לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pink floyd


נדפקי כל העולם- התאחדו!

כינוי:  nirvana

בן: 33

ICQ: 322120017 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

פרסומות.


לפני כמה שנים נפוצה שמועה ש"קוקה קולה" משתמשת בפרסומותיה בתמונה העשרים וחמש כעמצאי שכנוע ישיר, שלא עובר מחסומים נפשיים.

התדהמה סביב הרעיון, שמישהו מסוגל ורוצה להשפיע על הרצונות שלי מבלי שאוכל להתנגד, הכתה בכולנו והשפיעה עלינו.

אבל עכשיו אני מרים את הראש למבט שני בכל הסיפור, ואני לא מבין מה ההפתעה הגדולה.

הרי זו בדיוק הכוונה.

אף פרסומאי לא מעוניין להיות נחמד איתנו, אף אחד מהם לא רוצה בטובתנו.

מה שמשנה זו ההשפעה, השכנוע.

 

תתעוררו!

אנחנו חיים בעולם שבו כל אחד מאיתנו יחשף למליון פרסומות לפני הגיעו לגיל 20.

כל אחד מאיתנו פוגש כמה עשרות אלפי לוגואים ביום.

העולם המודרני הוא עולם הפרסום.

עיתונים יומיים מחזיקים את עצמם רק בעזרת התעשייה הזאת.

מדובר בתעשייה התומכת החזקה ביותר בעולם.

 

אבל אני רוצה לעצור, ולשאול ברצינות מהו פרסום, מהן מטרותיו ולאן הוא מוביל אותנו.

פרסום הוא הדרך ליצור צורך וירטואלי.

צורך שלא קיים במציאות.

הפרסום קיים כדי שבחברה שמייצרת הרבה הרבה יותר מזוג נעליים לאדם, תאגידי ענק יוכלו להמשיך להתעשר על גב הפגיעות הנפשיות בנו ו(הרבה יותר חשוב מכך) על גב העבדים במדינות "העולם השלישי".

הרעיון הוא לשכנע אותנו שאנחנו צריכים, גם כשכל בר דעת יכול לראות שמדובר בזבל חסר ערך.

הרעיון הוא לשכנע אותנו שאנחנו מכוערים, טפשים, לא אהובים, לא רצויים, לא יוצלחים, חסרי תקוה ועתיד, ואז למלא את החור שיצרו בנו בבובות בארבי ובחליפות ארמאני.

במילים אחרות, פרסות זה להגיד לנו ללכת לעזאזל וגם לשכנע אותנו לקנות כרטיס.

הפרסום המאסיבי מוביל אותנו לחיים של רדיפה אחר מוצרים, בתקווה שאלה יביאו לנו שלמות נפשית או אהבה, מוביל אותנו לרדיפה אינסופית אחרי סוף הקשת, וכשאנחנו מגיעים לשם זה רק קורנפלקס.

 

מה אני מציע?

אני מציע לכם להרים ראש, להכיר בקיומם של כל הפרסומות שבטח נמצאות בצידי המסך, בטלויזיה, בשלטי החוצות, בעיתונים ובכל מקום אחר סביבנו.

להבין שאנחנו לא צריכים 99% ממה שמפרסמים לנו, ולבדוק אם הרצון שלנו לקבל את אותם דברים הוא שלנו.

להכיר בזה שאנחנו בני אדם, ובסוף היום כמה שאני לא אכיר ואטיף נגד תרבות האנרוקסיה ומכוניות ה4X4, גם אני מושפע ממנה.

כי יש פה מערכת פסיכולוגית שמעסיקה אלפי בני אדם בלשלוט ברצונות שלי.

 

סתם קצת הוצאת אגרסיות...

 

ולסיום...

 

הצעה קטנה ולא מילולית, לשיפור מצבנו ומצב החברה שלנו.

 

http://www.billboardliberation.com/guidebook.html

 


שיפור פרסומות.

נתראה...

נכתב על ידי nirvana , 14/3/2007 22:28  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,115
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnirvana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nirvana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)