לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

hopeless girl


לסבית =\ מנסה לסדר לעצמי ת'ראש ות'לב... משו לא כ"כ ברור..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

שיר ישן... קלאסי עם הרבה משמעות


אני מקווה שתביני שלא משנה מה יקרה או מה שתחשבי אני לא יפסיק לאהוב אותך...

אני אולי בשבילך משחק אבל בשבילי את יותר מזה (הרבה יותר)...

לא משנה שאפחד לא יודע מי את או מה שאת אבל את לא יכולה להתעלם מהעובדה שביני לבינך יש משהו..

את מסנה לגרום לי לשנוא אותך אבל זה לא יקרה ואחרי שנתיים שאני אוהבת אותך זה לא יעבור לי..

אני לא מבינה אותך באמת שלא, אני ואת זה משו מיוחד.

אנחנו מסתתרות כיאלו עשינו משהו רע ואת יודעת שזה טוב..

אולי את לא מבינה מי את אבל נשיקה אחת שלך ואני מרגישה בטחון להיות איתך

לצעוק שאני אוהבת אותך!!!!

את מסתתרת ממה בדיוק?!

אני לא מבינה אותך באמת.... =\

 

 

 

How deep is your love \ Bee gees

 

I know your eyes in the morning sun
I feel you touch me in the pouring rain
And the moment that you wander far from me
I wanna feel you in my arms again
And you come to me on a summer breeze
Keep me warm in your love, then you softly leave
And it's me you need to show

How deep is your love, how deep is your love
I really mean to learn
'Cause we're living in a world of fools
Breaking us down when they all should let us be
We belong to you and me

I believe in you
You know the door to my very soul
You're the light in my deepest, darkest hour
You're my savior when I fall
And you may not think that I care for you
When you know down inside that I really do
And it's me you need to show

How deep is your love, how deep is your love
I really mean to learn
'Cause we're living in a world of fools
Breaking us down when they all should let us be
We belong to you and me
 

נכתב על ידי , 31/8/2009 14:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי לאהוב..


חשבתי שלא אוהב אותך יותר, חשבתי שמבחנתי את מתה..

אך טעיתי חשבתי אולי אני יצליח להוציא אותך מהלב שלי

אבל זה יותר קשה ממה שחשבתי. את הבחורה הראשונה שהתאהבתי בה

שנתיים חיכיתי ואת שאלת כל הזמן ועניתי לך שאני כן

לא היה לי אכפת שאת קטנה ממני אהבתי אותך ואת ידעת את זה ושיחקת לי בראש

אבל מה שהכי כאב לי זה הלב .

את אמרת לי להפסיק לאהוב אבל לא הבנת שזה יותר קשה ממה שאת חושבת

לא הכרת את הצד השני שלי לא נתת לי להראות לך את הצד השני שלי

ואז באת אליי לבית והפרפרים האלה חזרו ו....

ואז הייתה הנשיקה הזאת שלא רציתי שתגמר

את שולחת לי מסרים כפולים ואני פשוט לא מבינה מה את מרגישה..

את שואלת אם אני אוהבת אני אמרתי שכן..

מסנה לגרום לי לקנא (זה די מצליח)

עם היית יכולה להכנס לי ללב כשאת לידי אני הבנתי שזאת את

את ולא אחרת את ולא היא רק את..

תמיד היה לי מקום בלב בשבילך..

לא היה אכפת לי הגיל......

אני נזכרת לפניי שנתיים בדברים שאני בטוחה שגם את זוכרת

אל תגידי לי להתגבר כי את יודעת שאני יכולה ואין לך מושג מזה אהבה

את לא מבינה מה עובר עליי

כמה שתנסי לגרום להפסיק לאהוב אותך את לא תצליחי...

 

אני אוהבת אותך ילדונת...

נכתב על ידי , 17/8/2009 02:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לinsane star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על insane star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)