לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תרגום שירים XD


כמשמעותו , אני מתרגמת שירים באנגלית D:

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 488635240 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

לא !!!!



 

נקרע לי מיתר בגיטרה ~ !!
זה כזה לא פייר !
אווף עד שאמא שלי תסכים ללכת עד לקניון לחנות New Sound לקנות מיתרים , כמה מיתרים אם יקרע לי שוב .
מבאס ביותר ..
אני רוצה לנגן שוב בגיטרה ><
כוונתי אותה , ואת המיתר ה-3 קצת כוונתי יותר מדי וזה מתח אותו יותר מדי ו ..
אוף .
אני מנגנת רק חודש על אקוסטית - לא התחלתי מקלאסית כי לאח שלי יש אקוסטית שהוא לא מנגן עליה , אז הוא הביא לי אותה (:
קצת קשה לעשות אקורדים כי צריך ללחוץ ממש חזק על המיתרים , אבל עם הזמן האצבעות מתקשות .
אוף נקרע לי מיתר !!
מבאס לחשוב על זה XD
תגיבו בפוסט הקודם , זה פשוט פוסט לא קשור (:
גיטרה גיטרה , מתי תחזרי ? XD

Free Guitar icon

קרדיט לבלוג הזה על הכפתורים (:



נכתב על ידי , 18/4/2009 22:23  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש + 4 תרגומים לשירים + משפטים משירים של Plain White T's על רקע שקוף + מנויים (:


הלואה D:
טוב אז היום יש מלא מלא דברים חדשים ..
יש עיצוב חדש - תגיבו עליו !
למדתי כמה דברים חדשים בפוטושופ אז הייתי חייבת לעשות עיצוב חדש (:
כמובן שיש תרגום לשירים , תמיד חייב להיות שיר מטומטם ברשימה כמו תמיד - אתם בטח יודעים לפחות קצת אנגלית כדי לדעת אם יש לשיר הגיון !
טוב אניוואי , לפחות עכשיו אני לא אסתבך עם השיר של ברטני שחשבו שאני מטומטמת או משהו .
יש גם תרגום של שיר שהוא כל כך עצוב ויפה - שאני רציתי לתרגם כי אתם חייבים לשמוע אותו ! D:
יש משפטים מהשירים של הלהקה המושלמת Plain White T's !
לא מכירים - אז הנה עכשיו תכירו .
הרבה אנשים בטח מכירים את השיר Hey There Delilah
וזה שלהם , כן - זה שלהם .
אז יש להם שירים מאוד יפים רק תנסו .
יש גם הסבר למי שיהיה מנוי .

סוכריה על מקל - אקווה

אני איש הממתקים
בא מהארץ באונטי
אני איש הממתקים
בא מהארץ באונטי

הלוואי והיית הסוכריה על מקל שלי
דברים מתוקים , אני לעולם לא אגמל
אם תראה לי את עץ הסוכר
האם תביא לי משקה סודה בחינם

בואי איתי מותק
אני הסוכר המתוק , איש הממתקים שלך
רץ כמו הרוח טוסי איתי לארץ באונטי
תנגסי בי , אני שלך אם את רעבה בבקשה תביני
זה הסוף שלך הסוכר המתוק - איש הממתקים

הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי המילה שלך היא הפקודה שלי
הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי בוא נטוס לארץ באונטי

אתה הסוכריה על מקל שלי
סוכר סוכר בטופ
אתה הסוכריה על מקל שלי
סוכר סוכר בטופ

הלוואי והייתי בועת מסטיק
נלעסת כל היום
אני אתחנן בשביל תענוג מתוק
עד שתאמר שאתה שלי הלילה

בואי איתי מותק
אני הסוכר המתוק , איש הממתקים שלך
רץ כמו הרוח טוסי איתי לארץ באונטי
תנגסי בי , אני שלך אם את רעבה בבקשה תביני
זה הסוף שלך הסוכר המתוק - איש הממתקים

הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי המילה שלך היא הפקודה שלי
הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי בוא נטוס לארץ באונטי

הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי המילה שלך היא הפקודה שלי
הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי בוא נטוס לארץ באונטי

אני איש הממתקים
בא מהארץ באונטי
אני איש הממתקים
בא מהארץ באונטי
בא מהארץ באונטי

הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי המילה שלך היא הפקודה שלי
הו אהבה שלי אני יודעת שאתה איש הממתקים שלי
והו אהבה שלי בוא נטוס לארץ באונטי

אתה הסוכריה על מקל שלי
סוכר סוכר בטופ
אתה הסוכריה על מקל שלי
סוכר סוכר בטופ

כרגיל , שירים של אקווה כל כך מטומטמים ..
יש אנשים שממצאים שירים כי טוב להם וזה מה שהם מרגישים ( כמו שירי אהבה וכולי ) ויש כאלה שסתם ממצאים בשביל הכיף !
סתם מוציאים חרוזים ומלחינים את זה .
לא צריך להיות כל כך חכם כדי להבין שהשירים הם חסרי הגיון .

החזר אותי לחיים - Evanescence

איך אתה יכול לראות בתוך עייני
כמו דלתות פתוחות ?
מוליכה אותך לתוך תחתית ליבי , המקום שנעשתי בו כל כך חסרת תחושה
בלי נשמה , הנשמה שלי ישנה במקום קר
עד שתמצא אותה שם ותוליך אותה חזרה הביתה

( תעירי אותי )
תעיר אותי מבפנים

( אני לא יכול להתעורר )
תעיר אותי מבפנים
( הצילי אותי )
תקרא בשמי ותציל אותי מהחושך

( תעירי אותי )
הורה על דמי לזרום
( אני לא יכול להתעורר )
לפני שאני נהרסת
( הצילי אותי )
הצל אותי מה - ' כלום ' שנעשתי

עכשיו כשאני יודעת מה אני בלי
אתה לא יכול פשוט לעזוב אותי
תנשום לתוכי ועשה אותי אמיתית
החזר אותי לחיים

( תעירי אותי )
תעיר אותי מבפנים
( אני לא יכול להתעורר )
תעיר אותי מבפנים
( הצילי אותי )
תקרא בשמי ותציל אותי מהחושך

( תעירי אותי )
הורה על דמי לזרום
( אני לא יכול להתעורר )
לפני שאני נהרסת
( הצילי אותי )
הצל אותי מה - ' כלום ' שנעשתי

חייתי בשקר
אין כלום בפנים
החזר אותי לחיים

קפואה מבפנים בלי נגעתך
בלי אהבתך , יקירי
רק אתה החיים בין המוות

כל הזמן הזה , אני לא מאמין שלא ראיתי
שמורה בחשכה אבל את היית שם נצבת אלי
נדמה שישנתי 1000 שנים
חייבת לפתוח את עיניי להכל

בלי מחשבה , בלי קול , בלי נשמה
אל תתן לי למות פה
חייב להיות משהו לא בסדר
החזר אותי לחיים

( תעירי אותי )
תעיר אותי מבפנים
( אני לא יכול להתעורר )
תעיר אותי מבפנים
( הצילי אותי )
תקרא בשמי ותציל אותי מהחושך

( תעירי אותי )
הורה על דמי לזרום
( אני לא יכול להתעורר )
לפני שאני נהרסת
( הצילי אותי )
הצל אותי מה - ' כלום ' שנעשתי

חייתי בשקר
אין כלום בפנים
החזר אותי לחיים

תודה למי שהזמין את זה , תודה ! שיר נורמלי סוף סוף - כנראה שנשארו עדיין אנשים שפויים .

