הכותרת של הצילום הימני, "קנה את התפוחים שלי", מתוך עיתון צרפתי פופולרי, סוף המאה התשע עשרה. בשנת 1972 צילמה Linda Nochlin את הנגטיב של הצילום הראשון, תחת הכותרת, "קני את הבננות שלי"
מתוך האתר http://www.eng.fju.edu.tw/Literary_Criticism/feminism/female_art/female_art.html
שלושה אלמנטים לוכדים את תשומת הלב:
הטיית הראש - אצלה זה חינני ופתייני, אצלו, ציטוט על ציטוט, ההטייה מעלה אסוציאציה של צלוב או קדוש מעונה. העין מורגלת ביצירות אמנות המציגות עירום גברי פרונטלי כחלק מסצינה דתית. השֹיעור המופגן של הדמות הגברית מתאים לאופנת השיער של תחילת שנות השבעים, ועדיין, שפע השיער תורם אלמנט קומי ליצירה.
מיקום המגש שונה במכוון, וכדי לא להשאיר צל של ספק בנוגע לכוונה, גם על המגש החדש מתקיים דו-קיום בין החי לצומח. הצלמת הקפידה לשמור על 5 יחידות פרי, כמו בצילום המקורי.
הרגליים הן האיבר היחיד ה'לבוש' בשני הצילומים. הגרביים הכהות הארוכות של האישה מדגישות את עירומה הלבן, הלבוש שנבחר אירוטי ונועד לגרות את המביט. אצל הגבר הגרביים הלבנות (גרבי ספורט?) המתוחות בקפידה מגחיכות את עירומו. בולט הניגוד בין הברק על מגפיה לבין נעלי היום יום שלו.