לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים פשוט..מבלבלים ... פעם אתה עצוב פעם אתה שמח ולפעמים אתה שניהם !


יומנה של נערה (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

מקום אחרון ...(יומולדת)


אז כשיש לך יומולדת אתה מגלה כמה אנשים באמת מכירים אותך אם אתה חוגג אתה בכלל יכול לראות לכמה אנשים אכפת ממך ואם יש עוד מישהו באותו יום שחוגג אתה יכול להבין כמה אתה חשוב לאותם אנשים.... 

 

אז זה מה שקרה לי ביומולדת ...

יום ההולדת יצאה יום ראשון

התחיל עם כמה ברכות על הבוקר בפייס שנשארו מהלילה ולא ראיתי 

והמשיך בכך שכשהגעתי לבצפר אז אנשים שאני איתם בכיתה כבר 3 שנים לא זכרו שיש ללי יומולדת ... רק אחרי שהזזכירו להם 

ואז גם "חברות"  לא מתנות , לא בלונים לא כלום... אתם יודעים מה בלונים סבבה גם אני לא ממש קונה אבל מתנות כן קניתי... והשקעתי כסף ואני בספק אם הן מתכננות משהו חח  

זה איכשהו תמיד קורה לי ... אני קונה אבל לא מקבלת אני משקיעה ולא מקבלת השקעה ... למה אני צריכה להיות כזו טובת לב(?) כאילו מה ... לי לא מגיע שמישהו ישקיע ? בשנתיים האחרונות לא כולל השנה קיבלתי מתנה רק ממי שמחשיבה עצמה כחברה הכי טובה שלי ומה קיבלתי קרם גוף ... אני בקושי משתמשת בקרם גוף ..כאאילו חברה טובה לא צריכה להבין אותך להכיר אותך או משהו כזה ?  ליומולדת האחרון שלה קניתי לה דיוק מה שהיא אהבה ואני קיבלתי קרם גוף אה כן וגם טרנינג שאותו היא קנתה יחד עם עוד ילדה ... אני בחיים כמעט לא יוצאת עם טרנינגים חחחח 

כלש נה זה חוזר על עצמו ... אני לא מקבלת כלום אבל מביאה המון ונמאס לי ?! בחיית בנות אתן מחשיבות עצמכן חברות , אפילו טובות אבל ביומולדת שלי לא עושות כלום פחח ממש חברות ... 

 

אז בואו נמשיך עם השנה 

יום שישי אירגנתי לצאת עם חברות לנאפיס לחגוג יומולדת ... נחשו כמה הזמנתי וכמה הופיעו ... הזמנתי את כל ה""החברות" שלי מהשכבה ובאו 4 מתוך איזה 10 וגם הן הלכו מוקדם כי מה אפחד לא בא ... עוד מי שבא זה "הבחרה הטובה" ועוד 2 בנות מבצפר אחר ככה שמ14 בנות בערך שהזמנתי להן מקום הגיעו חצי ... וואו איזה כיפכוף של יומולדת ! 

ומה 2 חברות שאני מכירה כבר כמעט 3 שנים כבר שלפחות לאחת אני מספרת דברים והיא לי ... אמרה שהיא לא תבוא ושאני יחגוג פעם אחרת כי היא הולכת ליומולדת של ידיד אחר שהזמין את שתיהן ... ורק לידע כללי הוא גם מכיר אותי אבל לא הזמין ולא כלום חח ... אז אפילו לא טרחתי להגיד להן כי כבר מהתחלה הן אמרו שהן הולכות אליו ... 

ושוב : ממש חברות 

אז בגלל זה שם הפוסט "מקום אחרון" כי לא משנה פשוט לא משנה כמה אני יתאמץ לההיות חברוית עם כולם ללכת עם הזרם לנסות לפתוח את עצמי כלפי אנשים איך שהוא אני במקום האאחרון ברשימה תמיד אני האחרונה שמוזמנת האחרונה שמתייחסים לרצונה וכו וכו ... 

אז

בקיצור היומולדת הזה אני מקווה לא לזכור אני אוהבת להדחיק דברים רעים כי ... אולי זה יקל עלי ? לא יודעת אבל ככה זה ... 

 

אזז שיהיה לכם לילה טוב 

ונ.ב - זהו פוסט ישן ששכחתי לפרסם היומולדת שלי הייתה ב20.2 אבל כל מילה בו עדיין נכונה ... 

נכתב על ידי redkiss =] , 25/4/2011 01:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים....


טוב אז מלא מלא זמן לא הייתי פה וקרו כמה דברים חשובים.. 

אז שנעשה ספירה קצרה 

-היה לי טסט ראשון ונכשלתי

-פורים עמוס

-ראיונות לפולין 

-התחלתי לעבוד

-סדר פסח

-קניתי כרטיסים לאנריקה

-אכזבה או משהו בסגנון ...

-והמעבר דירה המתוכנן ... 

 

אז זה בפרקים הדברים הדי חשובים שקרו בחודשיים בערך שלא הייתי פה, מה לעשות אני בנאדם עסוק ("ממש" XD )

 

אז בואו נלך לפי הסדר בערך :

אז אחרי שפוסט קודם אמרתי לכם שנכשלתי טסט פנימי מלחץ אז גם ככה נכשלתי בטסט הראשון .... ממתי אני לעזאזל נלחצת מדברים?! אוף זה כלכך מבאסססססססססססססססססס :( אני מתה כבר לעבור טסט! אני מתה לרשיון ! נמאס לי מאוטובוסים! 