ביי ביי ביי - NSYNC
-
ביי , ביי , ביי
ביי , ביי , ביי
ביי , ביי , ביי

אני עושה זאת הלילה
את בהחלט הולכת להתחיל קרב
אני יודע שזה לא יכול להיות נכון
היי בייבי , בואי

אני אהבתי אותך בלי גבולות
כשאת לא היית פה בשבילי
אז עכשיו זה זמן לעזוב
ולעשות זאת לבד

אני יודע שאני לא יכול לשאת יותר ,  זה איננו שקר
אני רוצה לראות אותך מחוץ לדלת , בייבי , ביי , ביי , ביי

אני לא רוצה להיות טיפש בשבילך
פשוט עוד שחקן במשחק שלך לשתיים
את אולי שונאת אותי אבל זה לא שקר
בייבי , ביי , ביי , ביי

אני לא רוצה באמת לעשות את זה באלימות
אני רק רוצה לומר לך שעברתי מספיק
אולי נשמע מטורף אבל זה איננו שקר
בייבי , ביי , ביי , ביי

פשוט הכי בי עם האמת
עכשיו ילדה את יותר מ - ' ברוכים הבאים ל .. '
אז תתני לי סיבה אחת טובה
בייבי , קדימה

אני חייתי בשביל את ואני
ועכשיו באמת באתי לראות
שהחיים יהיו הרבה יותר טובים
כשתעלמי פעם אחת

אני יודע שאני לא יכול לשאת יותר ,  זה איננו שקר
אני רוצה לראות אותך מחוץ לדלת , בייבי , ביי , ביי , ביי

אני לא רוצה להיות טיפש בשבילך
פשוט עוד שחקן במשחק שלך לשתיים
את אולי שונאת אותי אבל זה לא שקר
בייבי , ביי , ביי , ביי

אני לא רוצה באמת לעשות את זה באלימות
אני רק רוצה לומר לך שעברתי מספיק
אולי נשמע מטורף אבל זה איננו שקר
בייבי , ביי , ביי , ביי

אני וותרתי אני בטוח יודע
אני לא רוצה להיות הסיבה לאהבה שלך יותר , ביי , ביי
אני בודק , אני יוצא
אני לא רוצה להיות המפסיד ועברתי מספיק

אני לא רוצה להיות הטיפש שלך
במשחק לשתיים
אז אני עוזב אותך מאחור
ביי , ביי , ביי

אני לא רוצה באמת לעשות את זה באלימות
אבל עברתי מספיק זה איננו שקר

אני לא רוצה להיות טיפש בשבילך
פשוט עוד שחקן במשחק שלך לשתיים
את אולי שונאת אותי אבל זה לא שקר
בייבי , ביי , ביי , ביי

אני לא רוצה באמת לעשות את זה באלימות
אני רק רוצה לומר לך שעברתי מספיק
אולי נשמע מטורף אבל זה איננו שקר
בייבי , ביי , ביי , ביי

שיר נחמד D: גם לו לפחות יש הגיון ..

עכשיו הנה השיר שאני תרגמתי של פלאיין וואיט טייז - השיר כל כך יפה , אני בוכה בגללו כל פעם מחדש
והסולן כתב את זה לסבא שלו שנפטר - וגם סבא שלי נפטר לפני 3 שנים .. השיר כל כך עצוב אני מאוד מתחברת אליו !
אני מכריחה אותכם לשמוע את השיר , אם נשאר בכם טיפה של רגש ואם בא לכם ל-3 דקות להיפטר מהיפ הופ והראפ המגעיל .

