לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים . לא המזוייפים . האמיתיים . שלי .

Avatarכינוי:  קריסטבל .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

מסיבת יום הולדת של מ' וא' .


ביום שישי הייתי במסיבת יומהולדת של שתי בנות ממש לא מקובלות מהכיתה שלי , א' ומ' .

לפני שאתחיל לספר מה היה , הינה כמה מילים עליהן .

 

א' היא ילדה ממש מוזנחת , באה עם חולצות מקומטות , ועם סווצ'רט בקיץ . ההורים שלה ממש מזניחים אותה ,

והיא ממש שקרנית שאני כבר לא מאמינה לאף מילה שלה . נגררת בזמן האחרון אחרי ר' , שפעם הייתי חברה שלי והיא מטומטת .

מ' היא ילדה שממש מתבודדת . היא שמנה , הולכת לדיאטנית וכל הכיתה צוחקים עליה בגלל זה . היא מתה על סוסים , חושבת רק על עצמה ו ... הסוסים שלה . אם היא קונה משהו , נניח גומיות היא באה אליך מול הפרצוף ושואלת אותך 'מה חדש בי ?'

 

אוקיי , ועכשו למסיבה . לא' קניתי איזה משהו סטנדרטי , ולמ' לא היה לי מה לקנות אז קניתי לה בובה של סוס .. תגידו שאני מגעילה , כבר לא איכפת לי . קיצר , באה איזשהי רקדנית בטן שלימדה אותנו לרקוד ריקודי בטן , וכל האמהות שבאו לעזור אמרו לי לומר לאמא שלי שחבל לבזבז כישרון שכזה .. אין לי בכלל כישרון לזה , רק לג'אז שהוא כל חיי . אחר כך הלכנו לאכול ארוחה בסגנון מזרחי , בגלל הריקודי בטן אז שמתי לי איזה לאפה עם פיתה , וריכלנו על המורה הפוסטמה שלנו . אחרי זה עשינו חולצות שכתבנו עליהם כל מיני דברים , והיה ממש כיף .

 

זהו ... קריסטבל (:

נכתב על ידי קריסטבל . , 7/6/2009 16:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סטטוס , החים בזבל .


אז כן , אחרי שלושה חודשים אני בונה לי סטטוס ייחודי , משלי . ואתם לא צריכים להנות כי זה רק לעצמי הדבר הזה .

חברות : ר' (וגם זה בקושי) , מ' , ר' (השנייה) .

משפחה : אבא מכור לעבודה , אמא צעקנית ואחים מעצבנים . כמה נפלא .

אהבה : לא בטוחה שאני מאוהבת , ולא רוצה להתוודות בזה בפני עצמי ..

לימודים : המורה שונאת אותי , ואני יורדת בלימודים .

 

החיים בזבל .

אני שונאת לשנן לעצמי את המשפט הזה , אבל זאת האמת .

לפעמים אני מדמיינת לעצמי , אם הפער הזה של השלושה ימים האלה , היה גדל והופך לחודש ... ואז הייתי בכיתה ו' , כמו שהייתי אמורה להיות ... הייתי כמו בת נוער , עם חברה שמתאימה לי ולא עם התינוקות האלה שקוראים 'דיסני' ...הייתי עולה השנה לז' , לחטיבה ... דבר שאני כל כך משתוקקת לו . כל כך רוצה אותו . כל כך רוצה להיות בת - נוער .

 

ואני מתחילה דיאטה , כי אני שמנה ומכוערת .

אני 1.39 נדמה לי , ואין לנו משקל בבית , אז פעם אחרונה שנשקלתי הייתי 37 ק"ג .. אז אני בערך 39 ק"ג . אני לא אוכל ממתקים ויעשה יותר ספורט , זאת לא איזה דיאטה רצינית . בדיוק עכשו קראתי כתבה ב'ראש1' על זה .

 

קריסטבל .

נכתב על ידי קריסטבל . , 2/6/2009 20:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקריסטבל . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קריסטבל . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)