לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

כינוי:  מיזהמי

בת: 36

ICQ: 36930972 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013


רוצה להוציא תוכן מבפנים, אבל אין שם כלום. לפעמים יש, כל מיני סרטים וסרק שאני מודעת אליהם או שירים שמתנגנים לי וממלאים איזה חלל ריק, 
שקט לפעמים לגמרי 
ולפעמים רעש. 

אני יודעת שיש שם עם משמעות כי לפעמים יוצא לי להתעניין בדברים מעניינים באמת או להוציא מהפה מחשבות שמתעצבות תוך כדי התנועה של השפתיים, ויוצאים דברים שאפשר לומר שאני
עומדת מאחוריהם, ושאני שמחה שחשבתי וביטאתי.

לפעמים כשרע יש מילים ולפעמים כשטוב
הבעיה עם המילים שעכשיו אני כותבת היא המודעות הרבה כל כך אליהם
אני לא אוהבת להיות ככה, לא אוהבת לחשוב לפני שאני כותבת. אני רוצה לכתוב מילים ועוד מילים שיבואו מתוך תחושה ולא מתוך מחשבה
להצליח לתאר באמת אמיתית, יכולה להיות מקושטת במטאפורות (שאנימרגישהשחסרות)

 

-

 

פתאום, תוך כדי כתיבת המילים האלה בnotepad (או בשמו העברי "פנקס רשימות"; דברים שלא שמתי לב אליהם עד שלא הייתי צריכה למצוא אותו במערכת האו-כה-מתוחכמת של הווינדוס הזה, החדש) הבנתי שהתוכן הזה הוא רלוונטי לכאן, לבלוג הזה, שלא כתבתי בו מליון שנה - והנה, כתבתי שם והעתקתי לפה ואפילו שיניתי את הפונט ככה שיהיה הזה של הנואוטפד(הישן. שאהבתי. בחדש יש פתאום איזה ט'הומה או משהו, על הפנים) ונכנסתי לבלוג וזכרתי את שם המשתמש שלי ואפילו את הסיסמא, והנני

 

מפרסמת פוסט חדש. 

 

השנה 2013 ואני עדיין נוגה

אותה נוגה.

שנתיים בדרום, לומשת ומתגוררת ואוהבת.

 

זה מפחיד לחשוב שיש מלא אמת מאסיבית בצורת פרטים אישיים עלינו באינטרנט, בפייסבוק וכאן עם כל הרישומים מ2000 ומשהו, ויש בי את החשש לפרסם עובדות עליי מהחשש שמישהו אי פעם יעשה חיפוש ובאיזשהו אופן יגיע לכאן, ומה יש לי להסתיר בעצם? 

סה"כ בן אדם, שכותבת וכתבה את עצמה לא פעם ולא פעמיים החוצה, וכאן זו הבמה. במה רחבה ומוזרה שרק צוברת עוד ועוד מידע עליי, פה דווקא עם פחות זיהוי

אבל אנשים שנולדים היום, מתועדים מהרגע הראשון באינטרנט. אנשים יכולים לעבור על כל החיים שלך בריפרוף חסר עניין או במלא תשוקה סוטה ואתה לא תדע

ואני לא אדע

-

 

 

זה היה אתמול. עכשיו התעוררתי וזה הדף הראשון שנפתח על המחשב, 

 

יש הרבה מה

 

 


נכתב על ידי מיזהמי , 28/4/2013 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31,754
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיזהמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיזהמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)