רדיואים בגן עדן - Plain White T's
-
הזמן שלך כבר נגמר , ואני לא יודע למה
הדבר האחרון ששמעתי
שהיית פשוט בסדר
זה נדמה כאילו רק אתמול
צחקתי איתך
שיחקנו משחקים בבית של סבתא
למדת אותי טוב , לא כך ?
אני מקווה שאני בדיוק כמוך

האם יש להם רדיואים בגן עדן ?
אני מקווה שיש
כי הם שמים את השיר שלי ברדיו
ואני שר את זה בשבילך
אני שר את זה בשבילך , בשבילך , בשבילך , בשבילך

עזבת לפני שהיה לי את ההזדמנות לומר להתראות
אבל זאת הדרך הרגילה של החיים
הם פשוט עוברים אותך
אבל אתה לא יכול להצטער ואתה לא יכול לחזור אחורה
אז אני פשוט אהיה אסיר תודה על הזמן שבילתי איתך
אני מקווה שאני בדיוק כמוך

האם יש להם רדיואים בגן עדן ?
אני מקווה שיש
כי הם שמים את השיר שלי ברדיו
ואני שר את זה בשבילך

ואם אין להם רדיואים בגן עדן
זה מה שאני אעשה
אני יכול להביא את הגיטרה שלי כשהזמן שלי יגמר
ואני אנגן את זה בשבילך
אני אנגן את זה בשבילך , בשבילך , בשבילך , בשבילך

תאמר לי האם אתה יכול לשמוע אותי עכשיו ?
אם לא אז אני יכול לנסות לשיר באמת חזק
מה קורה למעלה בצד האחר של העננים ?

אני מקווה שאני בדיוק כמוך
אני מקווה שאני אעשה טוב כמוך

האם יש להם רדיואים בגן עדן ?
אני מקווה שיש
כי הם שמים את השיר שלי ברדיו
ואני שר את זה בשבילך

ואם אין להם רדיואים בגן עדן
זה מה שאני אעשה
אני יכול להביא את הגיטרה שלי כשהזמן שלי יגמר
ואני אנגן את זה בשבילך
אני אנגן את זה בשבילך , בשבילך , בשבילך , בשבילך

בשבילך , בשבילך , בשבילך
בשבילך , בשבילך , בשבילך
אני אנגן את זה בשבילך

רדיואים בגן עדן , אני מקווה שיש
אני מקווה שיש

השם באנגלית של השיר : Radios In Heaven



משפטים משירים של Plain White T's המושלמים D:

Hey There Delilah - Plain White T's


Hate ( I Really Don't Like You ) - Plain White T's

Take Me Away - Plain White T's
Radios In Heaven - Plain White T's


1234 - Plain White T's

מקווה שאהבתם את המשפטים קודם , ודבר אחרון D:
החלטתי שיהיו גם חבילות למנויים .
כל פעם יהיה משהו שונה - לפעמים שירים מובילים להורדה לפעמים תרגומים לפעמים מילונים עברי - אנגלי
שיהיו רק למנויים ויהיו מוגנים עם סיסמא .
אז אם יהיו יותר מכ-30 מנויים , אני אוסיף בעריכה בפוסט הזה -
2 אתרים שאני משתמשת בהם להורדה מהירה של שירים !
שווה להיות מנוי , באמת D:
תקבלו הרבה דברים טובים !
דבר אחד להזכיר :
הרשימה עדיין סגורה אבל פוסט הבא היא תפתח !
כן כן פוסט הבא (:
זהו מקווה שאהבתם את הפוסט הנוכחי , השקעתי נורא - ותגיבו !

עריכה [ יום שישי , 20:52 17.4.09 ] :
איזה ביאוס חוזרים לבית ספר , אבל סוף סוף שיגרה XD
היה לי קצת קשה להירדם בלילה , כי כל הזמן הלכתי לישון ב-4 בבוקר והיה לי קשה פתאום ללכת ב-10 וחצי .
אניוואי , זה לא מה שרציתי .
הכנתי שלט לקראת הכניסה ה-1000 , יהיה ספיישל עצום , פשוט ענק D:
תפרסמו אותי , ותגידו לי אם פרסמתם אני אפרסם גם את שלכם (:
שלטים שלכם :

 

 

 

 

 

 

TNT עזרה וביקורת

נכתב על ידי , 9/4/2009 17:46  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,621

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSongs Translation - תרגום שירים (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Songs Translation - תרגום שירים (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)