כשברגע אחד הכל יכול להישבר ואז האדם הזה יתנפץ לרסיסים וממש לא יהיה שם מישהו כדי לאחות את השברים..עד כמה שהייתי רוצה לעזור זה גדול עליי... כבר למדתי שזה גדול עליי...וכמו שמישהו אתמול איחל לי .. תפסיקי לדאוג לאחרים ותדאגי לעצמך... אז אני מניחה שזה מה שאני עושה כבר דיי הרבה זמן ..זה צימצם לי קצת .. אבל רק בקצת את מעגל החברים אבל על ה $#$ שלי =)... מי שרוצה שם, מי שלא שם - חבל - בשבילו, לא בשבילי.

מה עוד לומר.. מאז שהתחלתי ללמוד נהייתי חוצפנית ככה אמרו לי =) ...פשוט הבנתי כמו שכבר אמרתי שעל הזין . חיים רק פעם אחת , חבל שהבנתי את זה באיחור קל ולא היה לי פה או גב לעמוד על שלי בעבר אבל אני מניחה שככה לומדים. כל עוד למדתי זה כבר טוב... בכלל ללמוד זה טוב , תורם בחיים (טוב חלק תורם...חלק מהחפירות שאני לומדת בכלללל לא תורם - לא מובן למה צריך את זה)..

 

בכל אופן , חנצ' אני יודעת שאת נכנסת לכאן אז שתדעי שאני מתגעגעת ואני מקווה שתבואי בתחילת ינואר כדי שאני אוכל להיות איתך לפני המבחנים...

 

מחר אני חוגגת יומולדת (אני מקווה ששום דבר לא ישתבש) , מקווה שיהיה כיף. 

נכתב על ידי Kotena4ik , 11/12/2008 19:48  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,905
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKotena4ik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kotena4ik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)