 

אז מה היה לנו בפורים אז לבצפר התחפשתי לדגל ישראל ! (מקורי אה ? ) לקחתי 2 דגלים ותפרתי אותם נו אמא  תפרה מה אתם קטנוניים ?! חחח 

אחרי בצפר הלכנו לסינמה שם אכלתי עם חברה ספגטי ואז עדיין הייתי רעבה (זאת הייתה מנה קטנה) אז השארתי תתיק אצל חברה והלכתי לקנות קרפ ואז היא באה הביאה לי תתיק ואמרה אנחנו הולכות לסיבוב אז קחי תתיק ונעלמה וככה נשארתי לבדי אז הלכתי להורים שלי :( 

יום למחרת רציתי בערב ללכת למוסד אבל אפחת לא זרמה איתי אז בסוף הלכנו למסיבת רחוב בפלורנטין היה נחמד (?) לא יודעת להגדיר את זה כי הבנות לא מתו על זה אז הן מיהרו לצאת לא רקדנו לא ישבנו סתם הלכנו אחכ עשינו מסע לאלנבי אכלנו גלידה והביתה ... לא משהו אידיאלי אבל בסדר לפות לא היינו בבית (אה כן ופה התחפשתי לשטן מוחעחע ) . יום למחרת ... בבוקר הלכנו הבנות לעדלויאדה בחולון אותו דבר כמו פלורנטין מהיר  הלכנו לסינמה אכלנו פיצה (כמו הומלסיות בחניה כי לא היה מקום בפנים חח) ואז בערב הלכתי עם שלוש חברות להופעה של שחר חסון ... בכללי היה פורים נחמד וטיפה עמוס חח 

 

אז פולין ... המסע לפולין הזה כמה שבא לי לצאת אליו ככה גם לא באלי , אין לי עכשיו 5500 שח להביא להם למסע הזה המלגות הם של כמה מאות אז הן לא יעזרו לי אז התחלתי לעבוד ...חיפשתי עבודה ומצאתי באליטל בסינמה סיטי עבודה נחמד חוץ מזה שהם רוצים שאני יעבוד בשבתות וחגים מה שאני לא מתחננת לעשות ובגלל זה כנראה אולי אני לא יעבוד שם לעוד הרבה זמן אבל שיהיה הרווחתי מספיק כסף לכות את ה500 שח על ההופעה של אנריקה *-* 

 

אז הסדר ,טוב אז כרגיל ארוחה נחמדה , נו מה זה פסח הקמח מצה הזה מעצבן ! וכרגיל היו ויכוחים כי זאת המשפחה שלי אבל בכללי היה נחמד הסדר היה מ8 עד 12 וחצי ואז שיחות עד 2 ומשהו חח 

 

אז הגענו לחלק של המעבר דירה ... טוב זה וואו אחד גדול אז עוד 4 חודשים אנחנו עוזבים ... עוברים לבית אחר שכונה אחרת ,זה מוזר בחיים לא חשבתי כאילו חשבתי אבל לא ידעתי מתי זה יגיע שאנחנו נעזוב את הבית הזה , הבית שאנחנו חיים בו כבר כמעט 1 שנה שכל הילדות שלי הייתה בו  איך בכלל עושים את זה ? איך עוברים דירה ? איך מתחילים לארוז 17 שנה בקופסאות וממקמים אותם בבית חדש ... איך  ? זה מפחיד לחשוב על זה 

צריך לקנות מיטות חדשות וכמעט הכל ריהוט חדש זה ממש מוזר ... 

 

על האכזבה או כל שם אחר שתתנו לזה קיבלתי מהחברות שלי 

אם אפשר לקרוא להן חברות 

אתם יודעים מה עשיתי עד עכשיו בחופש ? כלום ! ביג פאקינג כלום ! לא הוזמנתי לצאת עם חברות לא כלום גם שהיינו צריכות ללכת לשברלוט להשתחרר טיפה משהו שאני באמת צריכה גם הן ביטלו (שוב ! ) נמאס לי מזה כבר ... אני הבנאדם האחרון שיודע מדברים אני הנבאדם האחרון שמודיעים לו אם בכלל אני כאילו אוויר ! לא רואים אותי אני לא קיימת ! כמה שאני מנסה להשתלב ולא להראות כאילו אכפת לי אם מזמינים אותי או לא מנסה לשמור על קור רוח אבל כמה אפשר ? אני מרגישה כאילו אני עומדת להתפוצץ !!!!!!!!!!! 

כמה אתם הייתם יכולים לסבול את זה שלא אכפת לאנשים ממכם ? שאתם שומעים חרים שכביכול צריכים להיות טובים אומרים וואי איזה כיף היה לי היום בים עם X,Y,Z שגם אמורות להיות חברות שלך ... כמה אפשר ?! אם אני לא שואלת ומבררת וחופרת לא אומרים לי כלום , לא מתקשרים לא כלום .... :(  אין לי מושג איך ממש לתאר את מה שאני מרגישה רק אני יודעת שברגע זה כשאני כותבת פה ממש באלי לבכות מרוב דיכאון ואכזבה אני באמת מדוכאת ... אין לי מה לעשות כבר לא מזמינים אותי לא מציעים לא כלום ...

 

 

והנה הדמעות מתחילות אז אני יסיים פה ויאחל לכולם חיים מדהימים וחג נפלא ומקווה שהיה ליל סדר טוב וחודשיים מדהימים.. נתראה בפעם הבאה שאני יוכל לעדכן 

אוהבת 3>

נכתב על ידי redkiss =] , 20/4/2011 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  redkiss =]

בת: 30

MSN:  תבקשו (:



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לredkiss =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על redkiss =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)